Diskuse k článku
Hyundai Accent - za ty peníze ...
Faceliftovaný accent si dělá ambice stát se "štikou" na tuzemském trhu. S konkurencí bojuje především velmi zajímavou cenou (- v "základu" méně než 300 tisíc) a bohatou výbavou. Největší změny se udály zvnějšku vozu. Nový "okatější" předek automobilu učinil vůz, který pošilhává po nižší střední třídě, výraznější a modernější. Zklamáním jsou velmi nejisté jízdní vlastnosti a "žravý" motor. Více pozornosti při faceliftu by býval zasloužil i interiér.
hodnocení iDNES | ![]() |
2/5 |
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit příspěvky:
Všechny podle vláken Všechny podle času
![]() |
BanjoHodnoceníV Accentu i jiných vozech jsem už párkrát jel. Přečetl jsem si hodnocení Š120LS, Hyundai Accent a Dacie Solenza. Tak manipulativní hodnocení jsem opravdu nečekal.![]()
0/0
10.3.2005 12:13
|
![]() |
le-onvymenit Accent za Getz???chtel bych videt rodinu, ktera by si radeji poridila "mensiho, ale modernejsiho getze...". sice kufr 320 litru u accentu neni zadny zazrak, ale porad lepsi nez u getze. a ta zakladni vybava je skvela... zvlaste kdyz maji ted akci na model "portugal" - tezko hledat v teto cenove hladine konkurenci...
0/0
5.5.2004 10:05
|
![]() |
LuďaDalší názorTaky jsem si koupil nového Accenta 1,3 a zatím jsem s ním maximálně spokojený. Předtím jsem měl starší Corollu 1,3i a mohu tedy trochu srovnávat. Pokud je auto určeno k normálnímu používání, není výraznějšího rozdílu (leda v ceně). Pokud však český člověk jezdí stylem brzda-plyn, pak Corolla vyhrává, pokud preferují pohodlí, je lepší Accent (zejména pérování). Faktem však je, že při jízdě po dálnicí cca těch 130-140, většina předjíždějících a hrdě se tvářících řidičů (s plynem zaraženým do podlahy) třímá v ruce volant od Fabie nebo Feldy. A spor česká auta versus asijská ? Musím po pravdě konstatovat, že prakticky ve většině zemí EU je na silnicích poměr škodovka : asijská produkce přesně opačný než v ČR, přičemž oba druhy aut se tam musí dovážet. Asi evropský spotřebitel lépe cítí pojem užitná hodnota.
0/0
3.10.2003 14:22
|
![]() |
Jardamám ho domapokud mohu něco přispět do diskuse tak chci říct,že vlastním předposlední Accent s 1.5crdi a mohu s klidným svědomím napsat,že jízdí vlastnosti jsou opravdu slabší,ale na druhou stranu jsem auto nekupoval na závodění.Co se týká celkově auta nemám větší výhrady vše je založeno na vkusu člověka.Takže některé ty popsané neřesti v testu beru s nadhledem.Mimochodem ta hlučnost je podle mého názoru na srovnatelné úrovni s konkurencí a s motorem jsem spokojený.![]() |
![]() |
TomRe:Jasně, když chci sportovní auto, koupím nějakou verzi GTI, ale řidič fabie 1.2 HTP potřebuje vše ve sportovní úpravě, zvlášť z kopce. Jednou jsem se s takový závodníkem předjížděl po D1 z Průhonic až do Velkýho Meziříčí. Já jel Ducatem a závodník měl Fabku 1,4. Z kopce to vždycky rozpumpoval a předjel mě, na kopci jsem ho vždycky dojel a předjel, pilot Fabie trochu trpěl, ale z kopce to vždycky rozpálil co to šlo. Já si držel svejch 140 a byl na pohodu, ale Fábie byla vyřízená že jí v klidu bere dodávka. |
![]() |
Pavelaccentjaky rozdíl je mezi accentem 1,3/55kW a 13/62kW myslím v motoru mám 1,3/55kw 97r a chtěl bych ho předělat na silnější porádte dik |
![]() |
PupikRe:To asi jen tak nepředěláš. Rozdíl bych videl v modernější konstrukci (8 ventil - 12 ventil) a tak. Leda snad nový motor, nebo auto.
