Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Nový Golf bude představen ve Frankfurtu

Automobilka Volkswagen včera zveřejnila první oficiální snímky a základní informace o golfu páté generace, který se na evropský trh vypraví už na podzim (na českém trhu budou první vozy počátkem příštího roku).
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jirka

10. 9. 2003 14:14
Škoda unylého designu
Ve Volkswagenu už asi opravdu design vytvářejí uklízečky. Chápal bych konzervativní vzhled, kdyby se dobře prodával. Ale VW má docela slušné problémy se ziskem tak proč s tím něco neudělá? Když jsou za stejné peníze stejně spolehlivá a lépe vybavená auta s krásnou karoserií, není co řešit.
0 0
možnosti

Tom

12. 8. 2003 9:57
Z vlastní zkušenosti můžu říct VW Group nebrat, sice úsporné motory, ale jinak častá poruchovost a nespolehlivost. (měl jsem TDI v Golfu III (95), v Passtu (99) a i teď v novým pašíkovi (tdi 96 kW a fakt to je už můj poslední VW, raději si přišetřím na mercedes a nebo Peugeot).
0 0
možnosti

Error

13. 8. 2003 7:43
Re:
Mám MB Vito, najeto 320.000 km a už počtvrté odešlo těsnění pod hlavou (Vedle dalších oprav jako je výměna turba ve 260.000 km a pod.. Pokaždé to bylo opravováno ve značkovém servisu (přebrus halvy a pod.). Takže ono to s tou bezporuchovostí motorů u MB nebude taky tak slavné.
Jinak Známý má už druhého Passata a opět si ztěžuje napřehřívání motoru (nejen v současném počasí)..
0 0
možnosti

LBS

7. 8. 2003 18:11
Neni to otazka trhu?
Cau lidicky, golfik vyvolal pardani debatu. Skoda ze se casto stocila v nadavani si a k hrubosti. Myslim si, ze neni pojem drahe auto, nebo lacine auto, nebo dokonce makove ;o) Dovolim si tvrdit, ze cena vozu a jeho servisu je castecne tvorena interakci nabidky a poptavky. Trh je relativne svobodny i Cechach. Vzpomene nekdo na to co psal Adam Smith? A muj nazor na G5? Byl by asi prilis zaujaty..mel jsem III i IV, takze se da tusit co reknu. Preji vsem prijemne odpoledne a uz se nepoustejte jeden do druheho ;o) -JFK-
0 0
možnosti

Duklak

10. 9. 2003 13:30
Re: reakce na fotoglerii -fuj, to sem se lekl
0 0
možnosti

Mr.Another@centrum.cz

6. 8. 2003 11:46
nezajímavé
Opětovně se potvrzuje, že VW Group nezachytila nový svěží vítr v oblasti designu reprezentovaný již dříve např. Fordem Focus či Peugeotem 307, nejnověji pak Nissanem či Renaultem. Vychází pak s novinkou ze starého kufříku. Možná má VW slušné motory - dovedené ve své třídě k dokonalosti, ale bez uplatnění moderních technologií jako je přímý vstřik, takže bez budoucnosti. Snad má i dobré podvozkové plošiny, ale to má konkurence také - počínaje Focusem. A když tohle všechno nakonec přikrejou nějakou šedivou nevýraznou dekou ... ať si to strčí za klobouk. Howgh.
0 0
možnosti

BOB

11. 8. 2003 10:44
Re:
Mr.,
toto je pouze otázka vkusu, zůženo pouze na desing FFokus ani P307 se mě nelíbí. P307 na první pohled ujde, při svezení jsem se cítil jako ve Volze - velká vzdálenost od celního skla atd. A co se týče poruchovosti ani nemluvím. Naše firma nakupuje pouze Peugeoty takže vím jak často jsou v pravě. Shrnuto - VW - konzervativita ale vymakanost, Peugeot - opak ale nevymakanost.
0 0
možnosti

