Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Škodě klesá prodej

Mladoboleslavská automobilka Škoda na začátku roku na domácím trhu zaznamenala výrazný pokles prodeje.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Honza

15. 4. 2003 20:13
Uz je to tady!!
Skoda Mlada Boleslav dnes potvrdila ze bude montovat do automobilu Superb Junior , 3 valcove motory z Fabie, vedeni Skodovky si od tohoto slibuje ze tento novy automobil ma mit nejmensi spotrebu ve sve tride. V soucasne dobe Skoda testuje nove zaveseni predni napravy, ktera bude s novym motorem znacne odlehcena a po probehnuti testu ma vuz pripraven k vyrobe na konci letosniho roku.
0 0
možnosti

Mike

15. 4. 2003 17:49
AAA AUTO
IDNES SE UKAZUJE V PEKNEM SVETLE .... VZIT SI ZA HLAVNIHO PARTNERA tak NESOLIDNI a PROFLAKLOU firmu jako je AAA je Dost HRUZA !!!  Firma ktera pro MOTORISTY v CECHACH dela OPRAVDU TY NEJHORSI VECI , TOMU RIKAM REKLAMA !!!   a poukazuje to na MORALKU tohoto SERVERU , proto volam  ne vice AUTO.IDNES.CZ !!!!       JSOU TU JINE SOLIDNEJSI  SERVERY !
0 0
možnosti

Jenda Benda

15. 4. 2003 14:41
Nejsou pěkný a technika je průměrná. Má vůbec Octavia boční airbagy? A nejlepší motory tam taky nemontují a když chcete lepší TDI, tak si připlatíte, tak je skoro lepší už koupit VW nebo Seat. A benzínový dvoulitr a 85 kW? To má konkurence v 1.6, 1.8T (150k) sice není špatná, ale většina dvoulitrů není o moc horší, navíc maj lepší spotřebu a lepší krouťák.
0 0
možnosti

Martin Horacek

15. 4. 2003 17:51
Re:
Cau Jendo Bendo, vis co precti si poradne nebidku Skody a pak mudruj - http://www.autonaprani.cz" target="_blank" rel="nofollow">http://www.autonaprani.cz - tam najdes odpovedi na Tve dotazy.
0 0
možnosti

Nox

15. 4. 2003 14:26
Jen sem se tuhle díval jak vyhrála Škoda auto roku v GB, další ocenění získala v Itálii atd... A pak taky na to jak Britská policie a hasiči objednávaj 150 Octavií RS. Lidi co sem píšou že škoda je výrobou někde v roce 89 asi nemaj moc pohromadě. Jen by mě zajímalo v čom jezděj oni, a kolik jim je.
0 0
možnosti

Jenik

16. 4. 2003 1:37
Re: Hasicska Skodovka
Proc si myslis ze si ti hasici kupujou Oktavii? Protoze je to nejlevnejsi nemecky auto na trhu, kdyby to deleli v Bulharsku tak to budou kupovat od Bulharu. Jasny vorechu?   to cumis co
0 0
možnosti

PetrP

15. 4. 2003 8:40
Škodovky a leasing...
Nedávno jsem si řekl, že bych si mohl koupit nový vůz - poprvé v životě... Líbila se mi Fabie, a tak jsem zašel do autohausu a nechal si vysvětlit podmínky leasingu. Odcházel jsem zdrcen realitou dneška a neuvěřitelnými podmínkami, jednoznačně a jednostranně vyhovující leasingové společnosti: za uzavření smlouvy 4.500 Kč pro leasingovku (tedy za podpis na smlouvě, jinak vůz než ho splatíte, patří stále leasingovce), navýšení ceny o 65.000 (rozložení splátek na 4 roky), nemluvě o problémech, když vás někdo nabourá, či vám vůz někdo odcizí... Prostě bych musel být blázen, kdybych do tohohle šel... Jinak se ani nedivím, že Škodovka neprodává. Vedení Škodovky by totiž mělo přehodnotit svůj postoj k jednotlivým leasingovkám. Podle mne právě ony blokují to, aby po silnici jezdila nová, ale hlavně bezpečná auta, a ne 25 let staré vraky Š 105-120, včetně vozů VAZ, atd. Nestálo by za úvahu změnit systém a snažit se zadotovat třeba právě Fabie, či cokoliv jiného takovými podmínkami, aby si ji mohla dovolit i mladá rodina??? Vyplatí se to jim i nám, kteří po silnicích jezdíme denně. Co vy na to?
0 0
možnosti

Martin

15. 4. 2003 10:20
Re: Škodovky a leasing...
No nevim proc zrovna podpora pro skodovky, to je trochu sila a zadny urad pro ochranu hospodarske souteze by tohle nikdy nedovolil a je to tak spravne. Pokud vim, tak Italie praktikuje nejaky system, kdy je prispivano na nakup noveho auta a podporuje se tim obmena vozoveho parku, ale 100 procentne to neni jen na Fiaty . Co se tyce leasingu, konkretne u Skodovky SkoFIN nechce zadny poplatek za uzavreni smlouvy a muzete pri trose stesti najit i leasing s nulovym navysenim. Pral bych Vam zazit leasing pred 5 lety, to byly teprve podminky, dneska uz je to v pohode a zda se, ze jde konecne aspon trochu o podporu prodeje a ne jen rejzovani penez. Leasingovka take musi aspon neco vydelat, ale jsme bohuzel v CR, takze tady holt cekame ze nam nekdo pujci penize na 4 roky zadarmo. Jeste k tomu, ze auto neni vase, to je ale vykoupeno dostupnosti leasingu. Muzete si vzit spotrebitelsky uver a auto bude hned vase, ale zase budete muset vic papirovat a dokazovat, ze na to mate. Kazdy si vybere.
0 0
možnosti

