Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Souboj Peugeotu 206CC a Fordu StreetKa!


K létu neodmyslitelně patří kabriolety a lidé po nich stále víc touží. Automobilky se trendu přizpůsobují a "zbavují" střechy kdejaký svůj model. Z poslední doby zaujala studie na bázi minifordu Ka pojmenovaná streetka. Srovnali jsme ji s elegantním kupé-kabrioletem Peugeotu 206.

Peugeot 206CC podle iDNES 3,9/5
Ford StreetKa podle iDNES   4,1/5

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Michal

20. 8. 2003 7:48
Re: na všechny vaše dohady a přiblblé odpovědi
Můj osobní názor je,že je mít lepší,silnější a kvalitnější auto,pravda že i tím pádem dražší než mít nějakou vytuněnou Felicii. A proč? Zkuste někde bezpečně předjíždět s Felicií 1,3 motor, pravda dá se zněj vytuněním vytáhnout až 180 koní,ale lidi kteří mají takhle vytuněný auta znám jenom dva a sami říkají,že motor vydrží maximálně 50000 tisíc kilometrů a pak bude na odpis....tak si představte,že předjíždí nějakej idiot,kterej si myslí,že když má vytuněnou nějakou starou plečku,že je pánem světa a nikdo na něj nemá...posere se mu motor a co potom vznikne?? Zaviní nehodu jako jich je denně nespočetně...... ne oprvadu si myslím,že je lepší koupit si když už chce někdo silnější auto tak novější a pokuď na něj nemá tak ať si jezdí třeba ve škodovce ale nemyslí si,že je pánem silnic.Tím nechci říct,že by majitelé silnějších aut byli pány silnic,ale uznejte,že je přeci jenom bezpečnější předjíždět v sériovém pětkovém BMW 530d, než ve vytuněném,vytahaném dvoulitru třeba od BMW ale z roku 1990 a starších,protože z mých zkušeností vím v jakém bývají tyhle auta stavu.
0 0
možnosti

kafy

16. 9. 2003 12:14
Re: Re: na všechny vaše dohady a přiblblé odpovědi
Meleš. Záleží na řidiči. Pokud bude mít silný dobrý auto, porád to může být větší kokůtek než dobrej řidič pádící po silnici na pokraji sil ufuněné feldy.
Já si to trajdám po silnicích s babičkou stopětkou, a právě ti impotentní chudáčci v silných autech si na mě léčí své mindráky. A mimo město, kde si jedu svejch devadesát na mě zběsile troubí, abych nepřekážel.
0 0
možnosti

Robert

16. 8. 2003 19:31
Co to vsichni blbnete?
, CCcko 2.0 mam rok, najeto v nem 45.000 a projety kus Evropy. Ten velice spatne napsany clanek prebiji snad jen jeste hloupejsi reakce na nej (zavist ci nepochopeni...). Kdyz srovnavate auta, jak si muzete vubec dovolit srovnovat zakladni verze? To auto ma samozrejme chyby (vecne mi piskaj brzdy...), ale psat tak vylozene hlouposti... jako ze operovat se strechou muzu jen kdyz stoji rovne (!!!), nebo ze zadni sedadla jsou symbolicka (kdyz bezne jezdime ve ctyrech (po meste, na delsi cesty to neni), nebo autor clanku zrejme nepochopil funkci tlacitka na stahovani strechy - on musi na onen "ukon" stahnout jedno sklo, druhe sklo, pak buhvico jeste... me na to staci odjistit strechu a na 20 sekund drzet jedno tlacitko... Kdybyste radsi psali o urode brambor, melo by to vetsi hodnotu...
0 0
možnosti

karel

22. 8. 2003 12:43
Re:
Souhlasím plně s tebou. Autor snad o autech neví vůbec nic. Mám CCcko taky rok, najeto tedy min nez ty, ale paradoxne uplne stejny problem. Ty brzdy mi taky hvizdaj a dost me to s*re. V servisu mi to opravovali 2x a vysledek stejny. Presne, kufr sice neni velky, ale pokud nestehuju lednicku a postel, coz na dovolenou zpravidla neberu, tak pro 2 lidi staci. Dozadu si nouzove mensi clovek sedne, dite v pohode. A stazeni strechy spociva v odjisteni a stisknuti JEDNOHO tlacitka. Ale je to bohuzel francie. Uz mi to vevnitr zacina vrzat  A to ma najeto asi jen 25 tis.
0 0
možnosti

