Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Kupte svému Volkswagenu šálu

Nejen lidem vadí nízké teploty, mrazivé počasí nesvědčí ani motorům. S problémy u pohonných jednotek o objemech 1,0 a 1,4 litru se nyní potýkají technici ve Wolfsburgu. "Zimomřivé" mohou být i některé Škodovky.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

zababa

17. 2. 2003 14:37
A co škodovka???
Ty samé motory 1,4l/55kW a 75 kW montovala i Škoda do fabií a ten 55 kW i do oktávie. Z článku vyplývá, že je budou preventivně opravovat jen v SEATech a VW a škodovka nechá své zákazníky zamrzat? Nebo se mýlím, což by mne jako majitele potrefeného motoru potěšilo. Zkoušel už někdo preventivní opravu nebo kontaktovat Boleslav?
0 0
možnosti

Karel

14. 2. 2003 16:02
Zkušenosti
Měl jsem problém s ohřevem motoru a proto i s topením, vyměnili mi temostat a je neuvěřitelné jak to pomohlo !!! Tak to netopilo ani nové ...
0 0
možnosti

MT

14. 2. 2003 11:46
sorry
"od modelového roku 1997" je OK, omlouvám se. Druhá část ale platí.
0 0
možnosti

MT

14. 2. 2003 11:40
Kupte své Škodě šálu?
V článku je uvedena nepravda. Problém se netýká jen motorů z roku 1997, ale vyráběných od roku 1997 do 2002.
Vzhledem k rozšíření Škodovek u nás a tedy i mezi Vašimi čtenáři, mě napadá:  Proč se auto.idnes nezabývá vazbou problému na Škodovku, tím, zda už byly evidovány případy potíže s VW motory u Škodovek v ČR, a tím, jak problémy automobilka řeší. Nebo je vůbec neřeší?
To by možná pomohlo:)
0 0
možnosti

Vlkysh

12. 2. 2003 21:26
Ještě dost předsudků k japonským autům
je mezi českým lidem.  Od roku 1994 mám Mazdy 323, první 5 let a druhou 4 roky. Nikdy žádná závada, kromě kapalin nic neměněno. Úžasně spolehlivá auta. Nezávidím kolegům s VW, Škodovkami, Fiaty, ale i Renaulty a Peugeoty jejich  návštěvy v servisech. Kupujte Japonce
 
0 0
možnosti

pak

13. 2. 2003 13:42
Re: Ještě dost předsudků k japonským autům
Souhlas i když to samé platí taky o francou. a ital. autech, která tak spolehlivá určitě nejsou ale udělali ohromný skok k tzv. německé dokonalosti.
0 0
možnosti

Radek

12. 2. 2003 18:33
Už dávno nejsou kvalitní a levná...
Nic nového, Volkswagen je drahá hračka a nemám s ním dobré zkušenosti. A tak zvaná koncernová auta jsou na tom o poznání hůře.
0 0
možnosti

Cat5M

15. 2. 2003 21:51
Re: Už dávno nejsou kvalitní a levná...
mam na seatu 200 000 km a serou se pouze malickosti nejsou to spatny auta
0 0
možnosti

Peters

12. 2. 2003 15:28
Je to pochopitelné...
Němci si na kvalitu opravdu jen hrají, měl jsem golfa VI s motorem TDi a byl jsem s ním víc v servisu než na cestách. Teď mám novýho Mégana dCi a hlavně klid od závad. Jezdí perfektně s ještě nižší spotřebou než golf. A hlavně potichu.
0 0
možnosti

Honza

12. 2. 2003 20:04
Re: Je to pochopitelné...
To se nedivím, že byl samá závada. Předběhl totiž dobu o dvě generace. Teď se teprve prodává IV.....
0 0
možnosti

Franta

12. 2. 2003 11:35
Re: A co chlazení motoru a topení u TDíček
Záleží také jak dobře je motor chlazen proudícím vzduchem při jízdě. Většinou je měřič teploty motoru motoru u vývodu do chladiče, který je regulován termostatem. Osobně dopručuji dát si na zimu před chladič "dečku". Na Octavii 1,9 TDi to dost pomohlo.
0 0
možnosti

Ludva

13. 2. 2003 12:04
Re: Re: A co chlazení motoru a topení u TDíček
Asi to udělám. Dneska opět -15°C a při zapnutém topení jsem měl teplotu vody pod 90°C i při mětském provozu.
0 0
možnosti

emerson

12. 2. 2003 11:07
Němci všeobecně vyrábějí velmi nekvalitní, až zmetková auta.
Další důkaz, že němci si na kvalitu jen hrají. :-)
0 0
možnosti

Hondista

12. 2. 2003 9:29
Jen se chechtám
nechápu, jak se něco takového může přihodit německým motorům...
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily

27. dubna 2024

Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...

Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování

27. dubna 2024

Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...

Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí

26. dubna 2024

V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat

Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...