Diskuze
Ojetá Škoda Octavia - slušný výběr za vyšší cenu
Děkujeme za pochopení.
MILAN LIŠKA
PLÍNA
reagovathorace7
Re: příspěvek zrušen
Milá redakce, že jsi zrušila příspěvek je pěkné (i když bych rád věděl, co v něm bylo), ale že milí pan Liška, na kterého přísp. reagoval, si přímo nechutně kopíruje stejnou vlezlou reklamu do všech komentářů ojetin, to už s vámi ani nehne??!!Zed.
super Octavie.
Jo jo, za vyšší cenu těžkou a nepohodlnou krávu, která si hraje na co nemá a v přímém srovnání se střední třídou, kam ji před několika měsíci začali čeští redaktoři horlivě řadit, dostane pěkně na... To je kauf. Aspon, ze to zase za tu vyssi cenu od vas koupi zase dalsi hejl. Rád dám za českou ojetinu o 60 tis. vic, než za lepší ojetinu z ciziny, ale budu patriot..Georgg
Měl
jsem ho taky, ve variantě kombi(1,8/20V). Bylo to dobré auto a nežralo, přesto že jsem s ním jezdil po SRN doslova na plný plyn, jenže mi ho po půl roce přes alarm, medvěda ap. prostě ukradli..., resp. s ním jednoduše odjeli - měli prostě klíče, ne ovšem ode mne...tico
autor nemá pravdu - motor 1,8/20V je i úsporný.
Záleží jen na stylu jízdy, který řidič zvolí. Můj rekord s tímto modelem je průměrná spotřeba 6,8 litru/100 km na trase Praha - Most, která zahrnuje jak dálnici, tak i silnice 1. a 2. třídy. Styl jízdy není v tomto případě nikterak pomalý - rychlost se pohybuje kolem 100-120 km/h, a na plynový pedál nešlapu za každou cenu a ze všech sil. Na druhou stranu je pravda, že když jsem do Brna (z Prahy) jel 55 minut, projevilo se to spotřebou v průměru 11,8 lt/100 km. Prostě : není to o mototru, je to o řidiči a jeho stylu jízdy. Navíc je nutné si uvědomit, že modely 1,8/20 V a 1,8/20 V Turbo jsou přímými předchůdci Octavie RS - tomu musí nutně odpovídat i výkon, který je na daný typ vozu skutečně vynikající. Tak že - než bude autor znovu něco posuzovat, nechť se s daným vozem nejprve řádně seznámí.Re: autor nemá pravdu - motor 1,8/20V je i úsporný.
No, mel jsem 1,8 20V 3roky a nahjezdil s nim kolem 100000Km. Ted mam 2,5 roku 1,8 20V Turbo a pri stejnem stylu jizdy mam spotrebu o 30% nizsi ale dynamika je o 100% lepsi, o hlucnosti ani nemluve. Ale je pravda ze i s atmosferickou 1,8 20V jsem mel spotrebu 5,5l/100 ale to bylo jen tehdy, kdyz jsem se moc snazil. Ono je rozdil jet na petku 200Km/h a na otackomeru mit 6800 ot/min nebo 5000 ot/min. Jinak Paraha - Brno za 55min? Jestli se nepletu, ta vzdalenost po dalnici je pres 200Km. Z toho vyplyva prumer nejmene 218Km/h. Nejen, ze jsem s 1,8 20V nikdy po rovine tolik nejel ale musel by ste nekolik kilometru projet i mnohem vyssi rychlosti, aby jste onoho prumeru docilil. A je pravda, ze jsem cestu Praha - Brno nekolikrat absolvoval s plynem temer na podlaze ( uz si bohuzel nevzpominam na cas ), ale spotreba pod 13 l/100 neprichazela v uvahu. To byl jiz ten motor s promennym sanim a casovanim. Podle informaci, ktere jsem na internetu posbiral o tomto motoru byl tento od prvopocatku konstruovan jako preplnovany a atmosfericka varianta podle mne nikdy nemela existovat.Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Diář petrolheada: Do Mostu za klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Zvolte jméno roku 2024 a vyhrajte Nutrilon a Hami v celkové hodnotě 130.000 Kč
Každý týden můžete získat zajímavé balíčky od značek Nutrilon a Hami v celkové hodnotě 130.000 Kč. Hrajte s námi a získejte hlavní výhru, balíček s...
Najdete na iDNES.cz
Nepřehlédněte
- biatlon MS v Novém Městě na Moravě sprint muži 2024 online
- Amouranth, Belle Delphine i Richardsová. Která vydělává na OnlyFans nejvíc?
- Věk odchodu do důchodu se bude muset zvyšovat, řekl prezident Pavel
- Kouř nad centrem Prahy. Hoří na střeše novostavby u hlavní pošty
- Pellegriniho jsme nepodpořili, vyvrací Harabin i slovenští Maďaři
- Parní Albatros opraví soukromá firma. Třicet let ho pak bude moci provozovat
- Soda mezi sklo i pečení na 860 stupňů. Medaile pro MS se tvořily měsíce
- Komora: Loni přibylo žadatelů o podporu, farmy se rozdělovaly účelově