Diskuze

Na změnu pojišťovny zbývají čtyři dny

Řidiči, kteří mají smlouvu na povinné ručení uzavřenou k 1. lednu 2002, ji mohou u své pojišťovny podle občanského zákoníku vypovědět do šesti týdnů před koncem roku. Letos tedy musí doručit výpověď pojišťovně nejpozději v pondělí 18. listopadu. Smlouvu k 1. lednu má přitom drtivá většina majitelů vozidel.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

pro xxx

14. 11. 2002 13:36
Generalii a ČP nebrat!
 
Na generali POZOR! Asi  mají  málo  platících  klientů  a  více  bourajících.  Já  patřím  k  těm  prvním  a  když  jsem  chtěl  změnit  smlouvu  na  dobu  určitou  (chtěl jsem  přejít  jinam  a  pak  na  zimu  deponovat  SPZ  motocyklu u  OÚ),  nechtěli  o  tom  ani  slyšet.  Nechtěli  smlouvu  upravit  a  ať  koukám  zaplatit  hezky  na  celý  rok  s  tím,  že  mi  pak  možná  něco  vrátí!  Když  jsem  si  podrobně  přečetl  obchodní  podmínky,  zjistil  jsem,  že  by  mi  nic  nevrátili,  protože  se  vrací  až  od  vyšších  obnosů.  Tak  jsem  jim  jednoduše  nezaplatil  splátku  a  přestoupil  jinam,  kde  jsem  platil  v  pohodě.  Pak  jsem  si  s  Generali  přes  rok  dopisoval  a  vysvětloval  jim,  že  nemohu  být pojištěn  u  dvou  pojišťoven  najednou.  Až  když  jsem  jim  pohrozil  Novou,  tak  přestali.  Prostě  špinavý  boj  o  každou  dušičku!
Podobně  razili  svoji  nadvládu  u  známého  v  oblasti   havarijního  pojištění:  když  po  více  jak  roce  klient  zjistil,  že  v  rámci  leasingu  ojeté  Felicie platí  jako  za  nové  auto  (tak  mu  to  "odborně"  ušili  na  míru  u  jednoho  autorizovaného  Škoda  dealera  v  okr.  LBC),  žádal  o  předělání  smlouvy  a  vrácení  přeplatku.  Dodnes  se  s  nimi  handrkuje,  nechtějí  ani  slyšet  o  tom,  že  inkasovali peníze  neoprávněně.  Generali  samozřejmě  vůbec  nevadí,  že  dostávali  peníz,  který  jim  jaksi  nepatří.
Dále: jedny  paní  z  různých  servisů  povídaly,  že  úhrady  z  této  pojišťovny  jsou  velmi  problematické  a  že  raději  chtějí  platbu  od  zákazníka,  aby  mu  auto  mohlo  být  vydáno,  a  zákazník  ať  si  to  s  pojišťovnou  vyřídí  sám.
Dále  nemohu  nikdy  zapomenout,  jak  arogantně  bývalá  Česká  státní  pojišťovna,  dnes  ČP  a.s.,  vypovídala  po  převratu  hromadně  havarijní  pojistky  těm,  co  jí  léta  strkali  peníze  a  neměli  žádné  plnění.  To  se  zachovala  opravdu  tržně.  Dnes  opět  bojuje  o  každou  dušičku.
 
TAKŽE  rada  do  života:  Generali  a  Českou  pojišťovnu  NEAT,  úplatky  taky  nebrat,  játra  rovněž  ne  (jáchyme, hoď ho do stroje!) 
0 0
možnosti