Diskuze

Kulhánek: Škoda chce přilákat zpět české řidiče

Mladoboleslavská automobilka neprožívá své nejlepší období. Na domácím trhu v první čtvrtině roku klesl její podíl na trhu pod padesát procent, musí omezovat výrobu limuzíny Superb, která zatím nesplnila očekávání, a ani fabia není takovým hitem, jak firma očekávala. Na tuzemském trhu proto hodlá firma nasadit masivní reklamní a marketingovou podporu svých vozů. Začala kampaní "Já na to mám" a bude dál pokračovat. "Auta se sama neprodávají. Teď jsme se pustili do propagačních kampaní s větší vervou. Brzy se například objeví v televizi šot, kde bude naše vozy propagovat modelka Adriana Sklenaříková," říká šéf automobilky Vratislav Kulhánek.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Petr

22. 7. 2003 10:31
To je blazen.....
Firma ma nekolik Fabii v zakladnim modelu a musim rici, ze jsem HRDYM majitelem VW Pola, ktery byl za stejne penize jako Skodovka, ale je to naprosto neco jineho. Skodovku bych si koupil tak neco kolem 150tisic v zakladnim modelu.....
0 0
možnosti

stock

27. 6. 2003 10:15
Podprůměr na nadprůměrnou cenu
Tyhle názory by si měli přečíst v Boleslavi a ve Volsburgu (tam ale asi neumět češsky). Politika cen a výbav je zarážející.  Opravdu u kvalitnějších značek je cena srovnatelná nejen v ceně vozu, ale už i v pojištění, hodinových sazbách v autoservisech atd.  V  Německu se stejný model škodovky prodává plně vybavený, u nás maximálně očesaný a vše je za příplatek. Po příplatkové výbavě se cenově dostanu u škodovky do  segmentu, kde jsou už auta o třídu výš.
Někdo z  přispěvovatelů doleji nechtěl srovnávat Swifta, Yarise a  Cinquecenta,  že  jsou  to  malá  auta.  A  Fabie  není?  Reklamní slogan, že se jedná o rodinný  vůz,  nemůže  snad brát nikdo vážně! Žádný zavazadelník, málo místa,  slabé  motory  (silnější  opět  za  tučný  příplatek). Za  hodně peněz  málo  muziky.  Ostatně,  jak  škodovka  "haurovala",  že  Kolín  pro  ni  nebude  žádnou  konkurencí, tak  dnes již připravuje  montáž konkurenčního vozu,  který  bude  určen  pro  typicky české,   nemajetné obyvatelstvo,  ten  póvl,  co je dobrý  tak  k  placení  daní, a  další  východní  státy.  Suprblb bude  končit, není odbyt, propouští se, zavírá se nebo omezuje výroba. Bude otázkou, co si VW představuje jako levný vůz - jestli to bude za 199 900 CZK  a  bude  to  tříkolka  a  bude  mít  místo  volantu  řidítka  z  nafukovacím  balónkem,   motor  2válec,  nárazníky  bez  laku  a  řadící  páku  na  stropě (zkrátka  kříženec  Velorexu  a  Trabanta) ...
Nevím, když škodovce  nejdou  na  odbyt  auta  v  sezoně,  co  bude  dělat  po  sezoně.  Vždyť  různé  kravíny,  zemědělské  usedlosti,  letiště  a  další  skladovací  areály  jsou  zaplněny  auty  vyráběnými  na  sklad. Tuto  výrobu  na  sklad  ovšem  škodovka  oficiálně  zamlčuje. Proč se v této republice již nesmí mluvit pravda? Buď se lže, nebo se zkrátka řekne, že se nesmí informace zveřejňovat. Když se za socialismu něco zamlčovalo z  důvodu strategického  významu,  bylo  to  špatné  a  dělal  se  převrat a omílalo se na to na Letenské pláni, v divadlech, na Melantrichu  atp. A teď to samé má být v pořádku.  Je mi z toho zase na bl..í!
0 0
možnosti

Walter

23. 6. 2003 10:36
Souhlas
Škodovky jsou škaredý německý auta. Fabia i Oktávka mají slušné jízdní vlastnosti, ale dizajn příšerný a spotřeba taky není nic moc. A cena je taková, že za japonce o třídu výš dám stejně jako za škodovku a přitom mám pěkný auto, bez poruch a se spotřebou aspoň o litr nižší.
A u korejců je to ještě markantnější. Přitom dodavatelé hlavních dílů jsou shodní u Škody i u Hyundai, a spolehlivost jakbysmet.
Přes reklamu, která spoléhá na to, že většina čechů jiné auto než škodovku nezná bych byl  blbec, abych si kupovat škodovku!
 
