Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Dieselové Zoom-Zoom

Světoví výrobci stále raději "cpou" pod kapoty svých sportovněji zaměřených modelů vznětové motory. Po dieselové "jedna-devítce" pod kapotou fabie RS tuzemské automobilky se začíná "šuškat" cosi o VW Golf GTI s motorem 2,0 TDI 16V se 160 koňmi. Možná i fabia tak byla inspirací pro Mazdu Kusabi.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Camaro

10. 8. 2003 21:06
Co to je vůbec "sporťák"?
Existuje vůbec definice co to je sportovní vůz? Pokud ji někdo zná, rád si ji přečtu. Mám Camaro také s označením RS, V8 5,7 r.v. 1971 = obrovský výkon a krouťák , otáčky max 5300 , mizerný jízdní vlastnosti . Je to sporťák?
0 0
možnosti

Martin

11. 9. 2003 9:23
Re:
no, podle me jo, akorat je to sportak tricet let starej, ta technika byla na trosku jiny urovni :o)) a hlavne je to amerika, takze nepocitej s "japonskejma" otackama a nastavenim podvozku :o))
0 0
možnosti

tdipd

10. 8. 2003 3:32
Srovnání některých dalších koncernových alternativ 1,9TDI-PD 96kW 6-kvalt a základní výbava
setříděno podle ceny:
ŠKODA FabiaRS cena 495 000 Kč SEAT IBIZA cena 515 900 Kč SEAT CORDOBA cena 554 900 Kč ŠKODA Octavia cena od 588 000 Kč VW  GOLF cena od 610 700 Kč SEAT TOLEDO cena od 649 900 Kč VW  BORA cena od 653 200 Kč SEAT LEON  cena 679 900 Kč VW  PASSAT cena od 723 700 Kč AUDI A4 cena od 932 800 Kč VW  Sharan cena od 983 900 Kč SEAT ALHAMAcena od 1 010 000 Kč AUDI A6 cena od 1 119 300 Kč
0 0
možnosti

STIman

8. 8. 2003 15:12
Subaru
Ja nevim o cem tady diskutujete, ja mam Imprezu STIcko cipnuty na 335k (z objemu 2.0i16v turbo), 6-ti kvalt, da to z 0 na 100km/h za 4.8s...a max. je ted nekde u 260km/h...(a to nemluvim o vyspelem pohonu 4x4 se tremi samosvornymi diferaky), nevim fakt, co to tu resite za Mondea 220, Fabie TDI, Volva T5, Xsara VTR, Audi 2.5TDI a podobne zpomalene filmy...
0 0
možnosti

Cappy

8. 8. 2003 15:40
Re:
A mas ho jen na obrazku, nebo jako anglicaka ve vitrine nad posteli?
0 0
možnosti

Daňový soumar

8. 8. 2003 14:49
Podnikatelská příležitost
Jak to tady čtu, založím si pohřební službu. Honza a pesu u mně mají celý příští rok slevu. Věřím, že ji nepromarníte...
0 0
možnosti

tibor

8. 8. 2003 12:15
fabka rs
Nevim co tady resite,fabia rs je oproti normalni fabii sportovne ladena to je proste fakt,je dynamicka tvrdsi a ma velky kroutak.Neni to zadny supersport,ale za tu cenu v pomeru cena zabava je perfektni.To Clio je sice vykony ten 2,0l,ale auto je lehky,maly a z jizdy jde az strach ze skoncite nekde ve skarpe,to u fabky jsem takovy pocit nemel.Jsem vazne rad ze Skoda udelala takovy auto za takovou cenu a nehante to auto jenom proto ze to je Skoda.Sam vlastnim Citroen xsara vtr
0 0
možnosti

K.K.

8. 8. 2003 11:26
Móda, nic víc
Sem zvědav kdy začnou "konečně" dávat dýzly taky u Ferrari a Kawasaki....proč sem eště neviděl žádný dýzlový éro? Nejlíp ultra-heavy-light :+D
0 0
možnosti

Tony

8. 8. 2003 15:39
Re:
BTW: Diesel se do ultralajtů dává. Není to moc časté, ale rozhodně možné.
0 0
možnosti

