Diskuze
Fusion - auto do města
Zapojte se do zajímavé diskuse na konci článku!
Nezapomeňte na bohatou fotogalerii!
Děkujeme za pochopení.
maroš
japonci
Po prečítaní vašich príspevkov ostávam naďalej u japoncov (rozmýšľal som nad fusion-om, merivou, jazzom, corollou) asi vyhra jazz alebo corolla. teraz mám yaris, 85.000 km, a nebol s ním jediný problémlibornovacek@hotmail.com
Fusion
Ja jsem uz mel moznost se s Fusionem svezt tady v Anglii a musim rict ze je to dost dobry auto. Perfektni vyhled a ten TDCi motor je docela OK. Jezdim s KAckem s motorem 1,3 a tenhle diesel se mi zdal o hodne zivejsi a hlavne-- kdybych nevedel ze ridim diesel, nepoznal bych ze je to diesel, hlavne co se hluku a zatahu tyce. Dalsi vyborna vec na Fusionu je naprosto dokonale razeni. A nesouhlasim s nazorem, ze Focus a Mondeo kokpit je spatny.Co se tyce zpracovani vnitrku, radim Ford k nejlepsim..Sednete si napriklad do nejakeho asijskeho auta a uvidite ten rozdil. Ale jsou 2 veci co me vadi na Fordu - 1) mala stupen bezpecnostni vybavy- napriklad to ze k focusu i fieste se musi dokupovat ABS a bocni airbagy.. u jinych znacek je to dneska normal, i v segmentu malych automobilu..napriklad Renault Clio ma uz v tom nejzakladnejsim provedeni 4 airbagy a ABS. Druha vec ktera me na Fordu vadi jsou jejich relativne slabe motory. Dneska uz motory 1.4 treba u Fabie maji okolo 100 koni a slusny tocivy moment. Treba Forduv motor 1.6 je hodne slaby, me neco okolo 102 koni, naproti tomu Renault 1.6 ma 116 koni.Ale urcite jsou vsechny Fordy nejlepsi auta co se tyce jizdnich vlastnosti. I treba KAcko je super auticko, skvele jede a hlavne je pozitek ho ridit- perfektni razeni, dobry kontakt s vozovkou.. a o focusu a mondeu uz vubec nemluvim..VW, Seat, Skoda a dalsi evropske znacky..o japoncich vubec nemluvim..!! LiborGear
Zkusenosti
No nevim proc tady vsichni kritizujete Ford, zacnu designem. Ten kdo napsal ze Ford nevi kterym smerem se udat tak ho nechapu vsechny modely maji zaklad shodny, ze Focus byl uvnitr hruza, tak ja si myslim ze je to jeden z nejlepsich vnitrku ve sve tride..je zajimavy necim jiny a preci ergonomicky vyborne zpracovany, dale vyhrivani celniho skla je vyborna vec, a to ze lidem vadi pri seru nebo mlze, tak se nedivejte na okno ale zaostrete preci na silnici tam se mate koukat! Je to uplne jednoduche a kdo jednou vyzkousel uz si nikdy neobedna dalsiho Forda bez tehle vymozenosti. Jedine na co nemuzu reagovat je diesel 1.4 nemam s nim zkusenosti ....ale musim pochvalit jak 2,0 z Mondea tak 1,8 z Focusu jsou to jedny z nejlepsich na trhu a ve sve tride. No a v zaveru zpracovani tohohle testu nebudu komentovat je to zbytecne..o Fusionu uz toho bylo napsano hodne.kutil
Re: Zkusenosti
Nedá mi, abych nereagoval. S Focusem jsem jezdil několik měsíců, protože moje Mondeo 1.8 benzín (nové) bylo několik týdnů nepojízdné (21 závad při prodeji a stále to trvá). Focus se mi venkovním designem líbí, ale interiér je nevkusný až dráždivý. Pokud by byly použity jiné materiály, bylo by to možná lepší. U Fiesty je pro změnu použitý jiný typ autorádia a i design interiéru je úplně jiný. Totéž platí u Mondea, kde jsou jinde ovladače stahování oken apod. U Focusu kombi jsou třeba úplně nesmyslně umístěny navijáky pásů zadních sedadel, takže zabírají obrovský kus kufru. Osobně jsem měl dva fordy Escort 1.6 a Mondeo 1.8 a oba jsou pěkný plečky a hlavně přístup dealera a FMC je v dnešní době nedostatečný a vlažný. Co se týče Focusu, tak mu hrozně kmitalo řízení, šlo špatně řadit a zůstával viset plyn ve 4000ot. Také za jízdy vrzalo v zadní části a byla utržená oběkolečka pro polohování opěradla. Také systém nastavování výšky sedadla pohybem pouze sedáku mi nebyl příjemný (nejlépe to měl Escort). U Mondea je velmi malý prostor pro nohy cestujících na zadních sedadlech, protože řidičova sedačka má na spodní straně hranu plechu směrem dolů. Pokud by měl Focus interiér z Fiesty ale ponechanou zakulacený střední panel (u Fiesty mne tlačí hrana stř.panelu do pravé nohy), tak by se mi líbil. Ale jen v provedení 3dv. nebo 4dv.) V kombi se auto chovalo divně. S TDCi jakoby "padalo na hubu". Možná je motor moc těžký. Když jsem mluvil o zmatečném designu, tak jsem myslel rozdílné interiéry jednotlivých modelů Ford.Miky
