Diskuze
Proč obout zimní pneumatiky?
Děkujeme za pochopení.
JH
zimní= sněžná pneu
ewerell
Letní dozadu ne!
Felicie kombi má těžký zadek a mne tahle "úspora" stála 20.000 Kč. Chytil jsem v 30km/h z kopce hodiny jak prase a už jsem letěl kufrem dopředu a do protisměru. Naštěstí tam nikdo nejel a já skončil pravým bokem na plotě. Pomuchlané obě dveře, celá kastle a auto už je i po opravě navždy postižené (vibrace ve volantu). Zimní patří na všechny 4 kola!!!řidič
marketing
Tom
Re: žádná strategie
bill
Zimní je zimní
Moc toho nenajezdím, ročně tak 10 000 , a nikdy jsem na zimních pneu nejezdil. Až před 2 lety jsem koupil auto se zimníma pneu a v zimě jsem nevěřil, jaká je to pohoda. Letos zjara už byly zimní sjeté a musel jsem investovat do letních, ale teď na zimu koupím i zimní. Naštěstí musím jenom dvě, protože ty starší jsou jen málo ojeté. Takže nasadím nahnací nápravu dvě nové zimní a na druhou dvě zimní starší. Nevím, co ušetří ti, co jezdí celoročně na letních. To jako že se jim v zimě letní gumy nesjížděj? Fakt jim všem stojí rozdíl několika stokorum za to?Slávek
V létě letní a v zimě zimní
Kdo dá na rady zkušenějších, vyhne se velmi nepříjemným situacím, ve kterých jde o život. O život i těch druhých. Před mnoha lety mně na služební cestě v Ostravě překvapila zima. Dopoledne bohatě nad nulou, odpoledne déšť, večer mrazík a sněžení. Samozřejmě i dobré letní gumy nestíhaly. Z auta se staly saně. Dvakrát lehce do svodidel a jednou hodiny. Naštěstí cesta je široká, ale do F.M. jsem pokračoval krokem.Tam jsem auto zaparkoval, dal si grog a zbytek cesty zařídil autobus. Druhý den jsem se vrátil, v servisu koupil 4x zimní pneu a na zpáteční cestě jsem si už roztátou břečku řádně vychutnal.V zimě letní gumy ne, univerzální ne, protektory raději ne.Hodně štěstí při míjení.Matey
Ten autor asi vážně nejezdil nikdy na zimních vpředu a letních vzadu !!!
Asi před dvěma lety jsem si vyzkoušel jízdu s Favoritem obutým vpředu Barum Polar(zima), vzadu Matador MP12(léto) a asi tak v patnácti kilometrovej rychlosti jsem to auto na ujetém sněhu přes ruční otočil o více než 270 stupňů. Pak jsem obul dopředu Barum Polaris a dozadu ty Barum Polar co byly předtím vpředu a nikdy už se mi tohle nepovedlo. Prostě naše podnebí je pro jízdu v zimě na letních či univerzálních gumách naprosto nevhodné. Mám na obou autech dvě sady pneu a vím, že ta investice za to stála. Nerad potkávám v zimě auta obutá do Barum Economy OR57 a podobných letních pneu. Hodně šťastných kilometrů nejen v zimě přeju všem.dave
Jaký rozměr na 14" ?
Zdravim, ví někdo jak moc je velký rozdíl pokud koupim z. pneu s ráfkem 14 s rozlišnými rozměry? DíkMirek
Re:
Martin
Ultra Grip 6
Tak uz jsem obul na Clio novy Ultra Gripy 6 v rozmeru 155/70 R13. Po asi 30 kilometrech je to ohromnej rozdil. S letnima pneumatikama se to neda vubec srovnat. To auto sedi a ted neni problem. Jasna volba pro vsechny, urcite zimni pneu.Monte
Vyhoďte autora
Tento článek obsahuje jednu velmi nebezpečnou lež, svědčící o nekompetentnosti autora.Při montáži zimních pneu jen na přední nápravu se zcela mění jízdní vlastnosti a automobil se stává těžce přetáčivým........ Nikdy by na automobil neměly být montovány rozdílné pneu.......Michal
Re: Jestli Vy nepatříte spíš na závodní dráhu
Pokud jezdíte přiměřeně situaci, tak změna jízdních vlastností není až tak velká. Pokud jezdíte nadoraz, tak samozřejmě jo, ale potom nepatříte na silnici, ale na závodiště. Zdravím, promovaný dopravní inženýr M.V.Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...