Diskuze
Čtenář se ptá...oprava bezdušové pneumatiky
Děkujeme za pochopení.
Martin Plicka
Lze opravovat vysokorychlostní pneu?
v.bobek
bezduš. pneu
Soptik
A co takhle knoty???
A co takhle knoty??? Nebo tahle vymozenost do autoservisu jeste nedorazila??? Nemusim sundavat ani kolo z auta, zastavim u pumpy (nebo doma u kompresoru :o))) ), najdu dirku, protlacim rezakem, polepim knot, strcim do gumy, orezu precnivajici zbytky knotu, necham chvilinku zaschnout a nafoukam, po cca 100km mam naprosto spickovy neuchazejici spoj. Delka opravy max. 15 minut. Zadny autoservis, zadne penize, vyvazovani atd... A funguje to na vsechny gumy, od traktoru pres kamion k osobaku. Jen jsou ty knotky malinko drahe... :o))))) jizde zdar..LADA
OPRAVY
TAKTO OPRAVOVAT BEZDUSOVE PNEUMATIKY MUZE JEDINE BLBEC . TAKOVETO OPRAVY A DOVOZ STARYCH VRAKU !AT ZIJE SILNICNI BEZPECNOST DLE CESKEHO VZORU .Rambo
Způsob opravy
Proč to sundavají z ráfku? Frézovat mohu i zvenčí a tvär hříbku to má právě proto, aby to šlo strčit dovnitř, ale nešlo vytáhnout ven. Několikrát už mi to bez sejmutí z ráfku opravovali. Nebo to je kvůli tomu, bay mohli navíc účtovat demontáž - montáž a vyvážení?Pepa
Duše do bezdušovky nepatří
Několikrát jsem zůstal na cestě stát, poté, co se mi takto duše prodřela o žebrování pneumatiky. Bylo to sice ještě u žigulíka, ale tím tuplem je to blbost u moderního auta s kvalitními disky, kde jsou bezdušovky v pohodě. Jinak i údaje o rychlosti úniku vzduchu naprosto sedí.Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Svatý grál na suchou kůží na nohou. Přečtěte si, co vám pomůže!
30 uživatelů eMimina mělo možnost otestovat krém na nohy od Manufaktury z kolekce Louka. Pomohl vám na suchou a hrubou pokožku chodidel? Přečtěte...