Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Superb je autem roku 2003

Nejoblíbenějším automobilem roku 2003 se v České republice stal vůz domácí automobilky Škoda Superb. Za ním se umístil Peugeot 307 SW a třetí skončila Mazda6. Rozhodlo o tom téměř 190.000 občanů ČR, kteří hlasovali v anketě.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Bomb20

17. 2. 2003 18:06
Je mi z vás blbě....
My jsme fakt ubohej národ. Hergot, lidi!!! Superb ani jiný auta ze škodovky možná nejsou dokonalý, ale přeci jsou mnohem lepší, než co se dělalo dřív! Už se můžou rovnat s konkurencí v jiných zemích. Tak proč si neříct: sakra, lepšíme se, jsou to naše auta. Místo abysme byli na škodováky hrdí, tak je bereme na paškál, jeden model po druhým. Je mi z toho na zvracení....fakt na zvracení.
0 0
možnosti

Horal

14. 2. 2003 15:05
Skoda
 Kdyz jsem byl na navsteve doma v Cechach,tak jsem si pujcil Skoda Octavia, jezdi to velice pekne skoda ze je nemaji v USA. Mozna by potrebovalo auticko trochu vic sily.
0 0
možnosti

Jan Jansta

14. 2. 2003 10:45
Zamindrakovani lide
Je zajimave kolik zamindrakovanych lidi prispiva do teto diskuze. Na Skodu, co ma soused nemaji a tak ji pomlouvaji a vyzdvihuji treba Renault, ktery videli jen na obrazku. Pritom ten, kdo ma opravdove skutecnosti nemuze vyzdvihovat Citroen, Renault, Daewoo a pod. pred Skodu.
0 0
možnosti

Arnie

14. 2. 2003 11:13
Re: Zamindrakovani lide
Jenže škodovka je tak na úrovní Daewoo, Citróni a Renaulti jsou ještě daleko před ní a obávám se, že je jen tak nedoženou.
0 0
možnosti

jijik

5. 2. 2003 14:16
jojo
Handrkujete se, který auto je lepší. Stačí se podívat do tabulek sestavených dle těžkých a vážných poruch na vozidlech jednotlivých značek. Možná by jste se divili!!!
0 0
možnosti

Aleš

4. 2. 2003 10:25
Tady je zase stresmanů? Když se Vám škodovka nelíbí, tak ji nekupujte a máte klid. A že Superba má Váš soused? Tak nezáviďte a zkuste máknout, třeba ho příští rok budete taky objednávat.
0 0
možnosti

Pepino

4. 2. 2003 8:53
Vyhrál Renault
SuperB je ostuda ale v Evropě přece vyhrál Renault Megane a my patříme do Evropy :o))) Takže hurá
0 0
možnosti

nevěřící Tomáš

27. 1. 2003 8:22
Je to vůbec možné ...?
Nevím,  co  se  s  tou  anktetou  provedlo.  Jelikož  zrovna  tato  byla  určena  pro  masovou  veřejnost,  tak  se  mi  vůbec  nezdá,  že  by  tento  automobil  byl  tak  oblíben.  Vždyť  i jeho  neúspěch  v  zahraničí,  nutnost  drasticky  snížit  výrobu  hned  v  náběhu,  cenově  podbízivé  akce, které  automobilky  uplatňují  až  v  závěru  výroby,  rozhodnutí  VW,  že  už  nebude  nástupce  -  to  vše  hovoří,  že  s  úspěchem  a  tím  i  titulem  to  bude  bůhvíjaké.  A  výsledky  novinářské  části  ankety  jsou  zcela  odlišné.  Nepochyboval  bych,  kdyby  to  bylo   auto  pro  širší  vrstvy  obyvatel,  ale  takhle ...?  Kdyby  v  anketě  byl  zařazen  Rolls-Royce  nebo  Ferrari,  taky  by  zvítězily?  Ankety  se  dle  http://www.stránek" target="_blank" rel="nofollow">http://www.stránek  zúčastnilo  cca  180  tisíc  lidí,  z  toho  120  tisíc  hlasováním  přes  Internet.  Že  by  u  nás  bylo  tolik  uživatelů  Internetu  a  tak  málo  těch,  co  využili  kupónů  z tisku?  V  tisku  ta  kampaň  byla  opravdu  veliká,  ve  všech  možných  časopisech  a  novinách,  a  vždy  v  několika  číslech  za   sebou,  u  benzínek  a  prodejců  automobilů.   Zato  když  si  přečtu,  jak  jsme  na  tom  v  rámci   republiky  s  počítačovou  a  internetovou  gramotností,  tak  se  divím,  kolik že  lidí  hlasovalo  internetovou  cestou,  a  tedy  hlavně  i  pro  Škodu.
Když   jsem  viděl  na  Primě  o  víkendu  v  autosalonu  reportáž  o  Superbu,  bylo  tam  na  něj  i  dost  záporů,  které  by  v  této  třídě  být  neměly.  Nevím,  zda  v  této  anketě  nezapracovaly  jen  emoce,  že  jde  o  tuzemský  vůz.  Sice  to  s  tuzemskými  díly  žádná  sláva  není,  spíše  tu  jde  o  láci  levné  tuzemské  montážní  síly...
0 0
možnosti