Yaroukh

8. 8. 2003 11:16
Renault
jsem sam, komu konec strechy pripomina Renaulty? (Megane, Avantime)
0 0
možnosti

pesu

8. 8. 2003 9:00
Zoufalé ;(
Snaha učinit z dieselového agregátu sportovní náčiní je zoufalá  Dynamika bez zrychlení, to je to, co nabízejí 1.9 TDI. Dokud nemáte k dispozici velký rozsah otáček, nemůžete zažít pravé sportovní svezení.
Zrovna včera to na mě zkoušel nějaký Passat, červený byl až po D. Nesnáším, když se mi někdo lepí na prdel a ještě na mě bliká, jako kdybych já mohl za to, že ta Fabia prede mnou nejede  Odrovnal jsem ho na jediný kvalt  Tím kvaltem byla 4ka v Mondeu ST220 Tournier
 
0 0
možnosti

Lib

8. 8. 2003 10:28
Re:
CO je to dynamika bez zrychleni?
0 0
možnosti

Honza

8. 8. 2003 9:14
Fabia RS
Proboha říkáte, že jste s fabií rs sice nejeli, ale že jí udělá každá benzínová 1,6. musím vás vyvést z omylu, mám jí více jak 6 týdnů před barákem, najeto téměr 5000 km a zkušenosti následující. Jedná se poměrem výkon/cena o nejlepší nabídku koncernu Volkswagen. vždyť konkureční seat ibiza sport tdi s tím samým motorem a v té samé výbavě stojí o 210tis více! (moje vyšla na 470 tisíc s tím, že to má úplně max výbavu - xenony, klima, 6st převodovku, 4x airbag, ABS+ARS+EDS+MSR, atd). žádná 1,6 kterou jsem potkal jí neudělá. z běžných aut jí docela nepřesvědčivě udělá octavka 1,8T + objemy 2,5 a větší (neudělala ji ani zatím žádná 2,0 ani 2,2 - a to si pište, že všichni s váma chtěj závodit...). po obyč čipu (nyní krouták 310 Nm, po čipu by měla 405 - porsche 911 ma 440; nyni vykon 130k, po čipu by měla 160k) by ji neudelala ani obyc 1,8T (110, 132 jo :-) ) Nemyslim si, že je to nějakej supersport, ale na občasné vyblbnutí a na druhou stranu pohodové ježdění super kára. a když jedete pohodově, spotřeba se vám dostane mimo město dost pod pět :-) nafty.
0 0
možnosti

pesu

8. 8. 2003 9:29
Re:
Souhlasím s tvrzením, že je to nejlepší nabídka koncernu VW s ohledem na poměr cena/výkon. Ovšem s těmi jízdními výkony to tak slavné není, krouťák není všechno. Právě jsem měl v ruce Volvo S60-R, 2.5T, 300PS, 400Nm. Čekal jsem pekelnou střelu a byl jsem silně zklamán  Krom toho máme tento týden na test Mondeo ST220 a to ti garantuju, že by tu Fabii RS udělalo i s čipem. Sice to má jenom 226PS, ale je neuvěřitelný jak to jede a v jakým rozsahu otáček, 4ku si to v klidu vezme už od 1500 a v omezovači pak na tu samou 4ku jedeš 200km/h. S 1.9 TDI nemáš šanci, leda bys hrál na spotřebu
0 0
možnosti

Honza

8. 8. 2003 7:18
No konečně
Tak se zdá, že i v Japonsku konečně pochopili, že je třeba mít v nabídce i diesel. Pravda je, že po 10 letech za Evropou, ale přece. Jen tak dál.-  
0 0
možnosti

Richard

8. 8. 2003 8:02
Re:
Myslím, že Japonci jsou daleko před nama! A rvat do sporťáku diesel asi není to pravé. Zvuk chrochadla se nedá srovnat s benzínem. Auto musí byt pořádně v otáčkách a to diesel neumožňuje. Fabia RS není sporťák, tu udělá kdejaký benzín 1,6
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit

18. dubna 2024

Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku

18. dubna 2024

Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Sraz vytříbených bavoráků přivítal žraloka, botu i nejlepší M všech dob

17. dubna 2024

Rekordní. Tak se dá shrnout letošní setkání majitelů a příznivců vozů BMW divize M. Na trať...

Tesla 3 je v ČR nejlevnější v historii, značce klesají prodeje

24. dubna 2024

Americký výrobce elektromobilů Tesla snížil ceny, například v USA, Číně a Německu, všimla si...

Pozemní biz-jet startuje. Excentrický lexus inspiroval svět letecké dopravy

24. dubna 2024

Kdo by to byl býval řekl, že nejdražším lexusem současnosti se stane luxusní dodávka s monogramem...

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Účet za policejní manévry s radary: policie vybrala na pokutách 3,5 milionu

23. dubna 2024

Dopravní policisté zaznamenali při páteční celorepublikové bezpečnostní akci 2 166 dopravních...