Diskuze
Citroën C2: baby WRC
Děkujeme za pochopení.
ctenar webu
Spousta nepresnosti, bohuzel.
Vazeny pane redaktore. V koline, jak uz pise predchozi ctenar, se bude vyrabet s nejvetsi pravdepodobnosti C1. O tomto se psalo vsude, snad i v casopisu Vlasta, tak by snad stalo za to si to zapomatovat. Polepsete se.Fanda
souhlas
Fantomas
Co to píšete za bludy???
Jsem rád, že jste zařadili tuto novinku na vaše stránky, ale za obsah článku se styďte! Toto není nástupce 2CV, za toho je považován model C3 včetně verze Pluriel. A že se toto auto bude vyrábět v Kolíně, to je úplný nesmysl, tam se bude vyrábět ještě menší model C1. Možná by bylo lepší, takový článek ani nepublikovat. Než příště něco napíšete, zjistěte si pravdivé informace a neklamejte nezasvěcené čtenáře!!!františek dvořák
Re: Co to píšete za bludy???
Dobrý den, máte pravdu, pro závod v kolíně je opravdu počítáno s výrobou Citroënu C1 (měla by začít v roce 2005). S tím, že nástupce "kačátka" je C3 a od něj odvozený Pluriel však nesouhlasím. Protože je velmi složité porovnávat ve své podstatě předválečný automobil (premiéra Citroënu 2CV měla proběhnout už na pařížském autosalonu v roce 1939). Je možné se orientovat pouze dle rozměrů a dle postavení modelu v modelové škále automobilky. Rozměrově je Citroënu 2CV mezi Citroënem C3 a C2. - 2CV je dlouhý 3,78 m; C3 3,85 m a C2 3,66 m. Ve své době byl Citroën 2CV nejmenším modelem značky, stejně jako jím zanedlouho bude i C2. (Nyní vyráběný nejmenší Citroën - Saxo je delší než C2, 3,737 m dlouhý, nabídka motorů je pak stejná s jakou se počítá pro C2.) Výroba Citroënu C1 je ještě příliš vzdálená. A na závěr, označení C2 přece jen dává více vzpomenout na legendární ošklivé kačátko. Ještě jednou děkuji za upozornění na chybu a přeji krásný den, s pozdravem František Dvořák http://www.auto.idnes.czPolicisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Sraz vytříbených bavoráků přivítal žraloka, botu i nejlepší M všech dob
Rekordní. Tak se dá shrnout letošní setkání majitelů a příznivců vozů BMW divize M. Na trať...
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Tesla 3 je v ČR nejlevnější v historii, značce klesají prodeje
Americký výrobce elektromobilů Tesla snížil ceny, například v USA, Číně a Německu, všimla si...
Pozemní biz-jet startuje. Excentrický lexus inspiroval svět letecké dopravy
Kdo by to byl býval řekl, že nejdražším lexusem současnosti se stane luxusní dodávka s monogramem...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...