;

24. 1. 2003 9:24
konečné dokončení: to je ale hnus ten SUPREBLB, že ...
Další  dokončení  -  opět  se  to  neuložilo  celé:
Za  cenu  Superblba  lze  sehnat  již  značku  prověřenou,  mnohdy  vybavenou  lépe,  některé  doplňky  škodovka  ani  nenabízí.  A  obráceně:  třeba  ten  originální  zmiňovaný  kastlík  na  deštník  či  díru  v  předním  sedadle  spolujezdce  snad  konkurence  nenabízí,  nebo  dosud  nenabízela.  Použiju-li  slova  Dr.  železného  z  Novy,  který  si  zakládá  u  obchodních  partnerů  na  značkovost  (kravata  za  50 tisíc,  hodinky  za  250  tisíc),  tak  přijede-li  na  nějaké  jednání  kdosi  ve  škodovce,  už  předem  je  označen  za  outsidera.  Ale  pověst  se  nezmění  jedním  novým  modelem.  Takže  v  cizině  to  bude  vhodný  vůz  pro  konzervativní starce,  rodiny  s  dětmi  atp.   Nedovedu  si  představit,  že  by  v  něm  jezdila  nějaká  vládní   špička,  když  u  nás  superblba  užívají  živnostníci  jako  pick-upa.  Dá  se  dát  do  Superlba  zadní  přepážka  a  žluté  číslo,  aby  si  podnikatelé  ještě  mohli  odečíst  DPH?  Vlastně,  dnes  už   žlutá  čísla  neexistují,  jen  bílé  registrační  značky.  Omlouvám  se.
Urážeči,  kteří  budete  reagovat  na  můj  příspěvek:  je  to  názor  můj  a  řady  známých.  Tak  ti,  co  nesnesou  názor   druhých,  neurážejte  se,  že  si  někdo  odvážil  říci  jiný  názor.  Měla  by  být  přece  demokracie,  že ...  ehm ...
Se  škodovkami  jezdím  už  hodně  dlouho,  poslední  jsem  si  koupil  před  3  lety,   když  ještě  dovozová  auta  byla  nákupně  i  provozně  dražší  než  tuzemská.  Vzhledem  k  tomu,  že  mne  škodovky  vždy  vypekly  v  té  nejméně  vhodné  situaci,  dnes  už  bych  sáhnul po  zahraniční.  V  rodině  máme  2  Renaulty,  a  když  se  vrátím  se  škodovkou  z  povinné  prohlídky,  zjišťuji,  že  cena  prohlídky  škodovky  je  dražší  než  u  Renaulta.  Rovněž  četnost  a  objem  servisních  úkonů  je  větší.  Nehledě  k  tomu,  že  po  návštěvě  autorizovaného  škoda  servisu  mi  nakukají  mnoho  dalších  "potřebných"  úkonů,  které,  když  tomu  opravdu  nebudu  rozumnět,  si  nechám  provést  a  samozřejmě  je  i  zacáluji.  A  pak  zachvíli  po  vyjetí  ze  servisu  Vám  přestane  fungovat  i  to,  co  předtím  fungovalo.  Takže  nějaké  prohlídky  před  dovolenkovou  zahraniční  cestou  znamenají,  že  si  necháte  udělat  generálku  za  cenu  téměř  nového  auta.   A  pak  s  ním  jezdit  v  okolí  servisů,  aby  se  vychytaly  "drobné"  poruchy  z  opravy.  Pak  to  risknout  s  tím  zahraničím.  Ještě  výhoda,  že  škoda  servis  je  opravdu  na  každé  vesnici.  Proč  asi?  Protože  se  uživí díky  četným  závadám.  Ostatně,  statistiky  TUV  hovoří  jasně ...
Upřímnou  soustrast  nám  škodovkářům,  příští  koupě  už  bude  v   jiné  režii.  Psychologické  mazání  medu  kolem  úst  ze  strany  škoda  dealerů  jsem  již  prokoukl.  Otevřte  oči  i  Vy  další,  nebuďte  konzervativní  a  budete  rádi.  Minimálně  na  tom  vyděláte.  Vždyť  i  na  mnohých  zahraničních  značkách  najdete  československou  práci,  budete  tedy  vlastenci  i  nadále.
HOWK.  domluvil  jsem ...
0 0
možnosti