BTW může se někdo z pánů testovačů pochlubit, jak dosáhli tak skvjelé spotřeby. Já měl nejvíc 6,8 loni v létě, když to auto bylo úplně nový, nezajetý, plně obsazený a se zapnutou klimatizací. Teď mám těsně nad 6l/100km a to jezdím Praha/mimo tak 50:50
![]() |
![]() |
albatrosre - test AccentSchválně jsem čekal kdy bude uveřejněn nějaký test na Accenta a dočkal jsem a byl jsem překvapen.Mám sice Accenta z r. 2002 tedy rok a Facelit je to tak napůl nicméně nezdá se mi,že by nastalo ve voze tolik změn k horšímu.Nemyslí si,že by toto auto bylo nejlepší,dost času strávím v služebně ve fabii a myslím,že mohu trochu srovnávat,ale asi by jsme tu byli dlouho např. vím,že fabie je mnohem měkčí,co se týče např. spotřeby asi náš testující jezdil jak .... nedovedu si jinak vysvělit popsanou spotřebu (sleduji si to) a jezdím okolo 6 litrů dokonce mne teď auto mile překvapilo když jsem na dovolené měl spotřebu jen 6,3l (W- poweru) a musím podotknout,že na dánici jsme jeli s dětmi plně naloženi průměrně určitě více než 150km/h.Mám jediné vysvětlení asi by si testující příště nechal zakrýt značku a neviděl co testuje když má takové antypatie nebo je v tom jiný zájem.Určitě není přinejmenším objektivní.
0/0
25.8.2003 17:44
|
![]() |
PepaAccent 2, Dacia 3,4 ?????????To si asi děláte srandu? Kolik stoji bod do hodnoceni? |
![]() |
AjdiotRe:Jak vidíš asi ta Dacia nebude tak špatná jak si všichni myslí nejenže dostala více bodů ale taky je víc jak o 100000,- levnější, takže vše mluví pro Dacii. |
![]() |
pepeRe: nostalgieCena nové Dacie ve výbavě jakou má Accent 1.3 + klima je vyšší. Nepamatuji si už o kolik,ale na výstavě jsem si ji moc dobře prohlédl.Interier ve stylu 80tych let to je těch 3,4bodů.Nostalgie je nostalgie. |
![]() |
HonzaAsijský autaChci si pořídit starší Accent, tak z r.98, přemýšlím i o Lanosu nebo Nexii ze stejnýho roku; co říkáte konkrétně na tyhle modely a obecně na nákup jetých asijců? (5let by neměl bejt takovej problém, né?) |
![]() |
tiborRe: staryho korejce ne!Tak takhle staryho korejce urcite ne!Pokud teda nejsi velkym priznivcem servisu...co se tyce poruchovosti jsou na tom korejci nad tremi lety hodne blbe,za ty prachy bych si radsi vzal o neco starsiho nemce,japonce treba corollu nebo accord z nemcu treba golfika,passata apod.ale staryho korejce to fakt ne!!!![]() ![]() |
![]() |
koldaspotřebaMožná tomu nerozumím - ve srovnávací tabulce má nejnižší spotřebu proti 3 konkurentům - a přesto má v grafice o něco výše spotřebu hodnocenu jako katastrofální. Něco tady vážená redakce nehraje ... |
![]() |
MartasRe: spotrebaPrecti si to poradne a doctes se,ze ve skutecnosti je o dva litry vetsi, nez v tabulce a to je opravdu v tecto zprisnenych normach moc- Korejec je Korejec![]() |
![]() |
aaaRe:Já mám kombinovanou spotrebu 6,8 litru (podle palubního počítače a sedí to i při přepočítání na kalkukačce) nejezdím nijak pomalu a spís jen kratší vzdálenosti. Docela by mně zajímalo jak dosáhli o 2 litrry vyšší spotřebu![]() |
![]() |
S.D.Re:Mám Getze s prakticky totožným motorem - a spotřeba klesla z původního průměru 7,2 l/100km na 6,4 l což je naprosto v souladu s tabulkou - a jezdím "normálně" |
![]() |
Karel VeverkaJízdní vlastnostVe všech testech je to samé: pokud má auto pérování vhodné pro běžného uživatele, t.j. aspoň trochu měkčí než trakař, tak je poplivají. Mezi svými známými neznám nikoho, kdo by si nestěžoval na tvrdé pérování dnešních aut. Jen autoři testů si chtějí hrát na závodníky .... Karel
0/0
1.8.2003 14:05
|
![]() |
JiříElantraVážení, docela by mne zajímalo, jaké máte někdo zkušenosti s modelem Elantra. Jízdní vlastnosti, motor, spotřeba? Dík. |
![]() |
XcomRe:Jezdil sem s Elantrou 2.0 turbodiesel a moho říci toto: podvozek ¨pohodlný, ale nepředvídatelný, moc měkký, takže se auto hodně naklání v zatáčkách. Motor hlučný, ale velmi živý a úsporný - při ostré sportovní jízdě si řekl o 6,2 litru nafty. Od 120 km/h je v interiéru kromě motoru slyšet i aerodynamický hluk - velmi nepříjemné při dlouhé jízdě po dálnici.
