Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

26. 6. 2003 10:16
0 0
možnosti

Olda

5. 6. 2003 17:44
nechapu vas ...
Tak mi pride, ze vetsina z vas co se tu ohanite pojmy jako ESP asi v novem CR-V nikdy nejela a nebo neumi ridit. Verte mi, ze ESP s auta lepsi vuz neudela, a ani neresi jiz spatne jizdni vlastnosti. Vse je dano konstrukci. Nove CR-V je pravy vuz kategorie SUV. Vyborny na silnici a stejne dobry v lehkem terenu. Pokud bude chtit majitel jezdit denne rozmoklym polem, koupi si Nissana Patrol. CR-V ovsem nabizi vysoky komfort jizdy, nizkou spotrebu a vynikajici motor, ktery tahne jiz od 2 tis. naprosto plynule az k 7tis. ot. Tzn., ze Vam nabidne rozsah 5 tis. ot, a je pouze na vas, jestli budete radit nebo ne (pokud budeme mluvit o manualu).
Autor asi v zivote neslysel o krivce tociveho momentu, protoze jinak by vedel, ze vsechny motory rodiny i-VTEC maji tuto krivku velmi plochou prave diky vyspele technologii promenneho casovani a zdvihu ventilu (pres 10 let zkusenosti v seriovych vozech).  Takze hodnoceni typu: nej. vykon a nej. toc. moment je dosazen az v xxx ot./min. je k smichu.
Proste si zajdete na zkusebni jizdu a uvidite, ze CR-V naplnuje veskere pozadavky na vuz kategorie SUV. A pokud se vam nezda nabidka pouze jednoho motoru, tak vezte, ze to auto jiny bezninovy nepotrebuje (2.0 je akorat) a diesel Made in Honda vyjde brzo. Pokud by jste radi videli i jiny test, tak mrknete treba sem: http://www.hondaclub.cz/base/default.asp?what=s&s_id=11" target="_blank" rel="nofollow">http://www.hondaclub.cz/base/default.asp?what=s&s_id=11 
 
0 0
možnosti

Petra

13. 5. 2003 17:29
Hnus
Nekdo tady pise ze tento automobil pouziva v terenu. Co tim terenem mysli,Prazske komunikace.Japonske nemehlo.
0 0
možnosti

Tom

5. 5. 2003 17:42
CRV je vážně dost mimo
Nmaj naftu, ESP, atd.. ale to už tady bylo řečeno. Diesel nemaj, protože ty Honda fakt neumí. Co se benzíňáků týče.... no jestli ´posuzujete dobrý motor podle toho, že např H S2000 točí až 9000 otáček... tak jooo dělaá dobrý motory, i když mně to připomíná rozzuřenou sekačku na trávu. Spolehlivost? Na tom něco bude.... to souhlas ..ale jsou hnusný !!!
0 0
možnosti

Olda

5. 6. 2003 17:48
Re: CRV je vážně dost mimo
Ale ale, "..Honda diesly neumi.." :) tak to zrovna neni. Jde o to, ze Honda se snazi pristupovat co nejohleduplneji k zivotnimu prostredi a proto diesly nevyrabela.
0 0
možnosti

pV.

30. 4. 2003 22:53
Proč ne ?
Měl jsem CRV první generace, myslím druhé auto v republice. Bylo fajn, najezdil jsem s ním za pět let 200 tisíc km bez jediné závady v terénu i na cestách. Zrušil jsem ho na ledě, v rychlosti přes 100 km jsem vletěl do stromu. Auto celé do vrtule, všechna okna rozbitá, ani jedny dveře nešly otevřít, sedačky urvané, a mě airbak jenom rozbil nos. To bylo vše. Kdyby nás už nebylo moc (manželka, tři děti a dva psi po padesáti kilech), koupil bych si ho zas. Teď sháním nějaký terénní kontejner :-))).
0 0
možnosti

Ondra

30. 4. 2003 13:59
CRV nové generace je dost mimo
Nabízet SUV na evropském, potažmo českém trhu bez moderního dieselu je hloupost. Stejně tak absence ESP a palubního počítače je dost zvláštní. Měl jsem možnost řídit předchozí CRV i v terénu a dost bída... no skutečně je to spíš kombík s větší světlostí, vhodný tak do města.
..... mimochodem palubní počítač nemá ve výbavě ani Accord což je ještě zvláštnější
0 0
možnosti

Milan

30. 4. 2003 14:55
Re: CRV nové generace je dost mimo
jo, to bych bral
0 0
možnosti

Bart

30. 4. 2003 12:10
CRV je nr. 1
Pokud jste si nevšimli, dle přiložené tabulky má nejlepší spotřebu (těsně v závěsu je toyota) a barvu čalounění si nelze vybrat u hondy snad pouze v ČR . Jinak dle mých informací se za 60 000 Kč dělá celokožené provedení v tmavé nebo světlé kůži . Cenu má vedle svých konkurentů rovněž nejlepší . A to, že se Vám na tomto vozidle něco nezdá je způsobeno že jste v tomto vozidle nejezdili. Rozhodně nejlepší jízdní vlastnosti, velmi tichý interiér . Na rozdíl od konkurence má interiér ve kterém nevržou všechny plásty . Ano, zakoupil jsem toto vozidlo po zkušenostech se starším modelem, kdy jsem jezdil 4 roky bez jediné reklamace a najel 180 tis. km. Nové CR-V s manuální převodovkou jsem koupil za 799 000 Kč u svého velmi ochotného dealera (narozdíl od pomyslně ochotných dealerů z VW se kterýma mívám tu čest u druhého auta). CR-V je prostě nadprůměrný vůz s dobrým designem a za dobrou cenu.
 
0 0
možnosti

Honza

30. 4. 2003 15:21
Re: CRV je nr. 1
..... o čemž svědčí i tabulka prodejnost, že? Viděl bych to tak na 489 místo hned před Ladou. A ten design taky musel zabrat hodně času.... V Itálii by za to ani neudělali příjmačky na strojárnu....
0 0
možnosti

zdeněk

30. 4. 2003 8:30
Hodnocení !!!
Tomu hodnocení nerozumím ! Volba motoru 4 body - vžtyť si zákazník může zvolit pouze jeden motor !! Takže proč 4 body? Absence dnes již základních prvků bezpečnosti u vozů za téměř 1 milion korun jako např. ESP ?? Není možnost vybrat si barvu čalounění, omezený výběr barev. Za to dostala Honda průměr 4 body ??
0 0
možnosti

STORM

1. 5. 2003 15:36
Re: Hodnocení !!!
Co je to za zakladni prvek bezpecnosti? Na suchu ti je pekne k hovnu a kdyz neumis jezdit rozumne kdyz prsi nebo je snih, tak za to nesedej. ESP je stejne jen pro dobrej pocit, osobne ho sice v aute mam ale je tam jen pro paradu a aby zvedal cenu auta
0 0
možnosti

petr

30. 4. 2003 8:25
Honda CR-V
Možná průměrný vůz s podprůměrnými jízdními vlastnostmi pohonu 4x4, bez alternativ výbavy, bez možnosti objednat dieselový motor, výbavu jako je například palubní počítač, ESP atd., Hondě v případě CR-V ujel vlak ( ne rychlík, ale courák). Tento model žije pouze z pověsti minulého modelu. Konkurence zatím Hondu předběhla. 
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...

Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari

29. března 2024

Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!