Speedy

24. 1. 2003 9:52
Re: konečné dokončení: to je ale hnus ten SUPREBLB, že ...
Co takhle místo toho láteření jít dělat a na Superba si vydělat a nebrečet, že na něj nemám? Jenže vy toho asi víc neumíte, co?
0 0
možnosti

;

24. 1. 2003 8:59
dokončení: to je ale hnus ten SUPREBLB, že ...
Jelikož  se  můj  příspěvek  neuložil  celý,  došlo  ke  zkrácení,  dovoluji  si  pokračovat:
Nyní  jeden  fakt:  u  nás  v  cca  7tisícovém  městě  mají  Superblba  3 podnikatelé:  1  je  dealer  škody  a  tak  musí  reprezentovat.  Má  sice  nové  auto každý  půl  rok  jiné,  ale  ti,  co  si  od  něj  kupují  předražené  škodovky  a  dávají  je  tam  pak  i  na  servis,  tak  ti  mu  na  to  vydělají.  Hodinové sazby   v  servisu  má  vyšší,  než  autorizované  servisy  cizích  značek.  O  cenách  náhradních  dílů  raději  ani  nemluvit.          Další  2  majitelé  Superblbů  jsou  obchodnící  -  živnostníci.  Oba  v  něm  přepravují  basičky  s  pívem,  mouku  na  knedlíky  z  místních  "velkoobchodů - garáží",  aby  mohli  uspokojit  "turisty  z  NDR",  kteří  k  nám  přijeli  na  oběd.  Tito  důchodci,  nezaměstnaní  atp.  jsou  u  nás  díky  Euru  kingové  a  dávají  to  patřičně  najevo.  Před  12ti  lety  jsme  na  tom  byli  v  rámci  RVHP  daleko  líp.  Kde  se  asi  stala  chyba,  s.  Klausi,  Dlouhý,  Dybo,  atd.?
K  samostné  soutěži  se  nebudu  vyjadřovat.  Nikde  jsem  neslyšel,  že  by  se  někomu  Superblb  tak  líbil,   aby  jej  volil.  Byli  tam  jasnější  favorité.  Ostatně,  těch  anket  je  mnoho  a  nic  nevypovídají.  Nezapomenu,  když  kdysi  získal  taky  nějakou  cenu  Fiat  Bravo/brava.  Po  letech  zkušeností  vyplynulo,  že  již  jako  nové  to  byl  šrot  a provozem  to  je  čím  dál  tím  horší.  Podobné  s  další  italskou  produkcí  -  Alfou ...
Škodovka  má  v  zahraničí  stále  pověst  levného  auta  z  východu  a  na  tom  nikdo  nic  nezmění.  Je  dobré,  že  naši  lidi  mají   práci  a  že  už  to  jsou  auta  jezdící,  a  ne  žádná  DODO.  jako  120ky.  Ale  pokrok  je  i  jinde  ve  světě.
Jelikož   Superblb  je  auto   bez  historie,  dá  se  očekávat  váhavost  u  kupujících.  Přece  jen  za  tento  peníz  již  budu  váhat,  zda  koupím  něco  prověřeného  či  něco  úplně  nového.  I  když  se  kvalitní  komponenty  ověřené  jinde   zamontují  do  neprobádané  novinky,  nemusí  být  ještě  vyhráno.  Ale  to  již  známe  z   Felicií,  Fábií  či  Octávií.  Při  uvedení  na  trh  to  bylo  vše  supr.  Pak  provoz  začal  ukazovat  nedostatky  "aut  testovaných  v  Antarktidě  i  v  Údolí  Smrti  či  na  Sahaře  s  mnoho  miliony  testovacích  kilometrů"  a  bylo  vymalováno.  Neustálé  "modernizace"  toho,  co  se  ani  do  výroby  dostat  nemělo.  Ale  tak  to  chodí i  jinde.  Bohužel.  Zákazník  za  své  peníze  vlastně  dostává  zmetek.  Ale  aspoň  mají  autorizované  servisy  zajištěnu  práci.
Za  cenu  Superblba  lze  sehnat  již  značku  prověřenou,  mnohdy  vybavenou  lépe,  některé  doplňky  škodovka  ani  nenabízí.  A  obráceně:  třeba  ten  originální  zmiňovaný  kastlík  na  deštník  či  díru  v  předním  sedadle  spolujezdce  snad  konkurence  nenabízí,  nebo  dosud  nenabízela.  Použiju-li  slova  Dr.  železného  z  Novy,  který  si  zakládá  u  obchodních  partnerů  na  značkovost  (kravata  za  50 tisíc,  hodinky  za  250  tisíc),  tak  přijede-li  na  nějaké  jednání  kdosi  ve  škodovce,  už  předem  je  označen  za  outsidera.  Ale  pověst  se  nezmění  jedním  novým  modelem.  Takže  v  cizině  to  bude  vhodný  vůz  pro  konzervativní starce,  rodiny  s  dětmi  atp.   Nedovedu  si  představit,  že  by  v  něm  jezdila  nějaká  vládní   špička,  když  u  nás  superblba  užívají&nb
0 0
možnosti