Hyundai má koncem roku představit novou Elantru a to může být moc fajn auto (podle zkušeností s Getzem), takže bych raději počkal na novou generaci.
|
![]() |
-Re: elantraElantra 1.6 (benzin) - podvozek spis tuhy (myska na dalnici pri 190 zadny problem, ani se nezhoupne), spotreba skvela (zhruba o 1l/100km LEPSI, nez udavana v technicaku) - mam vyzkousene, ze je to tim, ze do ni liju NAT91, na ktery je motor podle vyrobce delany a ne NAT95 (s 95 spotreba zhruba o 0.8-0.9l vyssi, cili zhruba na urovni hodnoty z technicaku), takze myslim, ze spatny vysledek tohoto testu Accenta bude asi i tim, ze do nej pani redaktori nalili spatny benzin... Jinak vykon motoru (1.6) dostatecny, ale po svezeni s dvoulitrem od Hyundaie zacinam pomalu litujovat, ze jsem neusetril na 2.0.
|
![]() |
VlastimilRe:Čaute, chci sdělit své zkušennosti, protože neuznávám příspěvky, kdy někdo napíše že je něco špatné, ale bez toho, že by to vůbec vyzkoušel. Jezdím s Hyundai Elantra přesně rok, model 2003, motor diesel 2 litr Common Rail, najeto 35 000 km. Cena tohoto vozu byla před rokem 440 000 Kč(byla sleva Hyundai 30 000). Dnes toto vozidlo můžete pořídit za stejnou cenu, jak jsem viděl u prodejců. Velmi prostorný interiér i kufr, průměrná spotřeba 5,5 - 6,0 litru při dynamické bezpečné jízdě. Jen asi 2x jsem se dostal na spotřebu kolem 6,5 l při jízdě na dálnici 160-180 km a stylu brzda plyn. Podvozek je opravdu měkčí než u Octavie (tu jezdím v zaměstnání), ale to je tím, že celkové pojetí vozu a jízda je jiná než Octavie. To ale neznamená, že při správné technice jízdy a řazení, Elantra za ostatními vozy zaostává. Mé zkušenosti jsou, že to je pohodlné, velmi prostorné, ekonomické a rychlé vozidlo. Přeji hodně šťastných km jak v Hyundai, tak i v jiných značkách!!! |
![]() |
RENÉSpolehlivostJaké máte zkušenosti s korejskými vozy- např. Kia Rio. Nepište prosím, že jsou nespolehlivé, nejhorší na světě atd. Pište, prosím, KONKRÉTNÍ zkušenosti. |
![]() |
S.D.Re:Mám 4 měsíční Getz/ 12 000 km - a zatím jezdí :-), krom občasného zavrzání a několika chybějicích šroubků (vše způsobené při předprodejních úpravach v českém servise) žádný podstatný problém. Doporučuju výměnu oleje zasi po 4000 km. Kolega má jetý Accent a taky je poměrně spokojený. |
![]() |
roborNešťastná FabieKdyž se podíváte na srovnávací tebulku, tak zjistíte, že nejhůř je na tom Fabie. Motory jsou líný, spotřeba vysoká a v základní výbavě jediný air bag. Jediný co se na ní povedlo je podvozek a snad masivní -tedy bezpečný předek. Jenomže k čemu je malé auto s vysokou spotřebou, které dřív než se rozjede se musí začít brzdit? A to nemluvím o laciném a strohém interiéru. Ještě že má Škodovka tolik servisů - však jsou taky potřeba. Vůbec nejsem zastáncem Hyundaye - taky to není žádný hit ale aspoň to není předražený. |
![]() |
malahnedauzovkaRe:tak ve vsech testech maj opačný názor než ty. myslim že tvůj problém bude že na to nemáš. proto ale ještě nemužeš vše hanit. |
![]() |