TDCi
Uz se pracuje na 1,6TDCi a ten by mel trochu pomoci vsem, kterym je 1,4ka mala. Nemam ale info jake by mel mit parametry ale sam muzu rict ze z 1,4TDCi mam rozmacite zazitky, nechova se jako typicky diesel a uz vubec ne jako turbo, neni tam citit ten zatah pri sepnuti turba a celkove se chova vlazne.kutil
Re: TDCi
Dle info FMC by měl mít výkon 74kW a moment 220Nm/1900ot.kutil
Design
Je otřesné, jak se Ford nemůže rozhodnout pro jednotný a účelný design svých vozů. Co model, to krok jiným směrem. Jak dlouho to bude ještě trvat. Focus byla uvnitř hrůza, Mondeo je pěkné ale plasty nestojí za moc, Fiesta má pro změnu úplně jiný systém autorádia a tvrdé plasty, ale velmi pěkny desigh palubky. Fusion mě zase divnou přední masku a C-MAX vypadá jak přisražený japonec s palubkou z Mondea. To alespoň předchozí řada Ford měla vše stejné.kutil
Vyhřívání předního skla
Vlastním Mondeo z roku 2000 s vyhříváním př. skla. První pocit byl velmi nepříjemný, hlavně za deště, v mlze a v noci. Za mlhy jsou vlákna výrazně viditelná a nutí řidiče na ně koukat. Za deště v noci zase rozkládají světla protijedoucích na velké množství odrazů. Divim se, že je toto řešení vůbec schválené pro provoz. Nakonec jsem si ale zvykl a je to perfektní jak v zimě, kdy se nemusí přední sklo škrábat a kdy nenamrzá voda ani sníh na předním skle, tak po celý rok, když se snaží přední skla mlžit. Samozřejmě proti mlžení lze použít i klimatizaci, ale pokud se rozjíždíte se studeným vozem, tak je s klimatizací ještš větší zima. Více se mi ale líbí řešení od Renaulta, který má také vyhřívané přední sklo, ale vodiče není vidět (jsou průhledné - není to kov). Vyhřívání př. skla je velmi staré a bylo používáno již za první republiky, ale to se vyhříval jen malý obdélník před řidičem.V. Sadovský
Opravdový test...
Tomu říkáte test? Nadšený text jako z reklamního katalogu bych tak tedy opravdu nenazýval... A mimochodem, když hrdě píšete "nafotili jsme pro Vás novinku od Forda", proč je pod obrázkem napsáno "foto: FORD"?milan hk
fiestu ? ne
Musím říct, že jsem měl předtím Fiestu z r. 93, ale moc spokojený jsem nebyl. Na 40000 odešly tlumiče, na 38000 křížový čep na volantové tyči ani jsem ho nemohl sehnat ve znač. opravnách, protože nepředpokládali, že by se mohl opotřebovat, na 36000 páčky blinkrů na volantu, atd. Jsem rád, že jsem se jí zbavil. K fordu už nemám důvěru. Ale Fusion vypadá dobře. Pro bábu co nejezdí jen po dálnici asi dobrýKuba
TDCi
kutil
Re: TDCi
POZOR - není TDCi jako TDCi. Ten opěvovaný je 2.0 v Mondeu, horší, ale stále ještě použitelný je 1.8 ve Focusu. Ale ve Fusionu je 1.4 která je ještě použitelná ve Fiestě ( i když nad 120km/h je to už slabota - jen 50kW a 160Nm, pod 1600ot to nejede a nad 3500ot už taky ne!), ale v autě o 200kg těžším je to propadák (malý a brzo vadnoucí moment!). Hodil by se spíše motor 1.8TDCi. Doufám, že ho Ford přidá do nabídky Fusionu. Problém je v tom, že si tyto motory Ford objednal od DAS a PSA pro Fiesty a oni se neprodávají tak jak se čekalo. Při výběru motoru Ford vycházel z motorů TDI a HDI, které také existují v provedení 1.4litru. Výhodou má být nižší spotřeba a hlučnost.Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Šéf inovační platformy: V Praze by mohla nad Vltavou létat dronová donáška
Vysíláme Těžko průjezdná ucpaná města nejsou zdaleka jen českým problémem. Po celém světě se experti...
Milán auta vyhání, novinky se pokoutně představují mezi židlemi a módou
Lombardská metropole se už dlouhé roky vehementně snaží vyhnat auta z centra. Ta se tam v době...
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Tesla 3 je v ČR nejlevnější v historii, značce klesají prodeje
Americký výrobce elektromobilů Tesla snížil ceny, například v USA, Číně a Německu, všimla si...
Prodej rodinného domu 4+2 ( dva byty 2+1 ) s možností rozšíření v obci Přemyslovice
Přemyslovice, okres Prostějov
3 890 000 Kč