Diskuze

Plzeň - Praha za 20 minut? Žádný problém.

Slavné osobnosti často porušují předpisy a bourají. Myslí si, že jim všechno projde, říkají experti. Jsou slavní a bohatí. A podle toho také řídí svá auta. Mají silné vozy i sebevědomí. Pokut se nebojí, peněz mají dost. Navíc si myslí, že jim všechno projde.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

nedůležité

31. 7. 2003 11:31
"demokracie" po 89." - neuložilo se opět celé
Takže  na  potřetí  -  dokončení:
heslo  "kdo  nejde  s  námi,  jde  proto nám"  je  již  opět  aktuální!  Pro  X  letech  po  revoluci ...  Ale  podle  toho  ta naše  republika  vypadá,  tak  jak  vypadá ...
...  vraťte  se,  vše  odpuštěno. 
Neberte  to  jako  propagaci  komunismu,  mít  jiný  názor  je  v  rámci  dnešní demokracie  opět  trestné!  -  viz  nedávný  příspěvek  na  jedné  nejmenované  TV  (či  rádiu:  Nesouhlas  dotyčného  s  nynějším  stavem  demokracie  v  Čechách  vede  k  trestnímu  stíhání.  Jiný  politický  názor  je  tu  opět  stíhán,  ovšem  s  mnohem  větší  razancí ...!
0 0
možnosti

§

1. 8. 2003 7:10
Re:
je to vážně smutné, že lež a nenávist zvítězila nad láskou a pravdou. jak dlouho opět budeme čekat, až si tu budou  všichni aspoň trochu rovni  (aspoň  z  hlediska  práva  a  dodržování platných zákonů)? zatím mi to tu připadá, jako když se koukám na filmy o ještěrech v pravěku:  boj na život a na smrt o kus žvance. tak je to i u nás na silnicích. jen aby někdo mocný dokázal, že je ještě mocnější. a tak jdou všechna pravidla slušného chování (neřknu-li zákony) stranou a kdo jezdí podle předpisů, je označován za blázna  (viz  jiný  článek  na  této  motoristické  stránce). smečka "takyřidičů"  slušňáka vyštvává na  okraj  (vozovky  -  jinak  v  ostatním  životě  taky  na  okraj  -   společnosti).
0 0
možnosti

nedůležité

31. 7. 2003 11:20
"demokracie" po 89." - neuložilo se celé
No škoda, neuložilo  se  to  celé.  2000  znaků,  není  to  trochu  málo?  Dříve se  tam  dalo  napsat  více!  Nechtělo  by  to,  web  mastere,  nějaké  počítadlo  již  napsaných  znaků.  Či  nějakou  zarážku,  abychom  neplodili  zbytečně  a  toto  zjistili až  po  uložení  jen  části  příspěvku??
Jen  závěr:  pokud  tady  bude  taková  "demokracie",  jaká  je  nám  tu  po  r.  89  předváděna,  asi  se  těžko  do  Evropy  dostaneme,  i  když  tam  papírově  budem.  Klondajk,  Balkkán  a  já  nevím,  co  ještě  -  tu  bude.  Jen  ne  ta civilizace  a  Evropa.
Ještě  poprosím  ty  zastánce  demokracie,  co  nesnesou  jiný  názor  než  ten,  který  hlásá  pravice,  aby  si  nechali    od  cesty případné urážky,  protože  jim  tento  názor  zkrátka nejde  pod  nos.  Jestli  o   tom  nevíte, tak principem  demokracie  by  mělo  být,  že  každý  si  může  říci,  co  chce.  ODS  si  to  sice  vykládá  jako  že  si  každý  může  dělat,  co  chce,  ale  to  je opravdu  trochu  něco  jiného.  Káží  vodu,  sami  pijí  víno!  A  také  se  přesvědčuji,  že  heslo  "kdo  nejde  s  námi, 
0 0
možnosti