PavelRe:Nevím, jaké testy máš na mysli, ale pravdou je že když jsem prvně uviděl Fabii, a to jak zvenku tak i zevnitř, udělalo se mi zle a když jsem v ní jel, tak jsem si říkal, že si snad dělají z lidí kozy.Zvenku německá podprůměrná šeď a uvnitř katastrofa, introš jak z ruského tanku.Ještě že ten podvozek je v pohodě. A to už nemluvím o tom, že jsou kazové a to BEZ VÝJIMKY,nehledě na to, že na ně neseženeš nic. Na ložiska se čeká 2 měsíce a to je prosím nejprodávanější na trhu. Nejsem nadšenec do kor. aut ale srovnejme si nabídku Accentu a Fabie a není o čem mluvit. |
![]() |
loginRe:To jsou ale všechno jenom vaše subjektivní dojmy.Vám se nelíbí,jiným třeba ano,všechny jsou bez vyjímky kazové-to už musíte být velký znalec,klobouk dolů. |
![]() |
z usaHuyndai Accent test - slabotaHello,
tento vikend jsem na temer zbrusu novem Hyunday Accent 1.6DOHC z pujcovny najezdil 1000km a se Skodou Octavii (znam TDI, 1.8 a 1.8T) se jizdni vlasntosti naprosto NEDA srovnat. Nejde jen o motor (tomu asi dost ubira automaticka prevodovka a zdejsi mrzkooktanovy benzin), ale pri 130-140kmph se auto zacne klepat, jakoby se chystalo vzletnout. U Oktavky mivam takove pocity pri 210kmph. Tlumeni nerovnosti vozovky dobre, naopak drzeni v zatackach naprosto ubohe, karoserie je malo tuha. Auto nedokaze jet rovne. Mozna jsou evropska auta ladena jinak (zde malokdo na dalnici jezdi rychle, povolene rychlosti jsou nizsi), ale tohle je sh*t.
|
![]() |
FilipRe: Huyndai Accent test - slabota (z usa 28.07.2003 22:41)Dle vaší logiky je Octavie auto na nic, protože já jsem jel v Mercedesu a to se nedá srovnat.... |
![]() |
:-(hospodarit do vlastni kapsy..., dokud CR nebude vyrabet vlastni auta, ve vlastni rezii, do vlastni kapsy, je uplne fuk, jake auto si Cech koupi... |
![]() |
ZdendaRe:Ano, pojdme vyrabet ceska auta, na ceskem kolene, ceskyma rucickama, vymyslene ceskyma hlavickama! Ono totiz neni potreba nejaky slozity vyvoj, vsecko se da vymyslet! Je to lacine a jen prohnile zapadni automobilky to neumi a tak se vselijak spojuji a pouzivaji pak spolecne dily, aby snizily mj. naklady na vyvoj, misto toho, aby poslali kluky do hospody, zaplatili jim par piv, rozdali bloky a tuzky... |
![]() |
JimmiMohl byste mi někdo seriózně odpovědět na otázku...má-li accent přední či zadní náhon? Nechci se plést, ale mám pocit, že první generace zadní náhon měla. Předem děkuji za seriózní odpověď. |
![]() |
x0123Re:novy accent ma predny nahon a aj vsetky accenty kt. ja poznam maju predny nahon /vsetky znamy po hyundai pony/. |
![]() |
JimmiRe:Nějaký hyundai ale zadní náhon měl, byla to klasická tuhá náprava s panhardskou tyčí. Dělal se jako patnáctistovka a třináctistovka. Víte to někdo.....? |
![]() |
PavelRe:Dělá se 1.3 i 1.5 ale nejlépe by se bylo podívat přímo na stránky Hyundai , kde vyčteš veškerá možná data. Myslím, že mají i motor v dieselu CDi tuším ,ael nejlépe je se podívat na jejich www!!!! Náhon jedině na předek, tohle není žádnej komunismus. Řekl bych, že mají auta na vyšší úrovni než je Škoda. Hyundai XG - super auto. |
![]() |
JimmiRe:Ale tohle o čem se bavím dělali někdy hned po devadesátým, s tím už se nikde chlubit nebudou..... Já jen, jestli to někdo nemá třeba doma![]() |
![]() |
SantaRe:VW Golf 3.generace (!!!!) z roku 1992 měl čtyřkvalt a taky se tím nechlubí. |
![]() |
ZdendabezpecnostSkoda, ze tu nikdo nezminil pasivni bezpecnost, ktera u accentu pokulhava... Chtelo to novy model a ne facelift.
