Diskuze

Bedeme jezdit na GTL?

V polovině července se v Londýně dostal do zkušebního provozu autobus, který spaluje nové "čisté" palivo. V následujících měsících budou ověřovány provozní vlastnosti této pohonné látky v kloubovém autobusu linky číslo 507, která vede od stanice Waterloo do stanice Victoria.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ferry

25. 8. 2003 18:05
Kremik
Videl jsem porad o vyuziti kremiku jako kapalneho paliva a doufam, ze se to dotahne do zdarneho konce. To by totiz byla bomba.
0 0
možnosti

hekk

3. 8. 2003 20:59
vodík je možná lepší
Mám dojem že těch spec.autobusů ve světě testujou víc.Vždycky informujou o začátku ale o tom jak to dopadlo už moc ne..:( To mám na mysli třeba testování pohonu na vodík, kdy se vodík(H) smísí s kyslíkem(O) a vznikne H2O- takže žádný zplodiny..
0 0
možnosti

Plaz

3. 8. 2003 22:28
Re:
Lepší vodík - jak se to vezme, chci tě vidět až s takovým autem na vodík nabouráš, umíš lítat?  Řidiči budou asi povinně řídit s připnutým padákem :)
0 0
možnosti

;)

3. 8. 2003 18:55
.
konečně něco ekologičtějšího
0 0
možnosti

rad

3. 8. 2003 17:14
GTL
Misto ropy byt zavisly na zemnim plynu ? Misto Arabu Rusove ? Pekne dekuji, nechci. Jedine ekologicke vozidlo je kun. Pry je u nas 41 000 koni !
0 0
možnosti

JFM

3. 8. 2003 18:56
Re:
Jo. A jeden z nich jsi ty ;-)
0 0
možnosti

ROFL

3. 8. 2003 15:26
Z bláta do louže
Já to vidím úplně jinak. Sice nebudeme závislí na ropě arabského světa, ale budeme závislí na plynu jiných vlastníků (jestli arabové nevlastní i ty). Tady je krásně vidět, jak se dá vymyslet nové alternativní palivo, ale ejhle, zase to je vyčerpatelný zdroj lokálně závislý na nerostných nalezištích. Mám takový dojem, že jenom kvůli obrovskému kapitálu těžebních společností už dvacet let nejezdíme na nějaký obnovitelný,všude snadno přístupný zdroj energie !!
0 0
možnosti

Marek

3. 8. 2003 20:28
Re:
Jo, presne tak. Nebyt nenazranych kapitalistu na kterych jsme vsichni donuceni byt zavisli, tak bychom meli blahobyt na zemi.  Vsechno by bylo snadno dostupne a zadarmo.  A i Milous by se toho dozil.
0 0
možnosti

joy

3. 8. 2003 14:12
...
..
0 0
možnosti

joy

3. 8. 2003 14:11
...
konecne, cely arabsky svet pujde srat. uz nebudene zavisli na jejich rope. tim padem jim budou chybet penizky na podporu terorismu.
0 0
možnosti

Petr

6. 8. 2003 8:29
Re:
Ne, nebudeme závislí na arabské ropě, budeme závislí na arabském plynu.Mám dojem, že ložiska ropy a zemního plynu nemusí, ale většinou jsou ve stejných naležištích. Myslím si, že kdyby nebylo velkých nadnárodních ropných společností, které uměle drží vývoj, ale hlavně výrobu alternativních a ekologických zdrojů pro pohon, už dávno bysme jezdili daleko ekologičtěji.
0 0
možnosti

Tomáš Fuk

3. 8. 2003 12:57
nebezpečná alternativa
V současném tržním systému je tato novinka pouze alternativou pohonu. Zlevnění provozu nehrozí. Maximálně se změní poměr ceny ropy a plynu. Každé zlevnění se dá kompenzovat výší spotřební daně.  Spíše to může znamenat nebezpečí vojenského konfliktu - změna poměru strategických surovin
 
0 0
možnosti

***

3. 8. 2003 14:05
Re:
Toviš že jo
0 0
možnosti

krf

3. 8. 2003 11:05
palivo
Stejně se to neprosadí... Na naftu a benzin se bude jezdit tak dlouho, než se nevysaje všechna ropa za země a pak budem chodit pěšky...
0 0
možnosti

Luther

3. 8. 2003 20:12
Re:
Jen ten prevít superman bude lítat....
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...

Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari

29. března 2024

Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

2. týden: Vyhrajte dobroty pro batolata v hodnotě 3 466 Kč
2. týden: Vyhrajte dobroty pro batolata v hodnotě 3 466 Kč

Zúčastněte se volby jména roku 2024 a správně odpovězte na soutěžní otázku.