Diskuze

Adieu, Ženevo 2003 aneb ohlédnutí za autoshow!

V neděli 16. března se definitivně zavřely brány za největším motoristickým svátkem jara. Čím letošní - už 73. ženevský autosalon překvapil a čím zklamal?
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Mrfnil

26. 3. 2003 11:40
příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0 0
možnosti

Kattt

25. 3. 2003 19:21
katt
Tak jak to tu vypadá ?
0 0
možnosti

Skyline

20. 3. 2003 17:06
A co Japonci?
Nadávat autorovi za to, že se mu líbil víc RR než Maybach je ubohost, je to totiž čistě subjektivní dojem. Pravdou zůstává, že ten sem nepatří, média by měla objektivně informovat, takže podobné soudy (stejně tak o Fiatu) by si měl pan autor nechat do hospody. Mě se nelíbí ani fiaty, ani RR, ani nástupce Hitlerova vozidla, takže mě osobně tím nijak neurazil. Co mě ale vadí je opět silné protěžování evropských automobilek a škody zvlášť. Tak jako v testu Mazdy 6, kdy k ní poměřoval koktávku, se i zde pan Dvořák pustil do cesty napříč evropskými automobilkami a nějak zapomněl, že existují i jiné světadíly. Jistě, pěkných tuším 6 řádků věnoval dokupy Mazdě a Nissanu, tím ale seznam japonských automobilek ani zdaleka nevyčerpal. Koncept následníka Accordu Type-R, který se svým hybridním pohonem nabízí nejen naprosto fantastický vzhled, ale i 350 koní pod kapotou ho zřejmě nechal chladným.
Neodpustím si ani názor na fobii RS s dieselem. Ano, jistě je 96 kW PD výkonným motorem, ovšem slušel by spíše nějaké luxusní verzi. Já jako příznivce sportovních vozů považuju umístění takového motoru do verze RS za totální úlet. I přes vysoký výkon a ještě vyšší točivý moment jsou parametry "ereska" někde na absolutním chvostu současných sportovních modelů konkurence, o jízdních vlastnostech se "šutrem" na předku ani nemluvím. Prostě děs.
0 0
možnosti

Jirka

20. 3. 2003 13:59
Docela dobry clanek.
Článek je dost slušné zpravodajství, což asi těžko pochopí někdo, kdo jednou za den zapíchne vidle do hnoje a jde si léčit komplexy na internet. Je mi líto autorů, kteří píší pro takové kretény.
0 0
možnosti

Jeremi73

20. 3. 2003 14:37
Re: Docela dobry clanek.
Souhlasím s tím, že jde o standardní a docela dobře čtivý článek. Nechápu ty zcela negativní reakce. Možná by oni kritici mohly ukázat svoje vlastní dílo ...
0 0
možnosti

MS

20. 3. 2003 13:44
A co Hoggar?
Nechapu ze se nezminil alespon vice o buggine Hoggar. Skvely design, ktery bohate zastinuje ostatni "konvencni" vozy. A kdyz uz nemluvit o buggine jako o "rodinnem" aute, coz mohl byt duvod ze se o nem nikdo nerozepsal tak stacilo pohlednout na nove Volvo. Osobne lituji, ze jsem presne v dobe kdy autosalon zacal a byl jsem v Zeneve, jsem ho nenavstivil, ale o to vic me prekvapuje ze lide kteri tam na naklady denniku klidne mohli jet o tom nenapisou trochu vic...
0 0
možnosti

dement

19. 3. 2003 11:34
Proboha, pane Dvoraku vy jste
jeste vetsi dement nez jsem ocekaval. Sleduji Vas jiz dlouho - nechcete prijit treba na skupinovou terapii k nam do Bohnickehu ustavu pro dusevne chore?
 Ja vim - nemuzete za to, ale kdo si proboha vy pisalku myslite ze jste? Buh? Nebo Vam Skoda-Auto dala vybavu naradi pro domaci kutilstvi k Vanocum? Nebo jak to je? Nechte si ty svoje slinty o tom, ze RR je lepsi design nezli Maybach - obe jsou to auta, ktera Vam pri nejlepsi vuli rikat pane nikdy nebudou (a to ani v pripade ze vyhrajkete ve Sportce), a s ohledem na design, jsou obe velice povedena (s ohledem na historii). Nebo o tom, ze Ferrari nedoleha kapota.... Byl jste proBoha nekdy na Automoto vystave? To je preci normalni, a bezne, stejne jako to ze Skoda dala RS Fabie Diesel - je to totiz normalni a bezne - nebot spoustu lidi si to koupi (alespon ve svete je to normalni - viz . Mercedes, BMW, Audi...).
Mam pro Vas radu - jdete za svym sefem, ukazte mu ohlasy lidi na Vase slinty (clanky) a reknete mu, ze Vas to stejne nebavi, a ze to delate jenom prot, ze nic jinyho nebylo. On Vas vyrazi a my ctenari budeme mit zase na chvili klid...
0 0
možnosti

Mike

18. 3. 2003 15:12
Koukam autor ma rad akorat skodovky, protoze ty jediny pochvalil, jinak vsechny ostatni modely stoji za prd, asi si neuvedomuje, co ty auta na toakovy vstave zkusej, kdyz ty miliony lidi na tech autech zkousej uplne vsechno, pak se nelze divit, ze ze nekde neco nedolyha, kor u typu, ktery se jeste ani nevyrabi taky mne zarazi kritika fiatu - mne se ty modely nahodou libi, narozdil od "bomby" fabie RS, ktera je jen o par centimetru prodlouzena verze a nic jinyho na ni neni, navic vyrabena jen proto, aby mohla byt fabie WRC prihlasena do zavodu, protoze se musi vyrabet seriovy vuz s delkou min 4 metry novy renaulty jsou take pekny, alespon se snazi trefit do vkusu lidi, treba VW se netrefuje nikam a jejich strohosti je to opravdu lidovy vuz (socka), i kdyz cenou to neodpovida takoveto clanky maji byt nezavisle shrnuti, co bylo k videni a ne zaujate hodnoceni
0 0
možnosti

Zdenda

18. 3. 2003 17:56
Re:
Presne tak, jako obvykle autor zvraci u cehokoliv od VW, (ze by ho mel soused, co mu chodi za starou?:-), ucurava si u skodovky (local patriot), jen dnes chybi ucuravani si u renaultu (ze by draha navsteva v servisu?:-)
Na rubriku jim v redakci asi nikdo nezbyl, tak hledali, az nasli...
0 0
možnosti