nedůležité

31. 7. 2003 10:59
"demokracie" po 89.
To je demokracie, co? Jsem slavný, bohatý, mohu si dělat, co chci ...  Tak jsme to chtěli?  Vzpomínám  si, že na Letenské pláni či na Václaváku jsem slyšel úst s. Havla, Klause či jiných dobrodruhů,  co že si to všichni ti komunisti dovolovali a že  OF /"očekávám funkci"/ "nejsou jako oni".  Nemohu si však vzpomenout na to,  že by slibovali,   že půjdeme do Evropy  přes  Balkán,  že  někteří  vyvolení  budou  moci  ještě  více  porušovat  zákony,  které  ovšem byly  časem  pozměněny  tak,  že  byla legalizována  činnost,  která  se  před  89.  nazývala  jako  trestná.  Že  policajti  se  budou  bát  dát  pokutu  či  nechat  odtáhnout  vůz  nějakého  mocného.  Že  plán  pokut  budou  muset  plnit  na  chudácích  ve  120kách,  žigulících  a favoritech,  protože  jejich  majitelé  zkrátka  z  běžného  platu  na  modernější  nemohou  ušetřit.  Že  u  běžných  občanů  nebudou  dodržována  základní  lidská  práva.  Atd.
K  přestupkům  mocných  uváděných  v  tomto  článku:  Pokuty  by  měly  být  placeny  hlavně  těmi,  co  na  ně  mají.  Jestli  mám  na  auto  za  miliony,  a  jsem  taková  držgrešle,  že  nabízím  CD  se  svými  výtvory  místo  zaplacení  pokuty,  styděl  bych  se  pravdě  a  spravedlnosti  pohlédnout  do  očí.  A  co  naše  "neúplatnost"  policie?  Ale 
0 0
možnosti

řidič

28. 7. 2003 15:24
no, jestli...
... udělal Plzeň Praha za 19 minut, tak to pořád ještě rekord nepřekonal :-) Musí se víc snažit:-)
0 0
možnosti

Novo

29. 7. 2003 13:58
Re:
Ty ho mas asi hodne malyho, kdyz si takhle honis komplex, vid?
0 0
možnosti

Tom

22. 7. 2003 17:32
prostý slovník, prostá duše
Proč se u nás nejezdí 160 po dálnici a 120 ve městě? Ulice jsou na to široký dost a po dálnici je taky přece vidět až za kopec, ne?!?! Auta už na to máme přeci taky dost silná, ne?!?! Jesli máte všichni vy zrychlený motoristi pocit, že je to normální rychlost? Proč jste si to ještě neprosadili do parlamentu, abyste se nemuseli bát pokut? Protože raději píšete urážlivé řeči o všech šnecích, kteří vás ohrožují a blokují plynulou dopravu ve 130 km/h. Sprostá slova jsou nejlepšími argumenty jak zdůvodnit a omluvit vaší bezohlednou jízdu. Jsou to přece tak přesvědčivé argumenty, které všem ukážou, že vy jste ti jediní správní a nejlepší řidiči. Všichni ostatní vlastně ohrožují na životě vás!!!!!
Je vidět, že když docházejí argumenty, přijdou na řadu sprostá slova.
0 0
možnosti

Praha - Plzeň 19:03

23. 7. 2003 8:41
Re:
No v parlamentu už to jednou bylo a vzhledem k tomu že naši páni poslanci požívají modrých majáčků bylo jim celkem putna kolik může obyčejnej člověk jezdit po dálnici. Nevím proč se tu tak sáhodlouze hádat o tom kdo koho ohrožuje, prostě když vidím jak se za mnou rychle blíží světla uhnu ... ono totiž netrvá ani 5sec. než se kolem mě prožene a já se v klidu můžu šinou levím pruhem.
0 0
možnosti

