Diskuze
Citroën C8: bezpečný a žíznivý
hodnocení iDNES | 4/5 |
Automobilka Citroën prodává luxusní velkoprostorový vůz C8 už od podzimu loňského roku. Nahradila tak ve své nabídce model Evasion. "Céosmička" patří k sourozencům Peugeotu 807, Fiatu Ulysse a Lancii Phedra, vzniklým ze spolupráce koncernů PSA a Fiat. V testu redakce iDNES byl Citroën C8 s motorem 2.2 HDi 16V, střední výbavou SX a pěti místy. Vůz upoutal bezpečnostními prvky a základní výbavou, nepříliš přesvědčivé bylo řazení či úzké sedačky ve druhé a třetí řadě. Testovaný diesel mohl být o litr střídmější.
Děkujeme za pochopení.
Tom
Termín žíznivý není objektivní
Honza
Re: Termín žíznivý není objektivní
Nevím co do toho pleteš nějaký normy z roku 2010. Dnešní normy to splňuje. A navíc VW nikdy nic nezkopíroval. První přišel s dieselem v osobácích a TDI je známka Audi, který s turbodieselem přišlo první. A pokud srovnáš jakejkoli diesel od kohokoli (kromě BMW), nemá na VW šanci. A trvdit, že v roce 2010 už nebude vyhovovat je stejně chabý, jako když mi trvdil prodejce Nissanu, že systém PD od VW je na úkor životnosti motoru. Bylo to 3 měsíce po jeho uvedení na trh...Jan
Kritika Citroenu je chvalyhodna
outcast
Re: Kritika Citroenu je chvalyhodna
Hmm...chceš tedy naznačit, že čím víc válců, tím lepší auto a fabie by, dle tebe, měla obdržet pořádný osmiválec... S tou druhou částí se nechá souhlasit, přestože patrně nevíš o čem píšeš... Jinak C8 se mi líbí. Polarizuje názory, někomu se velice líbí a někomu prostě ne - i to je dle mého plus. Dost dobře nechápu, proč je vůz srovnáván s Espacem? Chápu rodinu, která se může rozmýšlet mezi těmito dvěma vozy - oba poslouží skvěle, ale jsou dvě jiné kategorie.Peters
Espace
Měl jsem možnost si s tímto autem zajezdit v Brně zrovna tak s novým Espacem. Základní rozdíl je v tom, že Citroën připomíná drahou dobře vybavenou dodávku (viz boční posuvné dveře jak na Boxeru) a Espace je MPV, které odpovídá luxusem a jízdními vlastnostmi luxusním osobním vozům. Třeba motor 2,2 dCi má výkon 146 k a to nemluvím o dvou šestiválcích, které Renault nabízí. Chce se to s oběma vozy projet a porovnat. Potom budete chytřejší.murphy
Re: Espace
Nevim proc by meli posuvne dvere snizovat auto na uroven dodavky ? naopak je to velmi prakticka vec, hlavne pri parkovani po Praze, kdy nemusim mit strach, ze mi deti omlati vsechny dvere. a velmi to take usnadnuje pristup do auta jak pro lidi, tak i pro pripadny naklad.Peters
Espace
Myslím si, že Citroën C8 v žádném případě namá na Renault Espace IV. Tento vůz je absolutně nejlepší ve své třídě. Bezpečnost, prostor, výbava - prostě všechno je špička. Jděte se na to auto podívat!!!Peters
Espace
Myslím si, že Citroën C8 v žádném případě namá na Renault Espace IV. Tento vůz je absolutně nejlepší ve své třídě. Bezpečnost, prostor, výbava - prostě všechno je špička. Jděte se na to auto podívat!!!Funker
Re: Espace
No nevím, Petersi. Větší vnější rozměry, rozvor i objem zavazadlového prostoru mluví spíše ve prospěch Citroënu C8.Funker
Vysoká spotřeba
8,4 l na 100 km jako průměr je na tak velké a těžké auto a takový objem motoru úplně v pohodě. Srovnávat C8 se starším Sharanem, který je podle mě i lehčí, je nesprávné. Nemá navíc Sharan motor 1.9 l ? C8 je prostě bomba auto, kdybych na něj měl, už by stálo před barákemSpeedy
Cindy
Citroen C8
Tak tímhle článkem jste mně potěšili. Je to opravdu hezký a výkonný vůz. Máme to štěstí, že jako rodinný vůz máme Citroen Evasion 1.9 TD. Je to opravdu spolehlivý a prostorný vůz. Klimatizace a variabilita uspořádání interiéru je skvělá. Po vyjmutí dvou řad zadních sedadel máte vlastně takový malý náklaďák. Musím přiznat, že Citroen C8 se nám oběma moc líbí a zvažujeme koupi tohoto krasavce. Jen tak dál!!!!Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...