Diskuze
Lotus Elise 99T: sporťák za 1,5 milionu
Děkujeme za pochopení.
Otakáro
Re: Lotus-Audi
Brácha má TT s 1,8 Turbo a je z toho špatnej. Leze to jako kdyby to turbo nemělo, v zatáčkách to taky nějak extra nesedí, akorát je to dobrý na holky, ty na to fakt zabíra. Občas si ho půjčím, ale že by to byl nějaký požitek řídit, to se říct nedá. Když to porovnám s mišákem evo VI, kterou jsem měl možnost řídit, tak mišák je teprve pořádný svezení.Pepin
Super
Jezdil jsem se speedstrem (a ten vlastně dělaj na stejný lince, jako tenhle elise), a můžu říct, že větší zážitek jsem nezažil. S jízdou v audi TT se to nedá srovnávat, i když jezdit většinou po městě a normálních cestách, zůstal bych radši u audi. Ale akcelerace v zatáčkách a předjíždění... A myslím, že lotus by mohl být ještě lepší. Jen ty záda, kdyby to každýmu neoddělalo.Honza
Re: Super
Hm, tak to ti celkem závidí. Mě se Speedster líbí víc, než Elise. Pokud bych to měl jenom pro zábavu, tak bych klidně oželel pohodlí. Ale jezdit s tím každej den po městě, tak radši to TT...bbj
co řešíte?
Kokin
hmm
No cena fakt neni spatna, ale jak uz tu nekdo napsal, Oktavka RS by me v pohode udelala a to teda neni nic moc... Na druhou stranu na cene tohle auto moc ztracet nebude (asi)Pepa
lotus
Koukal sema na Audi TT a to zrychlí na sto se 165 kW za 6,6 s a stojí 1.385000,- a je rychlejší.zbysa
super cena
ja bych do toho šel, cena je super. Zajímalo by mne, kolik by to stálo, kdyby to same dělalo audiHonza
Mirek
Nebylo zmíněno...
kamil
to je špatně
Lotus by měl vítězit. To zrychlení 0-100 za 6s je zajímavé, ale na dálnici mě předjede velké naftové auto? To není ono. Sportovní auto začíná být sportovním až někde od 250 koní, myslím tím skutečně spodní hranici, jinak malý prostor a ostatní omezení z důvodu aerodinamiky a hmotnosti není dostatečně vykoupeno. Kmaras
Re: to je špatně
toto auto je hlavne o prejazde zakrutami a relativne dobrej akceleracii na dialnici vie ist rychlo kazdy blbec ...Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!