JEDEN

15. 8. 2003 13:28
206CC
To srovnání se mi tedy vůbec nelíbí. Jsem možná jediný vozíčkář v republice který má CéCéčko a tak třeba na dovču zavazadel mám požehnaně a stejně při troše šikovnosti kufr a právě prostor zvaný zadní sedala využiji tak, že mohu jet i se sundanou střechou (a na dovču jezdívám s přítelkyní). Sundavání střechy je popsané šíleně složitě!!! Pokud máte okýnka zavřená ta se Vám sama stáhnou při sundavání střechy a roletka v kufru je bezpečnostní prvek aby se něco nepřihodilo pokud by byl kufr plný. Čili stačí odjistit a pak držet tlačítko :o)
0 0
možnosti

Jura

14. 8. 2003 11:37
Neobjektivní test
1.kufr má 206CC s nataženou střechou 2x větší než StreetKa, ale ziskal o celé 2 body míň!, navíc na nouzová sedadla se vejde dalších pár věcí navíc oproti Ka 2.bezpečnost - 206CC má o bod míň i když je výrazně těžší - víc vyztužená karoserie, s nataženou pevnou střechou navíc bude bezpečnost a tuhost ještě podstatně lepší 3.jízdní vlastnosti - 206CC má o 2 body míň, což je vzhledem k subjektivnímu hodnocení jízdních vlastností docela velký rozdíl 4.volba motoru - stejný počet bodů, i když 206CC má motor silnější a úspornější 5.poměr cena/užitečnost - nezařazeno, tady by Ka proletěla na celé čáře, 206CC lze v pohodě používat celoročně, StreetKa jen v létě. Tento test není ani zdaleka objektivní, je jasně vidět odkud vítr fouká.
0 0
možnosti

Vendula

11. 8. 2003 8:08
zÁSADNĚ NEBRAT NĚMECKÝ AUTA, KVALITA NA ŠTÍRU. BČERA JSEM VIDĚLA U TESCA PANA S NOVOU SEDMIČKOU OD BMW, JAK S NÁVODEM STÁL U ZADNÍCH DVĚŘÍ, NĚCO MU TAM ZLOBILO A NEMOHL ODJET. ZA TŘI MEGA FAKT KVALITNÍ VŮZ, ŽE? NO PROSTĚ NĚMCI ŠPATNÝ, ZVLÁŠŤ VW, TO JE NAPROSTÝ ŠUNT NA ÚROVNI KOREJCŮ.
0 0
možnosti

tibor

11. 8. 2003 17:36
Re: omyl
No Vendulo zase neprehanej.Nemecky auta jsou co se tyce zpracovania techniky na velmi vysoke urovni,vim to protoze mam citrouse xsaru vtr a kamos jezdi golfem,to dilensky zpracovani je znat.To ze nekomu nekde klekne auto a muze byt i novy neznamena ze to je ksunt,vzdyt dnes skoro vsechno ridi elektronika a ta ma sve mouchy..treba se nahraje jiny software a bude to jezdit bez problemu.Podle me jsi prilis radikalni a nezkusena,ale nejdriv to chce se trochu projet
0 0
možnosti

Arw

5. 8. 2003 17:25
206 CC
Kdybych si mel vybrat mezi 206 a streetKa. Tak 100% 206CC. Priznam se (ne jako nekdo kdo pise do fora a ma kazdej tyden jiny a jeste lepsi a lepsi auto nez ten prednim,ONI vi o kom mluvim) koupil bych si ho mit tolik penez tak se tady projizdim v cabriu a kdyz zahlednu nejakej mrak tak hodim strechu. Peugeot 206CC
0 0
možnosti

tibor

4. 8. 2003 16:33
hrozna cena
pekny auta,ale ta cena?!holt auta tzv. pro poteseni se unas prave kvuli ty cene nechyti,bohuzel
0 0
možnosti

