Diskuze
Punto mění tvář
Děkujeme za pochopení.
Radek
FIAT FAN CLUB
navstivte http://www.stilo.org uvidite nadherne tuningove ale i normalni verze fiatu stilo.ciao http://www.stilo.orgstilo
David
Co na to říct? rostě Fiat!
...jinak řečeno pořád na dnešní dobu Trabant Evropy. Jasný důkaz prakticky nekonkurenceschopnosti Fiatu je ten, že i samotní Italové jezdí v Japonských, Německých, či Francouzských autech. Tedy možná u nás je ještě nějaký ten Fiat na venkově prodá, ale i u nás už má asi slávu tato značka za sebou. Jinak řečeno...v konkurenci Yarisu, Fabie, Micry, či třeba i Getze toto auto nemá šanci, snad jen v bezpečnosti, kde obsadil ve svém segmentu druhé místo za Yarisem.Duch
Re: Co na to říct? rostě Fiat!
Co to kecáš????? Kde žiješ ty cYpe?george
je to vlastně jedno...
Je to vlastně jedno čím jeden jezdí. Každý má jiný vkus a jiný pořeby a jinak tlustou šrajtofel. Například u´škodovky se divím, kdzž je známá finanační solventnost vetšiny rodin, že dělají motory hlavně 1.4 a diesly 1.9 ? Na to dokázal fiat přece jenom zareagovat dřív. Diesel 1.3. Benzinové motory 1.2 - 8 a 16 ventilů... a interiér prostě v duchu středomořského národa. Bohužel i mentalita s dílama a navíc dealeři u nás... i když třeba v Humpolci jsou děsně ochotní a slušní. Sám mám Bravu 1.6. Ve městě dost žere (9-10 l), a punto 1.2, ten zas bere jen 4.5-5 l. Těším se na fiat Gingo s 1.3 dieslem. Hlavně, aby cena nebyla nadsazená. To by fiat asi dost pohřbilo. Co se týká faceliftu punta taky se mi moc nelíbí. Ale takové dojížďáky dělají všechny automobilky. Ne vždy na 100%.Čao bambiny.Lib
Re: je to vlastně jedno...
To chces rict, ze ti ta 1.2ka zere ve meste 4.5-5? Pokud si myslel kombi nebo mimo mesto, tak nesrovnavej hrusky a jabka :) Btw kolik vazi Brava a Punto? na vaze zalezi ;) Tu energii na rozhybani proste odnekud vzit musis a taky jde o styl jizdy, 9-10l se mizda celkem dost, kdyz si vemu ze s Astrou po meste tak za 7.5-8Martin M
reakce importeru neni spatan jen u fiatu
Viva Las Vegas, Baby!!!
Re: spagetaci
presne, treba Maserati, nebo fuuuj...FerrariJura
souhlas
Myslím,že máš pravdu.Fiat u tohoto vozítka v něčem nabízí více než jiní výrobci o kategorii výše.V motorech je jednička.Co se týče desigenu je třeba vůz vidět na vlastní oči.Mimochodem je celkemlogické předpokládat,že u každé značky je určité procento nespokojených a jinak frustrovaných lidiček a muže to být auto za milion nebo 5 x méně.Vše je v lidech.Jura
Re: souhlas
výše uvedený text je reakce na příspěvek - Punto III(rocky )myslivec
?
Nechápu to. Za tolik vložených peněz a vzhled horší než předtím.rocky_krysa
Punto III
Nikdo jej jeste nevidel na vlastni bulvy, ale uz kazdy vi, ze to je paskvil a ze nebude mit uspech. Fiat se zkousel od ostatnich aut designove odlisit a narazil, tak to zkousi autem s designem pro masy. Po shlednuti plakatu si ale myslim, ze to zadna tragedie neni, a ze vypada skvele. A nabidka motoru je perfektni. O takove nabidce motoru si muze treba Skoda s tema svojima 3- valcema jen nechat zdat.jarek
Re: Punto III
Zastávám názor, že dnes neexistují vyloženě špatná auta, v odpovídajících ¨skupinách. Rozhoduje vlastní vkus a ochota prodávajícího resp. importéra při řešení problému. To u FIATu v mém případě silně pohořelo. Ohledně nabídky motorů: připadá mi nabízet 3x diesel pro auto nižší třídy docela zbytečné, ale je to věc výrobce.jay
nepovedlo se...
Nevím jak na tom bude po technické stránce, ale ten facelift je tragédie - není to ani konzervativní vzhled, ani sportovní. Současné Punto je rozhodně líbivější a tohle je paskvil.Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
RECEPČNÍ
Quality Hotel Brno Exhibition Centre
Jihomoravský kraj
nabízený plat:
30 550 - 30 550 Kč