Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Lotus Esprit - důstojný důchodce

Lotus Esprit, jedna z legend sportovnch vozů, chytá za srdce milovníky automobilů už déle než 30 let. Už i jeho čas se však naplnil a pomalu se chystá do automobilového důchodu. Ostře řezané rysy a tříapůllitrový osmiválec z něj, ani mezi elektronikou nabitou konkurencí, loudu nedělají. Ba právě naopak.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

peatrs

16. 10. 2003 19:11
moc povedeny
co dodat,snad jen..taky bych chtel takhle v tehle letech vypadat
0 0
možnosti

Nobrain

3. 9. 2003 10:00
Lotus forever
Nemůžu si pomoct, ale auta z 70. a 80.let jsou jaksi designérsky nejvíce povedená a osobitá, skoro by se chtělo říct, že maj charakter. Lotus je toho zářným příkladem. To je přímo pastva pro oči. =) Narozdíl od dnešních plytkejch počítačem navrhnutejch hnusnejch kulatejch plechovek. Nepřehnal jsem to? =)
0 0
možnosti

Lib

3. 9. 2003 10:06
Re:
Ne ja to vidim stejne, sice sem posunutej o 10leti (tj nejhezci auta jsou z 80.-polovina 90. let) ale vidim to stejne ;)
0 0
možnosti

Lib

3. 9. 2003 7:07
Hmmmmm
tak tomuhle se rika sportak, fakt se mi libi :) Nadherna poracicka ... akorat to ma jeden nedostatek - neni do diesel :))))) (sorry ja si musel rejpnout, berte to s humorem ;))
0 0
možnosti

kess

3. 9. 2003 7:14
Re:
Mas pravdu.... mohlo to byt nejrychlejsi prasatko na svete
0 0
možnosti

Venca12

3. 9. 2003 1:15
...
ještě jen tak pro zajímavost, že stejný motory snad u Lotusu cpali i do Lotus GT1
0 0
možnosti

Venca12

3. 9. 2003 1:10
muhah
málem jsem si myslel, že celý auto váží do 220kg :)
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části

25. dubna 2024

Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...

Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat

Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...