maty

6. 8. 2003 2:00
tak jsem si myslel ze pata generace golfu bude vypadat skvele a ejhle ona to je jen faceliftovana ctyrka.Teda nic moc!Nemci by si meli pujcit na design nejakeho itala a nebyt porad tak studeni a konzervativni.Jo jak to rekl Berlusconi Schroedrovi...... Nic mene seat se odlisuje od celeho koncernu tam jim dela design ten kdo stvoril nadhernou alfu 147!skoda vw a audi jsou porad na jedno brdo jen bud je to ve vetsim nebo mensim podani.
0 0
možnosti

tibor

4. 8. 2003 17:38
evoluce a design
golf v je rozhodne zajimavej.Golf je proste automobil ktery se vyviji,takze nemuze a ani nechce byt uplne odlisny,pochopte to!/jinak vlastnim xsaru vtr/je to proste konzervativnejsi ale dostatecne osobite auto a pro nekoho i filozofie!to co predvadi treba renault v posledni dobe je cista designova revoluce,ale ne evoluce.Me osobne se megane II ani espace,scenic nelibi je to prilis revolucni,a prodejnost mluvi za vse.A nadcasovy design je prave takovy ktery neomrzi ani za 20 let/viz.vw bettle,sciroco,corrado/, a nektere si za nekolik let ani nevzpomeneme,ne?!jinak jsem zvedavy na kvalitu zpracovani a vubec technickou stranku golfa,jestli to bude lepsi nez focusII sel bych do toho.
0 0
možnosti

donccarlos

1. 8. 2003 1:54
..
golf není auto, Golf je filozofie. A není to o tunnigu.Vždyť vás nikdo nenutí si ho kupovat!
0 0
možnosti

bleuchat

3. 8. 2003 23:40
Re:
Taky bych si ho ani nekoupil.Golf v základu 1,4 16V za 430 000 kč to je přece hrůza za ty peníze si koupím Hyundai Elentra 2,0 16V s mnohem vyššími výkony než má Golf 2,0 16V.A je to auto pomalu o jednu třídu výš a o pohodlí ani nemluvím, a o zakl. výbavě už vůbec ne.Jak už tady někdy někdo psal sedadla VW group se dají srovnat s trestnýma lavkama.
0 0
možnosti

Bastu

31. 7. 2003 12:11
VW-GM
Vypada jak nejakej FIAT co?
0 0
možnosti

pietro

6. 8. 2003 1:51
Re:
neurazej fiat,ten ma cit pro design.Golf se ale vubec designove nepovedl!je to jen faceliftovana 4ka.VW styd se!ale coz vam design nikdy nesel snad jen seat je na tom lip z toho celeho vw koncernu.
0 0
možnosti

jackal

31. 7. 2003 12:05
klasika
kdyby mi nekdo rekl, predstav si novyho golfa, zavrel bych oci a uvidel bzch presne tenhle obrazek. ale proc ne. auto to bude urcite dobry. at si kdo chce co chce rika, bude to mit dobrej povozek a v zatacce tomu budou piskat gumy, takze echt gut   o to preci jde!
0 0
možnosti

Radek

26. 7. 2003 0:45
Golf vs. Passat
VW si konkuruje i sam sobe. Golf  1.9 tdi 96 Kw petidverovy ve vybave Highline stoji presne stejne jako Passat 1.9 tdi 96 Kw ve vybave Highline, ktery je dokonce vice vybaven!! Jiz to svedci o predrazenosti Golfu.
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit

18. dubna 2024

Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku

18. dubna 2024

Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části

25. dubna 2024

Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...

Šéf inovační platformy: V Praze by mohla nad Vltavou létat dronová donáška

25. dubna 2024

Vysíláme Těžko průjezdná ucpaná města nejsou zdaleka jen českým problémem. Po celém světě se experti...

Milán auta vyhání, novinky se pokoutně představují mezi židlemi a módou

25. dubna 2024,  aktualizováno  8:43

Lombardská metropole se už dlouhé roky vehementně snaží vyhnat auta z centra. Ta se tam v době...