;

24. 1. 2003 8:20
to je ale hnus ten SUPREBLB, že ...
Opět  jsme  svědky,  že  v  týhle  republice  vítězí  demokracie  pro  horních  sto  tisíc  obyvatel.  Jak  v  politice  -  nikdo  z  lidí  dole  nesnese  ODS  a  kam  se  všude  dostala ...  i  do  regionů  s  nejvyšší  nezaměstnaností.  Škodovka  je  obdoba.  Pouze  hra  čísel  a  drobné  úpravy  při  přenosu  či  sčítání  "volebních"  lístků.
Jinak  k  Superblbu:  tak  hnusně  snad  nevypadal  ani Trabant.  Vlastně  ano,  stodvacítky  a  fabia.  Kromě  chvály  cenové  podbízivosti  jsem  na  tuto  skupinu  aut  neslyšel  chválu.  Vlastně  slyšel  -  od  dealerů  a  ostatních,  co  jsou  na  výrobě  či  prodeji  nějak  hmotně  zaintresováni.  Já,  když  mi  za  to  bohatě  zaplatí,  budu  taky  říkat,  že  německé  či  americké  lejno  je  lepší,  kvalitnější,  než  to  české  či  slovenské.  Nebo  naopak ...
Superblb  má  problémy  s  odbytem  jak u  nás,  tak  i  v  zahraničí.  Trochu  to  vyřešily  obrovské  cenové  slevy,  ale  takhle  asi  nelze  postupovat  hned  od  uvedení  na  trh  a  jet  s  touto  filozofií  až  do  ukončení  výroby.
Strohost  interiéru,  hlavně  pak  odporná  palubní  deska  =  hnus.  Obložení   dřevem  -  to  už  opravdu  jen  u  nejkonzervativnějších  aut  typu  Rolls.  S  tím  se  ale  škodovka  srovnávat  nemíní,  její  konkurent  má  být  Volvo.  To  je  ftípek,  co...  Volvo  naopak  patří  do  špičky  v  bezpečnosti  a  technice.  To  škodovce  VW  nemůže  dovolit,  vždyť  by  to  byla  konkurence  v  rámci  koncernu.  Takže  většina  musí  být  na  škodovce  o  třídu  níž.  A  jasný  záměr,  že  Superblb  nebude  mít  pokračovatele.  To  by  jedině  na  němce  musela  spadnout  automovka,  pak  by  škodovka  dostala  šanci  tahat  svého  majitele  z  krize.  
Překvapuje  mne  argumentace  některých  originalit,  které  Superblb  nabízí:  schránka  na  deštník  -  už  jste  viděli  nějakého  papaláše,  že  by  si  nosil  deštník?  vždyť  má  na  to  sluhy ...  Kdyby  si  papaláš,  který  je  celý  den  v  botách,  dal    nohy  skrz  otvor  v  přední  sedačce  spolujezdce,  tak  by  botama  určitě  ušpinil  sedadlo.  Kdyby  si  boty  vzul,  to  aroma  pro  řidiče ...
Čelní  maska  je  stejně  hnusná,  jako  u  Fabie.  Svět   dělá  přední  světla  roztahující  se  od  středu  do  stran  do  blatníků.  Škodovka  obráceně  -  a  prý  to  připadá  úsměv.  Mně  teda  ne.  Jako  výsměch,  to  bych  bral  spíš.  Neodborník  si  na  silnici  Superblba  splete  s  ostatními  škodováckými  modely.  Při  pohledu  z  boku,  ze  zadu,  shora  -  furt  je  to  octávka  o  pár  miliometrů  větší.
I  když  si  mi  superbl  vůbec  nelíbí,  nemohu  neodcenit  prostor  hlavně  na  zadních  sedadlech.  Ten  se  opravdu  dobrý.  Myslím  si,  že  takový  by  měl  být  v  Octavii,  protože  Octavii  si  nekupují  jen  Vietnamci  a  další  menší,  ale  taky  normální  Češi  a  Slováci,  kteří  měří  víc.  V  tomto  směru  obdivuji  p. J.  Hrabovského,  který  kdysi  ve  škodovce  dělal  tiskového  mluvčího.  Vychvaloval  i Felicie,  jak  je  to  univerzální  auto  a  vhodné  i  pro  něj.  Chválit  musel. 
 
