Diskuze
Civic: při jízdě obstál, interiér zklamal
hodnocení iDNES | 4/5 |
Odložte své představy o sportovních vozech Honda do ústraní, poslední generace pětidvéřového Civicu je především rodinné auto. Nabídne vám velký vnitřní prostor a solidní výhled, vnějším vzhledem neokouzlí, interiér byl zklamáním. Otestovali jsme nejlepší benzinový motor v nabídce.
Děkujeme za pochopení.
Milos
Poradte
Mates
Re: Poradte
Já jsem koupil 1.7 D v 5D i když rodinu nemám. Koupil jsem ho loni v září v akci, kdy byl tuším o 65 tis. levnější než jaká je jeho běžná cena, jinak bych do toho nejspíš nešel. Mám najeto 18 tis., bez problémů i v zimě. Když "nezávodím", tak se do těch 5l/100 vejdu, ale protože to umí jet i přes 200/h, kdy si vezme kolem desítky, tak ta spotřeba dost kolísá. Jinak ten motor je dělanej Isuzu v Polsku a Honda tvrdí, že oproti jinému dieselu (kterej ale myslím nedávali do civiků) se na něm vývojářsky podílela.Maros
Honda Civic
Dzurka
Re: Honda Civic
Nemuzu nez souhlasit. Mam totez auto, jenom se sportovnim snizenym podvozkem a nedam na nej dopustit. Pri usporne jizde si vezme 5,5 l a pri razantni sportovni jizde kolem 7. Krome ABS nema sice zadny z drive zminovany nesmyslu, ale posloucha na slovo a jizdni vlastnosti se nedaji srovnat s zadnym autem v teto tride. Jedine snad to tvrdsi perovani, ktere ale rad obetuji ve pospech skveleho pocitu prisportovni jizde.Petr
Konzervativní vzhled?
Mám tohle autíčko 1,5 roku a toho konzervativního vzhledu jsem si moc nevšiml. S čím bych ještě souhlasil, je ta slabší plastová přístrojová deska. Jinak to auto ale žádný mínus nemá - je to velice použitelný rodinný autíčko, kde se člověk i příjemně projede. Při objektivním srovnání by žádné jiné značky neměly moc šanci.marty
Kvalita a reklama
Vypovídací hodnota uvedeného testu se limitně blíží nule, kdo zná civika ten ví svoje o jeho kvalitáchRezervy má Honda v ČR jen snad v reklamě na svá auta, ovšem zase má auta cenově velmi přijatelná, takže člověk uvažující racionálně ví, kam pro auto jítahoj
Korupce novinářů !!!
Tento článek je jasný příklad korupce. 4x airbag, ABS,EBD,hodnocení NCAP - přesto je automobil podle novináře málo bezpečný. Uvedené porovnání cen. Taktní pomlčení a garancích. Vnitřní prostor pro posádku asi pro každého zákazníka nepodstatná věc. O ekologii pan novinář neví asi nic. Rada pro výrobce a prodejce automobilů: Pana Pavlíka je nutné motivovat k pravdivě napsanému článku něčím jiným než zapůjčením kvalitního vozu k testu. Je mi na zvracení, když musím číst výsledky testů od podobných autorů. Je jich unás dost ( článek v AutoTip č.2 - Megatest 8 vozů nižší střední třídy).honza
Re: Korupce novinářů !!!
Myslíš ten, ve kterým si Honda ani neuprdla a skončila poslední? To musí být muka pro majitele Hond, že? Zajímavý ovšem je, že 6 let strej Golf nikde v žádným testu nezkončil na posledním místě.... No asi prostě tomu nikdo nerozumí.miguel
Honda udělala chybu
Evropské a americké automobilky přijdou občas s obdivuhodnou taktikou. Přidají do nepovedeného auta systém, který eliminuje špatné vlastnosti auta, případně řidiče, a s velkou slávou nechají novináře sáhodlouze vychvalovat nový systém, jako přínos bezpečnosti. Peugeot vyrazí na trh s katastrofickým podvozkem na limuzíně vyšší třídy a na poslední chvíli hjo musí doplnit stabilizátory, ESP atd. Mercedes pustí na trh vysokou, krátkou splašenou kozu "A" a do půl roku jí musí vybavit stabilizací. Audi v kupé TT má tak lehký zadek, že při neopatrném ubrání v zatáčce nad 160 uletí do strany a do roka je ESP montován sériově. Vždy je tato situace kvitována novináři, kteří vrní blahem, že mají další důvod opěvovat automobilku, která jejich redakci (redaktorům) prodá auto za hubičku, nechá je povozit v bezplatném zapůjčení posledních modelů. Cenou je ale jejich objektivita. Panů Pavlíků jsou po evropě mraky a patří to k PR automobilek. Objektivní obrázek vám nedá tabulka a rádoby novinářský komentář reklamního textaře. Zajděte si do autosalonu a držte oči otevřené. Proč jsou plné autobazary Peugeotů atd. a slušnou Hondu abyste pohledali? Proč nepostávají na dvorech autoservisů? Slyšel jsem rčení, že Hondu si člověk koupí jen jednou. Pak už u ní zůstane. Takže pane Pavlíku, Civic nepotřebuje ESP a další kilogramy zbytečností. Už z výroby je vinikající jak podvozek, tak motor a konstruktéři předpokládali, že si ho koupí rozumný řidič, který si za jízdy nebude číst mapu pod lampičkou a nebude se kochat interiérem ze dřeva, nebude mít po autě rozházených dvacet věcí v přihrádkách, v kvalitních sedadlech ho nerozbolí záda, aby potřeboval změnu polohy bederní opěrky. Bude si užívat pohodlné,dynamické a přitom velmi bezpečné jízdy, dlouhé statisíce kilometrů bez problémů a s nízkou spotřebou. Mám dvě Hondy, a nehodlám spadat do cílové skupiny Vašich čtenářů. Umím totiž řídit i bez všech komerčních systémů a dobře udělané auto poznám sám. Pokračujte ve vychvalování císařových (evropských) šatů, ale stejně zůstane nahý.jarda