Jenik

14. 4. 2003 17:54
Diplomaticke parecky a holoskody
Vyroba lepsiho zbozi na export ma dlouhou tradici, pamatuji se, ze vsechno co slo na export bylo vzdy kvalitnejsi nez to co bylo pro vnitrni trh. Sklo, motorky, baleni piva, auta, sunka, parecky pro diplomaty, tramvaje a spousta jinych veci. V mototechne se pak prodavali vyholena embecka - zvyk je zelena kosile. Podobne to praktikuji i v Mexiku.
0 0
možnosti

škoda vlastniti škodu

14. 4. 2003 16:01
škoda vlastniti škodu
Že by i čeští zákázníci dostali rozum? Pokud vezmu cenu, výbavu, jménoˇjakékoliv škodovky, a srovnám to s produkcí vyspělých civilizací, škodovka jasně prohrává. Za cenu fabie jsme pořídili Mégana se vším všudy. Mégan vypadá jako auto, Fabie se svým hnusným čumákem,  palubní deskou á la trabant, poruchovostí atd. se nedá ani autem nazvat. Všimli jste si navíc, jak vypadají škodovky v základní výbavě pro náš trh a jak na vývoz? V zahraniční kdysi dělali speciální, očesaná auta pro nás, ale snad už od toho upustili. Takže za stejný či dokonce menší (akce) peníz koupíte zahraniční auto lépe vybavené  než ubohou škodovku. Škodovka má akci jen při konci výroby nebo když nejdou na odbyt. To je naštěstí pro potencionální kupce v poslední době prakticky neustále. Jelikož vlastním škodovku, chytám se za hlavu, kde se furt mohou vyskytovat nové a nové závady. Provoz je díky  závadám neúměrně drahý. Pravidelné servisování v autorizovaných servisech nic nepomáhá, je to jen další tahání peněz z kapes. Vždy se něco objeví, a  i to co mnohdy před návštěvou servisu fungovalo.  Nejsem  na  auta  žádný  ras,  obdobné zkušenosti má i mnoho dalších majitelů.  Stačí poslouchat ve frontě, než na vás přijde řada v servisu. To člověk ani nevěří, co všechno se na škodovkách může vyskytnout  za  závady.
Je faktem, že až budu příště kupovat nový auto (jestli se na něj zmůžu), škodovka to rozhodně nebude.
0 0
možnosti

navratp

15. 4. 2003 12:42
Re: škoda vlastniti škodu
Máte pravdu v tom ´, že Váš Megane byl v akci protože už je 7 let starý a tomu odpovídá cena kterou může dovozce chtít.To že Škodě klesne prodej doma svědčí o tom, že český zákazník jde po ceně. Viz hypermarkety ,salám je tam levný ale zase neobsahuje maso.
0 0
možnosti

filip

14. 4. 2003 6:42
Bavite sa o autach, ale tema je skor fabrika
Nie som odbornik na automobily, ale co tak obcas sledujem spravy, stale su dake problemy so samotnou fabrikou. Asi najkomickejsie bolo, ked skodovacki odborari strajkovali za to, ze nechcu vyrabat "Trabanty". V bratislavskej fabrike sa vyraba kazdu chvilu nieco ine a nepocul som ani naznak nejakej nespokojnosti. Momentalne presla na vyrobu luxusnych vozidiel.
0 0
možnosti

12. 4. 2003 16:19
t7821
0 0
možnosti

Bedřich

12. 4. 2003 9:26
Ceny Škodovek
Auta jsou normální spotřební zboží. Porovnejte cenový vývoj u jiného spotřebního zboží s auty. Porovnejte ceny aut v Evropě (liší se až 0 50% a v USA  kde srovnatelné auto pořídíte o 1/3 levněji. K tomu přidejte průměrné platy u nás a vyjde Vám, že ceny aut v ČR jsou luxusní a to i u malých aut. Výrobci se sdružují do koncernů, používají jednu platformu (motory, podvozky atd.) pro různé značky, čímž výrobu zlevňují, ale konečné ceny aut rostou. Pak ať výrobci a prodejci nepláčou nad tím, že to peněženky zákazníků neutahnou. Cílem výrobce je tvořit nadměrný zisk, aby mohli skupovat konkurenci (Mercedes, Volvo.... ). Až budou ve světe čtyři automobilky, tak si ceny jistě domluví a bude to minimálně stejně blbé jako dnes. Při připočtení dalších nákladů (pohoné hmoty, oleje, pneu, pojištění pvinné i havarijní, dálniční známky, parkovačky, STK a dále a dále) , je nové auto v ČR skutečně drahé.  Výsledná cena nákladů na km v poměru k platu je neúměrná.
0 0
možnosti

navratp

15. 4. 2003 12:53
Re: Ceny Škodovek
Pravda je že auta u nas jsou drahá prakticky jako jinde ve světě. Že jsou malé platy u většiny oby- vatel to má trocu jinou příčinu. Za to nemecká, francouzská ani italská automobilka nemůže.
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části

25. dubna 2024

Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...