Diskuze

Nové legacy - Evropa si počká

Dlouho očekávané nové Subaru Legacy startuje. Od tohoto týdne se na něj mohou těšit japonští zákazníci, na trhy starého kontinentu dorazí v lehce poupravené "evropštější" podobě až poté, co si odbude svých pět minut slávy na autosalonu ve Frankfurtu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Nobody

10. 7. 2003 17:24
Nejkrasnejsi Subaru
Mam Subaru Impreza MY 2002 a take Subaru SVX 1996, ktere je i pres sve problemy nejkrasnejsim Subaru s jedinecnim designem. Nove Legacy vypada super, zvlaste se tesim (asi jako vsichni fandove) na to 3 litrove 350k twin turbo.
0 0
možnosti

analytik

9. 7. 2003 20:59
Subaru - zkušenosti
Podle mne je to vhodná inovace Legacy, u kterého na evropském trhu chyběla turba a tudíž se nedaly využít vlastnosti pohonu a podvozku, který měl až  na 200 kW. Mohla by to být taková větší Impreza turbo na dlouhé cesty s větším místem a komfortem pro posádku. Záleží ale na tom, jak nastaví cenu na českém trhu.
0 0
možnosti

Radziv Sinha a Lajosz Bacz

9. 7. 2003 18:18
Peka kara
Ale vypada to jako faceliftovana Honda Accord z poloviny 90tych let
0 0
možnosti

anonym

1. 7. 2003 17:49
tocivy moment
Kroutící moment slyším prvně. ROTF
0 0
možnosti

R

1. 7. 2003 18:46
Re: tocivy moment
Blbe, tento termín je naštěstí starší než ty.
0 0
možnosti

Hermínka

1. 7. 2003 16:45
Subaru a konzervatismus
Subaru se mi vždy líbilo protože jeho inovace byly uvážené. Koupil jsem si outbacka protože je to jiný auto, vynikající na suchu, ještě lepší na vodě a nejlepší na sněhu. K tomu přidejte jednoduchý a 100% funkční interiér. Bohužel se mi zdá, že představované nové legacy se blíží spotřebním octávkám a passatům, láká a podbízí se. 
0 0
možnosti

Lib

1. 7. 2003 13:27
Krasa
Jeste sem v tom nikdy nejel, takze se tu nebudu rozepisovat jak to suprove jezdi, ale co muzu posoudit je design, opravdu se mi libi, jako vsechna ostatni subarka, konecne naky novy auto, ktery vypada obstojne, zatim sem se zastavil tak v druhe pulce 90. let, vsecko ostatni mi pripada jako takovy kulaty vosklivy fujtajxly (a co vic - zacal s tim i muj designovy favorit BMW, to je primo podpasovka)
0 0
možnosti

Honza z Prahy

1. 7. 2003 14:05
Re: Krasa ??????????????
V nazoru na novou radu 5 a 7  od BMW si budeme rozumet, v nazoru na Subaru: Ocekaval bych trochu vice napadu, ale trh proste neoceni vystrelky v teto kategorii. Od toho je tady VW Beatle a Mini Cooper. Tech opravdu hezkych karosarskych linii nejak ubyva.
0 0
možnosti

Vendula

1. 7. 2003 10:33
nevím nevím
Subaru se mi vždy líbilo mimojiné i proto, že ti nebyla úplná konfekce. Někomu se design nelíbi, někomu zase ano. Vzhled vozu lidi polarizoval, a tak to má být. Teď mi to přijde, že subaru začíná vypadat jeko kterékoliv "auto" a klidně by mohlo mít bar-code na dveřích. Proč angažovali zrovna Zapatinase, kterej, v mých očích, ještě nic hezkého nepostavil musí vědět Subaru...
0 0
možnosti

Jirka Luháček

1. 7. 2003 10:27
jenom poznamku
vykon dobry, design dobry, kvalita dobry. ale jen by mohl byt ten kroutak o neco vyssi...
0 0
možnosti

Jimmi

1. 7. 2003 10:26
Na ten volant...
...na pravé straně bych si asi zvykal těžko  ale jinak mírně konzervativní design... super auto! Ale psát o něm jako o "opravdovém závoďáku"....  (cituji autora článku) - takhle jsme se o autech bavili s klukama ve školce....
0 0
možnosti

Imprezak

1. 7. 2003 8:20
Subaru
Ja mam GT turbo (r.v.2000) 5yladenou na 260k (jako STI-cko), ale vidim tady standart 206kW...to je nejakych 280koniku....fakt dobry, akorat to asi bude moc tezke, takze si pockam na tech slibenych 350kW (podle me se sekli a jde o 350k - motor z coupe 11B snizeny o 50koni), ale i tak dobrych, ti novinari totiz nemaji o tecnice ani poneti, mnozi neumi ani psat (a to je jejich remeslo)...jinak zdravim vsechny subaraky
0 0
možnosti

Fanda

1. 7. 2003 9:20
Re: Subaru
V případě toho přeplňovaného dvoulitru jde o současnou verzi motoru pro STi, ovšem prodávanou v Japonsku a USA. V Evropě je výkon snížen kvůli emisím. Myslím, že máš pravdu o tom silnějším motoru (H6 twinturbo), někteří novináři při opisování nepřemýšlejí.  
0 0
možnosti