Persona simplex

1. 8. 2003 18:15
.. shit
.. buďto si to bohatý buchty kupujou jako doplněk, nebo si kupujou teplí bratři výraz drsnosti - oba důvody jsou povrchní a jalový - auto je od toho, aby jezdilo a ukázalo svoje hrany. Tyhle auta mají příšerný jízdní vlastnosti - stejně dostupná je například mx-5, která vyhrává co se týče vlastností a "zážitku za volantem" jednu soutěž za druhou ....
0 0
možnosti

Honza

3. 8. 2003 13:32
Re: závist
Typickej názor někoho, kdo na to nemá a musí si to nějak odůvodnit. TT je pro modelky, Ferrari pro snoby atd. atd. Já se vám, závistivý ubožáčci, chechtám. Kolikrát si jel s 206 CC? Ani jednou, že? Ale ve Speedu psali...
0 0
možnosti

Matej K.

1. 8. 2003 17:07
Francouzky auta
Je to fakt je to prysernej odpad.  Citroeny a vubec ty auta z francie, kdyt to tam vyrabej Vetnamci !!!   Fakt sracky.   Kdyz se vam to nedej boze prihodi (nakup fr.auta) tak honem, ale honem bud do AAA (tam se na plecky soustredej) nebo do sberny, tezko rict kde vam daj vic ...
0 0
možnosti

šikmooký

13. 8. 2003 13:42
Re:
VW a dokonce i Mercedesy vyrábějí Turci, to je snad ještě horší.
0 0
možnosti

Jarda

1. 8. 2003 17:04
FRANTICI a AUTA oops...
Tak ja nevim panove,  neco je na tom frantickim aute  206 asi divny , kdyz vyrobce dava na elektroniku zaruku jen jeden mesic  ... to trosku zavani SMEJDEM !!!   Stejne bych si franticky auto nikdy neporidil , jsou to priserny ale PRISERNY PLECKY !!!  Vejfuk vam upadne v prvni ostry zatacce...  Nemluvim ani o spojce tam zaradite rychlost asi 150 x a hotovo  = francouzka "kvalita".
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit

18. dubna 2024

Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku

18. dubna 2024

Elektrokolo, co vypadá spíš jako motorka a tak se i chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K jeho...

Místo vzduchového polštáře šrapnelem do hlavy. Airbagy mohou i zabíjet

15. dubna 2024

Seriál Když máte tu smůlu, havarujete a řítíte se za volantem proti jinému autu nebo třeba zdi, očekáváte,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

KVÍZ: Poznáte české automobilové legendy podle siluety? Otestujte se

12. dubna 2024

Jak máte nakoukaná auta? Poznáte je jen podle siluety? Vybrali jsme deset vozů vyráběných v Česku,...

Čínské automobilky skladují přebytky z výroby v evropských přístavech

19. dubna 2024

Místo přepravních kontejnerů, které bychom tu očekávali, se zde dnes řadí celé legie elektromobilů....

Přejmenujte ho! Milano není prvním autem, které se nakonec jmenuje jinak

19. dubna 2024

Aféra ohledně označení Alfa Romeo Milano ukázala na nijak výjimečný problém. Automobilky zdlouhavě...

Největší chyby českých řidičů. Omezení a represe jsou na škodu, míní expert

19. dubna 2024

Premium Automobilový expert Jan Červenka vyzkoušel tisíce vozidel. Řídit se učil od závodníků, sám pořádá...

Diář petrolheada: Do Kolína na mercedesy, do Poděbrad za švarnými Italkami

19. dubna 2024

Navzdory chladnému počasí, které má panovat, je nadcházející víkend akcemi prosycenými vůní benzínu...