0 0
možnosti

@

12. 6. 2003 15:20
...
Ubohý design, veškerou výbavu za příplatek - no nekupte to za  ty prachy! Jen troubové se mohou nechat nalákat na psychologické vějičky škoda-dealerů. Taky jsem kupoval škodovky, než jsem prokouk a procit. Dnes se chytám za hlavu, co já blbec nacpal škodovce a jejím servisům za zbytečný prachy. Komu na penězích nezáleží, tak prosím... Mne kdyby na penězích nezáleželo, tak si ale koupím  nějaký pořádný auto. Takto se ale nedá nazvat produkce koncernu VW.
Nejsem tak bohatý,  abych si mohl kupovat "levné" věci  ze škody.
0 0
možnosti

šťoura

9. 6. 2003 0:04
koho chce prilakat
kdyz verejne vyhlasi, ze pri nastupu noveho modelu se ten starej nezlevni, ale novej bude drazsi. To radsiutecu ke konkurenci, ktera je beztak levnejsi
0 0
možnosti

bart

8. 6. 2003 11:52
cena je problém
Škoda má u nás špatnou prodejní (cenovou) politiku.Loni jsem si koupil novou octavii v Itálii a dali mi tady 10% slevu a ani jsem nemusel škemrat, k tomu daň dolů a auto vyšlo levněji než u nás.U nás vám prodejce dá max. 3% dolů aby vydělal.Je to jasný,Škoda má u nás lidi jistý
0 0
možnosti

Martin

7. 6. 2003 20:23
Srovnaní
Zaráží mě docela, jak zde nekteří srovnávají Fabii se Swiftem, Yarisem, nebo dokonce Cinquecentem. Měli by jste si uvědomit pár věcí. Oba tyto vozy patří do kategorie minivozů, Swift je uz vývojově zastaralý a myslým, že se do Čech dovážel už za totáče, takže porovnat maximálně s Favoritem. Pro všechny bych rád doporučil Svět motorů, ve kterém právě probíhá test Fabie 1,2 HTP a jejími deseti konkurenty (viz. Clio, Punto, Corsa, Polo, 206, atd).Můsíte si ovšem sehnat tří předchozí čísla a poslední číslo ve kterém bude závěrečné hodnocení vyjde příští týden ve čtvrtek. Tam si můžete udělat dost dobrý přehled, a nemíchat hrušky a jablka. A nebo vyržte na autosalon a porvnejte si to sami.
0 0
možnosti

špunt

7. 6. 2003 10:06
reklama
Nejlepsi reklamou pro Skodovku muze byt jedine cena, koupil jsem Renault Thalii za 300K a ve stejne vybave se slabsim motorem by Skoda vysla o 45k draz, nechapu proc auto domaci automobilky nemuze byt na domacim trhu levnejsi.
0 0
možnosti

Borek

8. 6. 2003 8:18
Re: reklama
Milij Zlatij to si taky musíš aktualizovat informace,já si teď Fabii kupuji,srovnával jsem i z tou ošklivou Thalii is jejími konkurenty a vyšla mi Fabia combi 1.2 16V (47KW) ve velmi dobré výbavě za 305000kč.
0 0
možnosti

Medák

6. 6. 2003 22:10
Kulhánek je fakt odborník
A asi na všechno,to o zdravotní pojišťovně Škoda je teda perla.Oni jsou ziskoví!!! Až budou mít většinu důchodců,kteří jsou furt nemocní a přitom stát na ně platí minimálku,tak moc ziskoví nebudou.
0 0
možnosti

Jimmi

6. 6. 2003 14:56
Ještě k té kampani "Já na to mám":
Zaplatíte šedesát tisíc hotově, pak pět let splácíte po 3,5 tisících a nakonec doplatíte 70 tisíc. Připadá vám to málo za nějaký přitroublý tříválec...? Mě teda ne.......
0 0
možnosti