Diskuze
Volvo S40 - bezpečnost až na prvním místě
Děkujeme za pochopení.
dwighter
zkušenosti
Tak vážení,nejsem sice obhájcem koncernu VW,ale s dvěma octávkama TDI jsem od roku 98 najel 180.000km -bez jedné závady.Za tu dobu jsem najel asi 50.000 km po německých dálnicích a problém se stabilitou ve 170km/h jsem nezaznamenal.Po letech podnikání si konečně budu moci dovolit vysněné BMW i když vím,že je to spousta vyhozených peněz.Přesto všem zájemcům o ojetou octavii fandím,protože zvolili v případě TDI dobře.svobodny obcan
¨proc kupovat Octavii
Radek
Re:
Ondra
Proč nekupovat ojetou Octavii
Důvody jsou podobné jako u koupě ojeté Felicie, vysoká cena. Auto je prostě drahé a stále těží z pověsti něčeho extraspolehlivého a extravyrobeného pro naše cesty. Octavii když ojetou tak jedině dovoz, v Evropě je Octavia cenově níž než Golf, Bora u nás je tomu naopak. ... vlstaně za cenu 3 leté Octavie se dá koupit 3 letý Passat což je přece jen větší vůz. ...:-(
Pro aha, Jimmi aj.: Audi nebo Octavka?
, Kazde srovnani aut kulha, protoze kazdy z nas uziva auto jinak, a proto ma na auto jine naroky. K tomu prijdou jiste "zaliby", status a pod. Neni spatne podporovat domaci znacku (ekonomicke duvody, service...), ale v principu neni spatne, koupit auto od Japoncu, Nemcu nebo Svedu, protoze i oni vyrabeji spickove vozy! Tvrdit, ze Audi jsou spatne vozy, je stejne ubohe, jako tvrdit, ze "chlapi jsou ochlastove". Jezdim Audi uz 20 let, zacal jsem s usmrkanym "Audi 50", dnes mam Audi allroad quattro - vyzkousel jsem i jina, objektivne mozna lepsi auta (sportaky od kamaradu, mercedes od tchana a pod), ale nedovedu si predstavit, ze bych si koupil jinou znacku. Jednou Audi, porad Audi! Ale urcite bych u te znacky nezustal, kdybych mel takove problemy, ktere popisuje Danovy soumar se svou Octavkou! Doufam jen, ze to je vyjimka - ne pravidlo pro ceske Octavky! P.S. Kdyz srovnam kvalitu ceskych silnic s nemeckymi nebo francouzskymi, rekl bych: na ceske silnice - ceske auto. Octavka neni "princezna na hrasku" jako treba BMW nebo Mercedes...revo
Re:
Souhlas . Zajímavý je, že nejvíc keců mají ti, co si nedokážou vydělat na normální auto a tak si prostě zdůvodňují svoji neschopnost tím, že je blbost kupovat nový, Škoda je předražená, Mercedes pro páprdy, BMW hnusný, Jaguár trapnej s dieselem, Audi není značka (kolik s ním méte najeto chytrolíni? - já 80 000 a podotýkám, že nejsem rozenej Audista, ale bylo mi dáno firmou a jsem velmi spokojen) atd. atd.. Myslím, že prodejní statistiky evropy hovoří jasně - prodeje vedou německé vozy, před Francií, Itálií, pak japonci a dáááleko Americký autaToť vše .. Každému, co jeho jest.svobodny obcan
Designove to vypada jako Astra.
aha
Re:
Ja po mych zkusenostech s Octavii uvazuji o zmene znacky /resp. koncernu/ velmi usilovne. Octavia je pro mne bohuzel zkusenosti k "nezaplaceni".majitel
Našim Švédům
Kéž by si tyto níže uvedené "chvalozpěvy" na ten zázrak taky přečetli pánové a dámy z Volvo Auto Czech a mohli by to taky přeložit například do švédštiny a zaslat někam na sever. Ty už mají v tom Švédsku takovej socializmus a vyrábějí to jako dříve my v RVHP. Práci ČestYaroukh
kvalita a Volvo
STIman
Volva
Volvo od te doby co jej delaji turci a arobasi v belgickem Gentu je na dve veci (pro neznale na h...o a na nic...) vim o cem pisi, mel jsem 440 i V40 a byla to ktastrofa... Ted jsem presedlal na Subaru Impreza WRX STI a je t o uplne necem jinem, je to sice trosku drazsi stroj, ale ty zazitky za volantem...0-100 pod 5sekund (uprava Prodrive na 308k), kdo jednou zkusi, pak uz musi a navic je to opravdovy japonec z Japonska a ne jak Toyoty a Nissany z Anglie...Hanz
Re:
Tak to chapu. Dřív se mi Volva hodně líbyly, ale co sem poznal SI WRX Sti tak u mě jednoznačně vede. Je naprosto bezkonkurenční .cova
VOLVO 40 - UŽ NIKDY VÍCE!!!