Nyní  jeden  fakt:  u  nás  v  cca  7tisícovém  městě  mají  Superblba  3 podnikatelé:  1  je  dealer  škody  a  tak  musí  reprezentovat.  Má  sice  nové  auto každý  půl  rok  jiné,  ale  ti,  co  si  od  něj  kupují  předražené  škodovky  a  dávají  je  tam  pak  i  na&nb
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Čínský Dongfeng v Česku odpálí cenovou bombu. Elektrický Box bude za půl milionu

10. dubna 2024  12:51,  aktualizováno  13:15

Součástí uvedení modelů luxusní značky Voyah státního čínského koncernu Dongfeng bylo i představení...

První jízda: Kodiaq si škodováci na rozloučenou se spalováky vymazlili

11. dubna 2024

S novým Kodiaqem si Škoda mohla vyhrát. Tým Jiřího Dytrycha, šéfa projektů spalovacích aut značky,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  16:11

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Místo vzduchového polštáře šrapnelem do hlavy. Airbagy mohou i zabíjet

15. dubna 2024

Seriál Když máte tu smůlu, havarujete a řítíte se za volantem proti jinému autu nebo třeba zdi, očekáváte,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Povinná antihackerská ochrana znamená stop pro oblíbené fiaty i hravá porsche

15. dubna 2024

Premium Od července 2024 bude platit nový předpis, který říká, že na území EU musí být všechna nově...

Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit

18. dubna 2024

Dopravní policie v bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...

Švédská aplikace motivuje žalobníčky odměnou k nahlašování špatného parkování

18. dubna 2024

Někdo špatně zaparkoval! Rychle to vyfoťte, zdokumentujte prostřednictvím aplikace a získejte...

Čínský Dongfeng zaútočí na Evropu přes Itálii, chce tam postavit automobilku

18. dubna 2024

Společnost Dongfeng Motor jedná s Římem o tom, že by vyráběla vozy v Itálii. Čínská automobilka...

S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku

18. dubna 2024

Elektrokolo, co vypadá spíš jako motorka a tak se i chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K jeho...

Pylová sezóna: Jak poznat alergii u svých dětí?
Pylová sezóna: Jak poznat alergii u svých dětí?

Alergie je nepřiměřená reakce imunitního systému na běžné, obecně neškodné látky v okolním prostředí. Taková látka, která vyvolává alergickou...