Diskuze

Dálkovým ovladačem si odpálil auto

Jako v akčním filmu si nepochybně připadal rakouský řidič, který se pokusil otevřít si dálkovým ovládáním svůj Ford Cougar. Auto explodovalo, změnilo se ve žhavou kouli a jeho trosky se rozprskly všemi směry do vzdálenosti několika desítek metrů.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Stojan Jakotyč

17. 6. 2003 13:50
LPG
Na LPG tu jezděj jenom socky
0 0
možnosti

volvo850

19. 6. 2003 12:48
Re: LPG
..nevim co je na V6 3.0 socialniho..
0 0
možnosti

Petr

12. 6. 2003 15:35
Je to divne
jak dostal to takoveho vozu tlakovou lahev s acetylenem ( autogen ) ????
0 0
možnosti

J.Švejk,ordonanc

15. 6. 2003 17:13
Re: Je to divne
Jsou i menší tlakové láhve na kyslík a acetylen,na výšku mají asi 80 cm.
0 0
možnosti

Honza

12. 6. 2003 14:55
všem okolo
Klucí, nechte toho Daňového soumara v jeho bludech, on je tady na více diskuzích a podle toho, co tu píše, mu není pomoci. On za to nemůže, jezdí určitě v nějaké 120 nebo Favoritu na plyn, šetří tu jeho čistou 1 Kč ( slovy jednu korunu českou) na kilometr, moc ale nejezdí, protože by přišel o místo na parkování a nechce si to huntovat a stále tu plechovku před domem leští v nových svítivě modrých monterkách a kšiltovce s nápisem Rallye. Čecháček.
0 0
možnosti

Yaroukh

12. 6. 2003 18:45
Re: všem okolo
Nojo, "kluci nechte ho a podte na piskac - uz sou volny prolejzacky a jedna houpacka" ...
0 0
možnosti

mudd

12. 6. 2003 13:00
nechapu
mozna neco jsem spatne pochopil... "měl totiž v kufru auta dvě kyslíkovo-acetylenové bomby, jejichž ventily nebyly dobře uzavřeny,... " jak to souvisi s lpg???
0 0
možnosti

karel

12. 6. 2003 9:46
lpg
  Pokud už řešíte otázku kontrol vozů na lpg tak přesně. Jedenkrát ročně nebo každých 10 000 km běžná prohlídka a kontrola. Jedenkrát za tři roky nebo 50 000 km – revize soustavy a výměna membrány apod. a po deseti letech revize nádrže .jezdím na lpg již sedm let a bez problémů.
0 0
možnosti

Honza

11. 6. 2003 16:06
LPG
Tak přesně tohle  ( i když to asi nebude iniciováno dálkovým ovladačem ) čeká všechny ty magory s LPG nádržemi v kufrech. Když nemají peníze na benzin, tak ať prostě nejezdí. A hlavně sem nepište, že to nemůže vybuchnout, že to je od autorizovaného servisu a podobné plky. Není to tak dlouho, kdy uhořel známy mého kolegy  a jeho pětilepá holčička měla těžké popáleniny v Octavii s LPG díky nekvalitní montáži právě toho autorizovaného servisu. Nebuďte šetřílci tam, kde to je nebezpečné a neohrožujte sebe ani ostatní.
0 0
možnosti

Daňový soumar

11. 6. 2003 17:41
Re: LPG
Ty jsi větší magor, než sám vůbec tušíš. Samozřejmě, že vybuchnout může v podstatě všechno, ale statisticky je mnohem větší nebezpečí u benzinových nádrží a rozvodů, než u plynových, které jsou několikanásobně jištěny. To je prostě fakt. Další fakt je, že v popisovaném případě nemohla bouchnout nádrž s LPG, to by z toho auta nebylo ani co sbírat, ale musel unikat plyn do kabiny z rozvodu. To je ale takovej smrad, že normální člověk z toho auta rád včas uteče. Je to stejná situace, jako když cítíš benzín (je cítit mnohem míň) a jedeš dál. Jsou ovšem borci, kteří i v takovém voze kouří... A co se týká ohrožování okolí, pak při nárazu benzinová nádrž praskne jako z papíru, při požáru stejně tak chrání svůj obsah. LPG nádrž má dvojitý plášť, musí mít atest na odolnost proti proražení jehlou při tlaku asi 30 tun, musí vydržet nepoškozená, i kdyby celý auto shořelo a každé 3 roky jít na kontrolu. Takže, jezdi si na co chceš, ale já nemusím platit zlodějský daně státu.
0 0
možnosti

Elektromobilita

Finance

Cestování

Doprava

Autoškola

Měny

Nepřehlédněte