Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

p***l

31. 7. 2006 17:40
__________________________

(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)

0 0
možnosti

Tomas

16. 4. 2003 22:39
Mensi nesrovnalosti
Myslim ze s tou konkurenceschopnosti je pan redaktor taky trochu mimo.
1. Uvedeny model neni Tekna, ale Visia. A barvu interieru (bezova, seda) si muzete vybrat u kazdeho modelu jakou chcete.
2. Uvedena Visia 1.2 (59KW) stoji v zakladu v 5dv. 324000 (v cene jiz 2x airbg, kvalitni CDradio, ABS, EBD), za 9000 priplatek za metalizu a za 40000 k tomu dostanete sadu Man. klima+2xbocni Airbg+palubni pocitac+vyskove stav. sedadlo ridice = no neberte to.. Spotreba: uvedeny model zere podle vyrobce 5,1 mimomesto, 7,1 mesto a 5,8 kombinovana.. Fabia je myslim o 2 litry vys :-) Navic design je opravdu povedeny a odvazny. Co za tuto cenu dostanete ve Fabii 1.4 (55kW)?
Jsem skoro vlastnikem uvedene Visie a v konecne fazi jsem se rozhodoval mezi Fabii (malo za draho, malo atraktivni - hlavne uvnitr), Yarisem (jarda ma zajimavou spotrebu..je spolehlivy, velky prostor..nakonec ale ne tak dobry design), Hyu. Getz (takovy VW design, dobry vykon, vybava, cena super..ale pocit jako kdyz sedite v Trabantu..chce to vyzkouset) a nakonec Micra (vykon+vybava+design..optimalni, tak jsem koupil...ma opravdu krasne oci :-)
0 0
možnosti

Radim

16. 4. 2003 9:08
Nejasnosti
Vážení,
sám vlastní právě testovanou micru a chtěl bych uvést na pravou míru některé věci uvedené v článku. Za prvé podle interiéru byla testovaná micra ve verzi Visia s výbavou za příplatek 40.000, Kč. Pokud si můj prodejce nevymýšlel pak světlý interiér je jen u Visie, Tekna má šedý. Tím se také vysvětlují některé nepřesnosti, které jsou v článku uvedeny:
1. schránka pod spolujezdcovým sedadlem je ve standardu (bez příplatku) ve výbavě Tekna.
2. U výbavy Tekna je za jedním z předních sedadel odkládací kapsa.
3. Mám najeto přes 1300 km a průměrnou spotřebu 6,4 l/100km a to jsem auto pěkně honil v záběhu mezi 3-4000 ot a teď i přes 5000.
4. Výbava Tekna má boční a hlavové airbagy ve standardu.
5. Musím ovšem souhlasit, že sedadla moc nevedou.
0 0
možnosti

Wild Duck

15. 4. 2003 10:00
A co přírodní zákony?
To Pepa: Buď v klidu, s litrovou novou microu (třídveřákem) jsem minulý týden jezdil a bylo to při obsazení ve dvou úplně v pohodě! Navíc díky pomocnýmu rámu přední nápravy dobře tlumí přejezd nerovností - nevím, co je na tom autě tak strašně tvrdýho. Od hliníku se u malých aut ustupuje - právě kvůli ceně - a místo toho se dál vyvíjejí lepší vysokopevnostní oceli. No a ta spotřeba jak to popisujou v textu - to je úplnej úlet! Na micru asi neplatěj přírodní zákony, když je jí jedno, jestli je naložená nebo ne... Tři lidi navíc, to je nějakých 220 kg a to se samozřejmě MUSÍ projevit na dynamice, jízdních vlastnostech i spotřebě. Hoši, hoši... 
0 0
možnosti