Nenaleťte na placenou reklamu (jak jsem naletěl před pár lety na podobné články a fotky já), ta Vám o spolehlivosti auta a jízdních vlastnostech moc neřekne. Jediné s čím snad mohu "souhlasit" je věta: VOLVO CHYTŘEJŠÍ ŘIDIČE (to snad přesně vyjadřuje filosofii řady 40). Mám V40 (téměř za milión) - pravidelně servisované a tolik problémů co s tím autem mám...je to hrůza (hlučné, líné, pomalá akcelerace, vysoká spotřeba, mlžení světlometů, špatné pérování, odcházejí různá čidla atd....). Vše vyvrcholilo letos v létě, kdy začal vynechávat motor a nakonec jsem zůstal trčet na dálnici s nepojízdným autem. Po odtažení do servisu se mě zeptali, jestli jsem s tím autem "spokojený" a že mám prostě smůlu, že u prvních aut této řady (40) jsou problematické resp. vadné řídící jednotky. Jediná možnost (pokud nechci platit velký peníz za novou a kdovíjakou řídící jednotku..) je "nejezdit, když je horko, vyhnout se zácpám (??!), nejezdit rychle" a v případě problému odstavit auto a nechat je tak hodinku vychladnout - pak prý zase pojede??!!!! - holt severský auto. Tak jsem psal a volal importérovi (VOLVO AUTO CZECH) a ten jejich přístup byl ještě více zarážející: "o problémech jsme slyšeli, ale auto je staré a ještě spoustu dalších blablabla a pokud by ONI měli něco řešit "v rámci odpovědnosti za skryté vady (i když o ni ví)" tak pouze v případě, když se s prominutím "vysekám či přizabiju"... (samozřejmě to tak nenechám...) Prostě přístup oficiálního importéra je neuvěřitelný - když ptáčka lapají, pěkně mu zpívají... když je problém jsou z nich "pštrosi s hlavou v písku". Proto doporučuji nenalétněte jako já kdysi na obrázky naleštěného auta "nové koncepce" - "nejbezpečnějšího ve své třídě" atd.. Pokud je opravdu chcete koupit, počkejte s koupí tak 3 - 4 roky, až všechno vychytají - jestli se to povede(pak už ale asi to auto bude zase staré..). Možná jiné modelové řady "70" jsou O.K., ale o "40" to rozhodně nelze říct - prostě nedoporučuji!!!!! Prosím ty, kdo mají obdobné probléSvejk
NADHERA!!!!!!!!!!
ve Svedsku se jiz prodava a nejsilnejsi verze T5 stoji 220.000 SEK coz je 750.000 KC to je pohoda. Stejna cena jako za nove Audi A3 2.O FSI vykon 150k versus 220k v T5 a jako bonus VOLVO!!! Myslim ze neni co resit. Navic stejny podvozek!!!revo
Re:
Klidně se vsadím, že v Evropě (a chceš-li i u nás) se prodá více A3 jako VOLVA. Volvo už žije pouze s pověsti, zatímco Audi si ji úspěšně buduje. Nehledě na to, že tvoje cena 750 000 za T5 je pitomost na n-tou.Čínský Dongfeng v Česku odpálí cenovou bombu. Elektrický Box bude za půl milionu
Součástí uvedení modelů luxusní značky Voyah státního čínského koncernu Dongfeng bylo i představení...
První jízda: Kodiaq si škodováci na rozloučenou se spalováky vymazlili
S novým Kodiaqem si Škoda mohla vyhrát. Tým Jiřího Dytrycha, šéfa projektů spalovacích aut značky,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Místo vzduchového polštáře šrapnelem do hlavy. Airbagy mohou i zabíjet
Seriál Když máte tu smůlu, havarujete a řítíte se za volantem proti jinému autu nebo třeba zdi, očekáváte,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Povinná antihackerská ochrana znamená stop pro oblíbené fiaty i hravá porsche
Premium Od července 2024 bude platit nový předpis, který říká, že na území EU musí být všechna nově...
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie v bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Švédská aplikace motivuje žalobníčky odměnou k nahlašování špatného parkování
Někdo špatně zaparkoval! Rychle to vyfoťte, zdokumentujte prostřednictvím aplikace a získejte...
Čínský Dongfeng zaútočí na Evropu přes Itálii, chce tam postavit automobilku
Společnost Dongfeng Motor jedná s Římem o tom, že by vyráběla vozy v Itálii. Čínská automobilka...
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Elektrokolo, co vypadá spíš jako motorka a tak se i chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K jeho...