Vladko

22. 7. 2003 15:36
Nejen rychlost
Jak se říká, na každém šprochu pravdy trochu. Ale není to jen rychlost (a nemluvím vůbec o známých lidech, ale o řidičích "hovadech"). Mě vůbec nevadí, když někdo jede po dálnici 200, ale ať jezdí tam, kde nikoho neohrožuje. Já se například taky rád svezu rychleji, ale pouze tam, kde vidím, že je bezpečno. Pravda stát se může cokoliv, ale to se může stát i při padesátce. Ale jak píši v úvodu, není to jenom rychlost. Hrozně mě vadí předjíždění přes plné čáry, přes odbočovací pruhy, přes "zebry" atd. Nedávno byl na nově v TN příspěvek o obci, která nemá přechod a v tom příspěvku předjížděla dodávka s vozíkem na plné čáře, přes odbočovací pruh a v zatáčce. Toto já považuji za největší hazard s vlastním i cizím životem.
0 0
možnosti

Tony

22. 7. 2003 15:09
zlodejina
Ze Vietnamci okradli nas stat o stovky miliard korun je rasisticky motivovany prispevek, ktery mi nebyl umoznen odeslat. Diky Vam  za svobodu projevu kerou mi umoznujete v tkzv. demokratickem state.Ze Klausovi nesmrdeli spinave penize to bylo zase urazeni politika naseho statu  Moc se toho jak koukam nezmenilo,jenom par lumpu si nakradlo,par devek se nechalo  nahatejch vyfotit,par slusnejch lidi jelo na Malorku, aby se zadluzilo na 10 let a travilo opet dovolenou na Machove jezere jako za totace. JInak se mi chce zvracet..........
0 0
možnosti

Novo

29. 7. 2003 14:06
Re:
Clapce, co takhle zajit na psychiatrii, tam se o tebe postaraji.
0 0
možnosti

dawda

22. 7. 2003 9:55
Jediné řešení jsou pořádné represe ze strany policie, ale ne buzerace.
Až budeme platit za překročení rychlosti v obci, přejetí plné čáry, předjíždění, tak že ohrozím minimálně pět aut pokuty v řádech kolem 10.000,- a papíry na rok k tomu, tak se to snad zlepší. Jiná cesta není. Taková hovada, co jezdí u nás jsem nikde jinde neviděl.
0 0
možnosti

honza kresta

21. 7. 2003 17:28
Rychle jezdí nejen bohatí a známí, ale také totálně chudí a totálně neznámí, to mi věřte!
0 0
možnosti

Obzor

30. 7. 2003 20:17
Re: plně souhlasím. Každý si léčí nějaký mindrák, nějakým způsobem.
0 0
možnosti

Pavel

21. 7. 2003 15:47
Opět článek úplně o ničem
Redakci je asi horko a tak píše nesmysly podobné tomuto článku. Opět a zase brnkají na strunu typicky české závisti... bohatí a slavní ... Je úplně jedno jestli jsou bohatí a slavní, hlavně jsou tupí a hovada a odrážejí stav české společnosti. Článek by měl opodstatnění, kdyby se zaměřil na problém nedodržování předpisů jako takových, přístupem policie atd. Psal jsem to už několikrát, důležité je aby prvotním cílem policie bylo podobným činům předcházet a ne jen vybírat a kydž už dojde závažnému porušení předpisů, měla by postupovat podle jasně stanovených pravidel. pokutu stanovit podle celk. hm. vozidla a rychlosti. Prostě zákl sazba překročení nad 15km 500kč dále x koeficient hmotnosti x koeficient rychlosti. Pro všechny stejné rovné podmínky mezi možnosti něco smlouvat, každé měření dokladováno fotografií vozidla.
0 0
možnosti

Yaroukh

22. 7. 2003 8:30
Re:
jsi mimo - zavist a pocit, ze pravidla by mela platt pro vsechny, jsou dve ruzny veci ... jestli pro tebe splyvaj v jedno, vypovida to spis neco o tobe (mel by ses spis snazit, aby to tak nervalo a mlcet)
0 0
možnosti