Diskuze
Škodě klesá prodej
Děkujeme za pochopení.
Honza
Uz je to tady!!
Mike
AAA AUTO
IDNES SE UKAZUJE V PEKNEM SVETLE .... VZIT SI ZA HLAVNIHO PARTNERA tak NESOLIDNI a PROFLAKLOU firmu jako je AAA je Dost HRUZA !!! Firma ktera pro MOTORISTY v CECHACH dela OPRAVDU TY NEJHORSI VECI , TOMU RIKAM REKLAMA !!! a poukazuje to na MORALKU tohoto SERVERU , proto volam ne vice AUTO.IDNES.CZ !!!! JSOU TU JINE SOLIDNEJSI SERVERY !Jenda Benda
Martin Horacek
Re:
Cau Jendo Bendo, vis co precti si poradne nebidku Skody a pak mudruj - http://www.autonaprani.cz" target="_blank" rel="nofollow">http://www.autonaprani.cz - tam najdes odpovedi na Tve dotazy.Nox
Jenik
Re: Hasicska Skodovka
Proc si myslis ze si ti hasici kupujou Oktavii? Protoze je to nejlevnejsi nemecky auto na trhu, kdyby to deleli v Bulharsku tak to budou kupovat od Bulharu. Jasny vorechu? to cumis coPetrP
Škodovky a leasing...
Nedávno jsem si řekl, že bych si mohl koupit nový vůz - poprvé v životě... Líbila se mi Fabie, a tak jsem zašel do autohausu a nechal si vysvětlit podmínky leasingu. Odcházel jsem zdrcen realitou dneška a neuvěřitelnými podmínkami, jednoznačně a jednostranně vyhovující leasingové společnosti: za uzavření smlouvy 4.500 Kč pro leasingovku (tedy za podpis na smlouvě, jinak vůz než ho splatíte, patří stále leasingovce), navýšení ceny o 65.000 (rozložení splátek na 4 roky), nemluvě o problémech, když vás někdo nabourá, či vám vůz někdo odcizí... Prostě bych musel být blázen, kdybych do tohohle šel... Jinak se ani nedivím, že Škodovka neprodává. Vedení Škodovky by totiž mělo přehodnotit svůj postoj k jednotlivým leasingovkám. Podle mne právě ony blokují to, aby po silnici jezdila nová, ale hlavně bezpečná auta, a ne 25 let staré vraky Š 105-120, včetně vozů VAZ, atd. Nestálo by za úvahu změnit systém a snažit se zadotovat třeba právě Fabie, či cokoliv jiného takovými podmínkami, aby si ji mohla dovolit i mladá rodina??? Vyplatí se to jim i nám, kteří po silnicích jezdíme denně. Co vy na to?Martin
Re: Škodovky a leasing...
No nevim proc zrovna podpora pro skodovky, to je trochu sila a zadny urad pro ochranu hospodarske souteze by tohle nikdy nedovolil a je to tak spravne. Pokud vim, tak Italie praktikuje nejaky system, kdy je prispivano na nakup noveho auta a podporuje se tim obmena vozoveho parku, ale 100 procentne to neni jen na Fiaty . Co se tyce leasingu, konkretne u Skodovky SkoFIN nechce zadny poplatek za uzavreni smlouvy a muzete pri trose stesti najit i leasing s nulovym navysenim. Pral bych Vam zazit leasing pred 5 lety, to byly teprve podminky, dneska uz je to v pohode a zda se, ze jde konecne aspon trochu o podporu prodeje a ne jen rejzovani penez. Leasingovka take musi aspon neco vydelat, ale jsme bohuzel v CR, takze tady holt cekame ze nam nekdo pujci penize na 4 roky zadarmo. Jeste k tomu, ze auto neni vase, to je ale vykoupeno dostupnosti leasingu. Muzete si vzit spotrebitelsky uver a auto bude hned vase, ale zase budete muset vic papirovat a dokazovat, ze na to mate. Kazdy si vybere.Jenik
Diplomaticke parecky a holoskody
škoda vlastniti škodu
škoda vlastniti škodu
navratp
Re: škoda vlastniti škodu
Máte pravdu v tom ´, že Váš Megane byl v akci protože už je 7 let starý a tomu odpovídá cena kterou může dovozce chtít.To že Škodě klesne prodej doma svědčí o tom, že český zákazník jde po ceně. Viz hypermarkety ,salám je tam levný ale zase neobsahuje maso.filip
Bavite sa o autach, ale tema je skor fabrika
Nie som odbornik na automobily, ale co tak obcas sledujem spravy, stale su dake problemy so samotnou fabrikou. Asi najkomickejsie bolo, ked skodovacki odborari strajkovali za to, ze nechcu vyrabat "Trabanty". V bratislavskej fabrike sa vyraba kazdu chvilu nieco ine a nepocul som ani naznak nejakej nespokojnosti. Momentalne presla na vyrobu luxusnych vozidiel.Bedřich
Ceny Škodovek
Auta jsou normální spotřební zboží. Porovnejte cenový vývoj u jiného spotřebního zboží s auty. Porovnejte ceny aut v Evropě (liší se až 0 50% a v USA kde srovnatelné auto pořídíte o 1/3 levněji. K tomu přidejte průměrné platy u nás a vyjde Vám, že ceny aut v ČR jsou luxusní a to i u malých aut. Výrobci se sdružují do koncernů, používají jednu platformu (motory, podvozky atd.) pro různé značky, čímž výrobu zlevňují, ale konečné ceny aut rostou. Pak ať výrobci a prodejci nepláčou nad tím, že to peněženky zákazníků neutahnou. Cílem výrobce je tvořit nadměrný zisk, aby mohli skupovat konkurenci (Mercedes, Volvo.... ). Až budou ve světe čtyři automobilky, tak si ceny jistě domluví a bude to minimálně stejně blbé jako dnes. Při připočtení dalších nákladů (pohoné hmoty, oleje, pneu, pojištění pvinné i havarijní, dálniční známky, parkovačky, STK a dále a dále) , je nové auto v ČR skutečně drahé. Výsledná cena nákladů na km v poměru k platu je neúměrná.navratp
Re: Ceny Škodovek
Pravda je že auta u nas jsou drahá prakticky jako jinde ve světě. Že jsou malé platy u většiny oby- vatel to má trocu jinou příčinu. Za to nemecká, francouzská ani italská automobilka nemůže.Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Prodej Bytu 2+1 po rekonstrukci, 57m2 - Kroměříž
Francouzská, Kroměříž
3 149 000 Kč