Re: Honda udělala chybu
Takze tobe by vlastne bohate stacil trabant, jen kdyz by mel dobrej motor a podvozek. Diky nechci. V aute za pul mega by mel bejt vetsi komfort. Sorry, ale kdyz si nekam odlozim mobil, tak bych ho pri projeti zatackou nerad hledal nekde na zemi. To ESP je otazkou. Muzes mit super dobrej podvozek, ale ESP ho posouva jeste mnohem dal. Neverim, ze si nekdy s autem s ESP jel. Jen pro tvou informaci, mam Alfu 147 s VDC, coz je z hlediska jizdnich vlastnosti o nekolik radu lepsi auto, nez tenhle Civic.jlkjdfkls
bezpečnost
Proboha pane Redaktore, jak můžete napsat že civic ma nedostatečne vybaveni co se týče bezpečí. 4 Airbagy ve standartu, ABS, EBD. 4 hvězdičky v crashtestech EURONCAP - To Vám nestačí???? Srovnejte situaci se standartní výbavou konkurence a budete valit bulvy!!!!!!!!!!!!!honza
Re: bezpečnost
To je sice pravda, ale kdyz se podivas na priplatkove prislusentvi, tak tim taky cela nabidka konci. Honda dava do toho auta standardne vsechno co umi, ale nic navic pridat nedokaze. Nevim, ale manzelku bych na silnice bez ESP nepustil a to tahle Honda nema. Podle me jde o vec nazoru. Jestli redaktor uvazoval takhle, pak se ty tri body daj pochopit. Ale tim ho nechci obhajovat. Auto, ktery dneska nema ASR ani EBA ani ESP nemuze sklizet vence slavy za bezpecnost.derek
kritika designu?
Velmi mne zaskočila autorova kritika designu, který sice řadíme mezi konzervativní tvary, ale taková je i honda. Nedělá modní výstřelky a spoléhá na elegantní konzervativní linie. Podíváme-li se na starší modely 3 generace zpět, pořád vypadají stylově a moderně. (což nelze řící o všech konkurenčních značkách) Civic 5D osobně znam a vůči interieru nemam žádné námitky - vnitřní prostor nemá konkurenci - a to myslím doslova, design se mi líbí a odkládacích míst má taky dost. Když vezmu v potaz kvalitu vozidel Honda a neskutečnou záruku 5 let - řadím Civica na špičku ve své třídě!!!!!petr
civic
Mam dojem, ze jste snad nesedeli v nicem jinem nez v Honde. Tvrdy plasty v interieru jsou prezitek, kvuli nim z odkladacich schranek neustale veci padaji na zem a volant by dokazalo drzet i dvoumesicni mimino jak ma tenkej venec. Na tomhle aute je dobrej vnitrni prostor, jizdni vlastnosti a motor. Ale o komfortu cestovani nemuze byt rec. I ta pitoma Octavia je o nekolik radu pohodlnejsi. O Peugeotu 307 nemluve. Bezpecnost je relativni. Kdyz hodnotis i pritomnost ESP, ASR, pocet airbagu a dalsich vychytavek soucasnosti, tak to nemuze mit pet bodu ani kdyby se na kufr postavilo.reeg
Re: civic
Honda je sportovní značka, spousta věcí je podřízena jedinému - a to je radost z jízdy (u některých modelů více, u jiných méně). A i když je 5D Civic koncipován jako rodinné auto, tu radost z jízdy s ním zažijete. Což se o Peugeotu a už vůbec ne o Oktávce říct nedá. Proto také ta absence všech těch elektronických systémů...většina zákazníků Hondy je nechce, protože jim kazí zážitky z jízdy. Druhou věcí je, že podvozky jsou na tak vysoké úrovni, že žádného ESP apod. ani není třeba. Souhlasím ale, že za příplatek by je nabízet měla, zbytečně tím přichází o prodeje. Co se týče přístrojové desky - není zrovna extra vyvedená, ale když ji srovnám s čímkoli (u nás tak zbožňovaným) od VW, tak je přeci jen na vyšší úrovni. Francouzi a Italové jsou samozřejmě dál. Motor v této třídě nemá konkurenci a jízdní vlastnosti jsou jedny z nejlepších. Pro sportovněji založeného řidiče s rodinou podle mého za tuto cenu neexistuje lepší volba.Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Milánský ohňostroj kreativity. Podívejte se na auta trochu jinak
Letošního Milánského týdne designu se opět zúčastnily i automobilky. Tento tradiční svátek...
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Tesla 3 je v ČR nejlevnější v historii, značce klesají prodeje
Americký výrobce elektromobilů Tesla snížil ceny, například v USA, Číně a Německu, všimla si...
Pozemní biz-jet startuje. Excentrický lexus inspiroval svět letecké dopravy
Kdo by to byl býval řekl, že nejdražším lexusem současnosti se stane luxusní dodávka s monogramem...
Pronájem bytu 2kk, Praha 4-Krč.
Štúrova, Praha 4 - Krč
17 500 Kč/měsíc