Pepa

12. 4. 2003 7:24
Zajímavá hmotnost
Dost "odborníků" vytýká Fabii vysokou hmotnost, údajně až příliš vysoku cenu za bezpečnost posádky, přitom ta činí se srovnatelným motorem 1,2/40kW 1055 kg (1060 s motorem 1.2/47kW), zatímco u o dost menší Micry je hmotnost 1035 kg. Jak se zdá, tak bezpečnost konstrukce musí být vykoupena hmotností a ta zase zvýšenou spotřebou. Je to ovšem smrtící matematika pro motory do 1000 ccm, se kterým byla právě předchozí generace Micry neporazitelná (aspoň do příchodu Yarise). Řešením může být využití hliníku, jako u Audi A2, tedy pokud budeme akceptovat ceny na úrovni dnešní střední třídy.
0 0
možnosti

Redakce auto.idnes.cz

14. 4. 2003 15:52
Re: Zajímavá hmotnost
Ano, je to tzv. "matematika nákupních tašek".
0 0
možnosti

micra

11. 4. 2003 15:26
Proč je v tabulce uveden obsah 1.3l a všude se píše o o 1.2l?
0 0
možnosti

Petr

11. 4. 2003 14:53
Aj tak je tam asi chyba.
Keď motor ide na neutrál,alebo stojí,ukazuje sa hodnota spotreba /hod. a nie na 100 km.Ja to mám vo Vectre tak.Ale aj tak je to vela.Možno že boli špatne nastavené volnobežné otáčky,alebo ešte nebol vyradený sýtič.Inak je to blbosť.
0 0
možnosti

Tom

11. 4. 2003 12:58
spatne
spotreba 3,3 l na 100 km  na neutral je uplna hloupost. Autor nebral v potaz aktualni rychlost vozidla.
0 0
možnosti

Mirek

11. 4. 2003 13:06
Re: spatne
Když máš neutrál, tak auto může stát nebo jet třeba 100 km/h, ale motor se pořád točí na stejných otáčkách.
0 0
možnosti

starec

11. 4. 2003 12:39
CHCÍPÁK A ŽROUT
Není vám hloupá spotřeba nad 7 litrů u auta, ve kterém si ani nenatáhnu nohy, když třeba 10 let stará Mazda 626 2,0i žere do 6,5 l ? Nechápu, proč si takového nepraktického chcípáka kupovat - jen kvůli nižšímu pojištění?
0 0
možnosti

KaBo

11. 4. 2003 15:33
Re: CHCÍPÁK A ŽROUT
No ked Vasa 10 rocna Mazda 626 2.0i spotrebuje 6,5 l tak asi len vtedy, ked ju budete tahat po dialnici a motor Mazdy bude fungovat na volnobehu a bude v aute pohanat motorcek v hodinkach...
Preboha ludia zobudte sa. Skuste s Mazdou 2.0i behat po meste a chcel by som vidiet tych 6,5 l/100 km.
Este jedna vec. Ako je mozne, ze dnes vyrabane dvojlitre maju vykon okolo 150 koni ? Ved uz pred 20 rokmi mali viac. No asi to bude aj o exhalatoch... olove a podobne...
0 0
možnosti

Josef

11. 4. 2003 11:15
Je Super
Novou Micru jsem již zakoupil a je super. Motor 1,2, zkoušený v tomto článku tolik "nežere", mám najeto 600 km jsem již na 7 lt/100 km. Záběh motoru je do 1600 km, jak to znám, i spotřeba se ještě sníží. Jinak jízdní vlastnosti jsou perfektní. Ani nelze srovnat s Fabií, ta je sice nepatrně větší, ale designově 10 let  zpět.
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

Zvolte jméno roku 2024 a vyhrajte Nutrilon a Hami v celkové hodnotě 130.000 Kč
Zvolte jméno roku 2024 a vyhrajte Nutrilon a Hami v celkové hodnotě 130.000 Kč

Každý týden můžete získat zajímavé balíčky od značek Nutrilon a Hami v celkové hodnotě 130.000 Kč. Hrajte s námi a získejte hlavní výhru, balíček s...