Děkujeme za pochopení.
Tomas
Mensi nesrovnalosti
Radim
Nejasnosti
Wild Duck
A co přírodní zákony?
To Pepa: Buď v klidu, s litrovou novou microu (třídveřákem) jsem minulý týden jezdil a bylo to při obsazení ve dvou úplně v pohodě! Navíc díky pomocnýmu rámu přední nápravy dobře tlumí přejezd nerovností - nevím, co je na tom autě tak strašně tvrdýho. Od hliníku se u malých aut ustupuje - právě kvůli ceně - a místo toho se dál vyvíjejí lepší vysokopevnostní oceli. No a ta spotřeba jak to popisujou v textu - to je úplnej úlet! Na micru asi neplatěj přírodní zákony, když je jí jedno, jestli je naložená nebo ne... Tři lidi navíc, to je nějakých 220 kg a to se samozřejmě MUSÍ projevit na dynamice, jízdních vlastnostech i spotřebě. Hoši, hoši...Pepa
Zajímavá hmotnost
Dost "odborníků" vytýká Fabii vysokou hmotnost, údajně až příliš vysoku cenu za bezpečnost posádky, přitom ta činí se srovnatelným motorem 1,2/40kW 1055 kg (1060 s motorem 1.2/47kW), zatímco u o dost menší Micry je hmotnost 1035 kg. Jak se zdá, tak bezpečnost konstrukce musí být vykoupena hmotností a ta zase zvýšenou spotřebou. Je to ovšem smrtící matematika pro motory do 1000 ccm, se kterým byla právě předchozí generace Micry neporazitelná (aspoň do příchodu Yarise). Řešením může být využití hliníku, jako u Audi A2, tedy pokud budeme akceptovat ceny na úrovni dnešní střední třídy.Redakce auto.idnes.cz
Re: Zajímavá hmotnost
Ano, je to tzv. "matematika nákupních tašek".Petr
Aj tak je tam asi chyba.
Keď motor ide na neutrál,alebo stojí,ukazuje sa hodnota spotreba /hod. a nie na 100 km.Ja to mám vo Vectre tak.Ale aj tak je to vela.Možno že boli špatne nastavené volnobežné otáčky,alebo ešte nebol vyradený sýtič.Inak je to blbosť.Tom
spatne
spotreba 3,3 l na 100 km na neutral je uplna hloupost. Autor nebral v potaz aktualni rychlost vozidla.Mirek
Re: spatne
Když máš neutrál, tak auto může stát nebo jet třeba 100 km/h, ale motor se pořád točí na stejných otáčkách.starec
CHCÍPÁK A ŽROUT
Není vám hloupá spotřeba nad 7 litrů u auta, ve kterém si ani nenatáhnu nohy, když třeba 10 let stará Mazda 626 2,0i žere do 6,5 l ? Nechápu, proč si takového nepraktického chcípáka kupovat - jen kvůli nižšímu pojištění?KaBo
Re: CHCÍPÁK A ŽROUT
Josef
Je Super
Novou Micru jsem již zakoupil a je super. Motor 1,2, zkoušený v tomto článku tolik "nežere", mám najeto 600 km jsem již na 7 lt/100 km. Záběh motoru je do 1600 km, jak to znám, i spotřeba se ještě sníží. Jinak jízdní vlastnosti jsou perfektní. Ani nelze srovnat s Fabií, ta je sice nepatrně větší, ale designově 10 let zpět.Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
Zvolte jméno roku 2024 a vyhrajte Nutrilon a Hami v celkové hodnotě 130.000 Kč
Každý týden můžete získat zajímavé balíčky od značek Nutrilon a Hami v celkové hodnotě 130.000 Kč. Hrajte s námi a získejte hlavní výhru, balíček s...