Diskuze
Ford GT40 - legenda se vrací
Děkujeme za pochopení.
Jiri
vsak jde o penize
No ze se vyrabi krasne auto je pekna vec, ale to samo o sobe jeste na vyplaty zamestnancu nestaci, auta se musi taky prodat.Petr
GT 40
Vážený příteli, váš článek o GT 40.....a ta poznámka na konec o návratu do minulosti. Dovolte abych Vám napsal svůj názor. GT 40 nebyl a nebude jen tak ledajaký automobil, myslím / a určitě nejen já /, že takovýto vůz nezná pojem morálního zastarání. Když už jsme u toho, co je nejvíc vyhledáváno mezi sběrateli a opravdovými motoristy? AC Cobra, staré sporťáky od Ferrari, Jaguáru a podobně. Vážený pane, GT 40 se nevyrábí proto aby se chlubila kolik elektronky jí špikuje, kolik má el. stabilizátorů, které eliminují špatné podvozky a podobně. GT 40 je pro lidi, co chtějí mít požitek z jízdy a vědět že těch cca 500 koní za zády nešponuje uhnané turbo 1.8, nebo velmi módní přečipované TDI. Když už jsme u toho novátorství.... Nový Mercedes sporťák s dieslem, tomu říkám šlápnout do hovna / pardon ten výraz /. Kam spadla naše hrdost a osobitost při výběru vozu??? Kam až zajdou výrobci, aby se vnutili svému potencionálnímu zákazníkovi? Levná nafta, spotřeba jen 5,1 l na sto.....to se ke sporťáku prostě nehodí Nezlobte se na mne, ale vaše dotázka byla mírně řečeno trochu mimo mísu. Ford je ten kdo udával a udává směr designu osobních vozů pro širokou veřejnost. Stačí si jen vzpomenout na Granadu, Sierru, Ka, Mondeo, Focus... vše auta nadčasová, která si ještě pár let po začátku výroby držela náskok od konkurence. A právě proto si myslím, že GT 40 je vynikající počin, kdybych na ní měl, neváhám a nic jiného nekoupím. A otázka nakonec, řídil jste někdy V8 o výkonu větším než 200 KW ? S pozdravem Petr DrážníkSpeedy
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Šéf inovační platformy: V Praze by mohla nad Vltavou létat dronová donáška
Vysíláme Těžko průjezdná ucpaná města nejsou zdaleka jen českým problémem. Po celém světě se experti...
Milán auta vyhání, novinky se pokoutně představují mezi židlemi a módou
Lombardská metropole se už dlouhé roky vehementně snaží vyhnat auta z centra. Ta se tam v době...