0/0
28.7.2003 13:05
|
![]() |
PatrikJen brblejteMam strasnou radost z toho, ze si spousta lidi mysli, jak je Hyundai spatne auto. Ma to totiz svoje vyhody. Dela to trochu spatnou image automobilce, coz zpusobuje mensi zajem o tyto auta nez napr. autum z zap.Evropy a toto ma sve dusledky :
1. ceny jsou slusne, prece jen, kdyz je o auta velky zajem, je mozne cenu zvednout
2. zlodeji se tolik nesnazi o kradeni techto vozu, kdyz jsou "tak spatne"
Takze...jen brblejte, brblejte...a ja si budu v klidku jezdit ve svem Hyundai
![]() ![]() |
![]() |
lRe:Taky jsem jenoho měl. To auto fakt nikdo neukrade. Ale časem jsem to začal pokládat za nevýhodu... |
![]() |
x0123Accentna tomto accente beham uz od konca februara. mam na nom nabehanych takmer 6 000km a zavada zatial ziadna. spotreba sa mi po 5 000km znizila /mimo mesta 6,2-6,5, v meste 7,2-7,6/. vzdy bezi klima a nejazdim nijako pomaly /prve nadrze som mal spotrebu takmer o liter vyssiu/. s autom som nadmieru spokony, taha to na ten objem slusne /kde sa hrabe fabia 1.4 16v 55kw/, cenou to je niekde inde ako konkurencia /za podobnu cenu by sa dalo kupit vo velmi podobnej vybave kupit asi len thalia, alebo clio/. urcite to nie je zla volba...
0/0
28.7.2003 9:43
|
![]() |
KarlosUroven testu na iDnes![]() |
![]() |
Prinzezna na hraskuRe:A cos na tim chtel vlastne rict? Co konkretniho Ti vadi...... jen tu plkas a "hovno vo tom vis"!!! |
![]() |
JayCeeRe:Souhlas, prezentovat schopnost vozu jezdit na "levný" Natural 91 jako obrovskou výhodu je skutečně k smíchu. Fabia jí má ve specifikaci taky a můžu z vlastní zkušenosti říct, že okamžitě vzroste spotřeba tak, že se těch pár halířů absolutně nevyplatí... kromě toho výkon auta na N91ku znatelně zvadne... A co se týče interiéru - Accent ho má podstatně hezčí než všemi vychvalovaná Fabie... |
![]() |
KumpanJe to opravdu skoda......ze se pri faceliftu neispirovali vic z velice zdarileho Hyundai Getz, ktery sveho brachu preciva v jizdnich vlastnostech i ve zpracovani...Znam Hyundai dokonale, mame v rodine nekolik techto aut (slouzi vyborne bez jakyhkoli problemu, o kterych zde kdekdo nezkusene pise) a musim rict, ze Accent je z jejich programu opravdu nejslabsi clanek...hodne slaby i po faceliftu
0/0
28.7.2003 9:36
|
předchozí | 1 2 | další |