GT 40
Vážený příteli,
váš článek o GT 40.....a ta poznámka na konec o návratu do minulosti.
Dovolte abych Vám napsal svůj názor.
GT 40 nebyl a nebude jen tak ledajaký automobil, myslím / a určitě nejen já /, že takovýto vůz nezná pojem
morálního zastarání.
Když už jsme u toho, co je nejvíc vyhledáváno mezi sběrateli a opravdovými motoristy?
AC Cobra, staré sporťáky od Ferrari, Jaguáru a podobně.
Vážený pane, GT 40 se nevyrábí proto aby se chlubila kolik elektronky jí špikuje, kolik má el. stabilizátorů, které eliminují
špatné podvozky a podobně.
GT 40 je pro lidi, co chtějí mít požitek z jízdy a vědět že těch cca 500 koní za zády nešponuje uhnané turbo 1.8, nebo
velmi módní přečipované TDI.
Když už jsme u toho novátorství....
Nový Mercedes sporťák s dieslem, tomu říkám šlápnout do hovna / pardon ten výraz /. Kam spadla naše hrdost a osobitost při výběru vozu???
Kam až zajdou výrobci, aby se vnutili svému potencionálnímu zákazníkovi? Levná nafta, spotřeba jen 5,1 l na sto.....to se ke sporťáku prostě nehodí
Nezlobte se na mne, ale vaše dotázka byla mírně řečeno trochu mimo mísu.
Ford je ten kdo udával a udává směr designu osobních vozů pro širokou veřejnost. Stačí si jen vzpomenout na Granadu, Sierru, Ka, Mondeo, Focus...
vše auta nadčasová, která si ještě pár let po začátku výroby držela náskok od konkurence.
A právě proto si myslím, že GT 40 je vynikající počin, kdybych na ní měl, neváhám a nic jiného nekoupím.
A otázka nakonec, řídil jste někdy V8 o výkonu větším než 200 KW ?
S pozdravem Petr Drážník