Diskuse k článku
Honda Accord - mohutnost skrývá překvapivou dynamiku
Tváří se jako velká těžkopádná limuzína, ale ukrývá v sobě sílu a dynamiku sportovce. Sedmá generace Hondy Accord se veřejnosti poprvé ukázala v plné kráse před rokem na autosalonu v Paříži. Dlouhá historie vozu vyšší střední třídy (pokukující ve svém posledním vydání ještě o něco výše) začala před 22 lety - první accord vyjel na silnice v roce 1981.
hodnocení iDNES | ![]() |
4,5/5 |
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit příspěvky:
Všechny podle vláken Všechny podle času
![]() |
tomaskloiizgzg
0/0
1.12.2007 13:10
|
![]() |
jaBMWpodivejte se jakej je motor v mclaren F1(BMW 6.0 V12)
0/0
4.11.2006 17:02
|
![]() |
DrussbarbNazdááárekJejda, mně se ale Accord zatraceně líbí (vizuálně). A kvalita je snad OK, tak doufám, že se snad zmůžu na Accord 2003...
0/0
4.11.2006 14:13
|
![]() |
zuzuahojahoj
0/0
24.10.2006 11:31
|
![]() |
LukášbmwPokecÁTE O bmw M3
0/0
15.4.2006 20:28
|
![]() |
LukášPokecáte o BMW M
0/0
15.4.2006 20:27
|
![]() |
z.rotor@volny.czRe: pokecJestli chceš ještě pořád pokecat o H.Legend coupé 89 tak se ozvi
Zbyněk
|
![]() |
toyotacorolla
0/0
22.1.2005 11:59
|
![]() |
MirekACCORD 3.2Honda Accord v USA - vsichni mysli na 3 litrovy
6ti valec asi 230 koni, bud rodinny, ci coupe.
Tak pri srovnavani bych rad, kdyby nekdo se s nami podelil o vlastnosti, testovaci vysledky atd.
To je Honda, jaka ma byt !!!
Nechapu, proc se u Vas neprodava,VTEC, je nyni prekovany SOHC/VTEC.
Mate Internet, klepnite na Honda.com (pro USA). Budete prekvapeni, garantuji.
![]() P.S. Anglictinu nepotrebujete na technicke udaje.
0/0
22.12.2004 5:31
|
![]() |
vlastaPrvné AccordPrvní Accord vyjel v roce 78!!! a v roce 81 to uz byla lehce faceliftovana verze..... znalosti testujicich jsou derave..![]()
0/0
5.3.2004 23:55
|
![]() |
yendaPěkný článekAle Kingu nech svůj krevní tlak v klidu. Hned úvod článku nenechá nikoho na pochybách, že autor je v obraze. Ono je to takový, pěkný a stylový zmínit i některá historická data, ale…![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Kingehm... tezkopadna limuzina???![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
KingRe:System ESP se u Hondy a Acury jmenu VSA a ne VSC a je k dispozici pro Tourer i Accord s motorem 2.4 l. Ach jo. Je take fajn, ze si autor vsiml, ze pedal plynu cni z podlahy jako u S120. Vi take, ze se jedna o prvek prevzaty y BMW kvuli lepsimu pocitu nohy z kontaktu s nim![]() ![]() |
![]() |
MagalanTakove pekne auto a tak hnusne fotky !!!
0/0
25.12.2003 18:07
|
![]() |
MejlaNechte tohoVšem, co se tady (marně) hádají s panem Revo: proboha nechte toho! Ten člověk má svoji pravdu a tou je Audi A3 v dehtu. Můžete mu snášet argumenty jaké chcete a on si pořád bude mlet svou mantru o desetiválcích apod. Takže navrhuji:
- pan Revo se odebere do své Audi A3 a jako obvykle zažije pořádný orgasmus (nic ve zlém a pěkně si ho užij)
- my ostatní se pojďme bavit o Hondě Accord
Souhlasíte?
|
![]() |
BartSRe:Mám papíry zatím jen na skůtra takže do toho nemám moc co kecat, ale taťka má Audinu A6 2.5 TDI, teď už jí má čvrtej rok, ale z toho asi tak rok prostála po servisech. A to jí někdy kolem 120 000 km upadlo turbo. Teda mělo to tu výhodu, že jsme doma měli spoustu náhradních aut. Nejvíc jsem byl unešenej z Multivanu a šestiválcovýho Golfa. To bylo brko. Měli jsme i A3, ale když to brácha porovnal se svým peugeotem 307, tak říkal že peugeot je lepší. Mě se teda taky víc líbí. Teďka to bude taťka měnit, ale prej audi už to asi nebude, tak nevím. Ale třeba tahle Honda se mě moc nelíbí. Ikdyž ve skutečnosti vypadá líp než na fotkách. Tak zdarec borci. |
![]() |
MejlaRe:Rok prostála po servisech? To zní dost neskutečně! Na auto za 1.5 mega (nebo kolik to otce stálo) to je teda výkon. A to ji nemohl vrátit a chtít buď nový vůz nebo peníze zpět? |
![]() |
BartSRe:Jednak tam nestála rok v tahu a pokud vím, tak táta jednou mručel něco o tom, že když se závada neopakuje, nic nevrátí a jen to opraví. A pak zase půjčili dobrý kárky. |
![]() |
revoRe:beru zpět, včera mě moje A3 trochu přestala jet. Nedrží nízký otáčky a ani výkon ve vysokejch není optimální. Tak snad to nebude moc drahá oprava. |
![]() |
adiRe:Jéééé, to mě tak mrzí, že tě tvoje audinka přestala poslouchat!!! Vážně, mrzí, to budeš mít víc času okupovat tuto(a nejen tuto) diskusi a trousit ty svoje bláboly o desetiválcích a "zaostalosti Japonců". Jo, panáčku, kdybys měl Japonce, tak si v klídku dál jezdíš a šetříš za opravy..... |
![]() |
MejlaRe:Pojďme se bavit bez osobního urážení a invektiv. Panu Revovi se omlouvám za předchozí příspěvek a věřím, že jej oprava nebude stát moc (nikdo z nás necpe rád peníze do oprav).
A i když se mi zdá, že Japonce do konce života už asi nezkousnete, tak to berte i z druhé strany: je dobré, když má člověk na výběr. Ať si každý koupí na co má, co se mu líbí a v čem se mu dobře jezdí. A konkurence je vždy, opakuji vždy, výborná věc. Nutí totiž výrobce stále postupovat kupředu a nedovolí jim bezhlavě zdražovat.
Takže pokud by tady v Evropě ti opovrhovaní Japonci (a Korejci) své vozy neprodávali, tak by možná evropští výrobci šroubovali své ceny nahoru. A možná i Vaše A3 by kvůli tomu stála o těch pár penízků víc.
Přeji hodně štěstí za volantem (a samozřejmě i mimo něj
![]() |
![]() |
karelfuuuj, to sou fotky...to si říkáte profesionálové, jo? to jsou fotky, že by jeden zvracel ...![]() |
![]() |
oldaRe:Jo, ty fotky jsou mizerny. Taky nechapu, jak se dokazete vyzivat v te absenci palubniho pocitace. Ze neni ni v doplnkove vybave je chyba, ale takhle to rozmazavat. :( Jinak dobry test ! (Jo taky se mi nezda to skubani motoru v nizkych otackach, nic takoveho jsem nepozoroval). |
![]() |
denyvážený autore článkuAd1 - pokud chcete srovnávat cenu, měli byste nabídnout srovnatelné verze (co se týče výbavy pochopitelně) Když chcete udělat konečný cenový verdikt, udělejte si tu práci a otevřete ty katalogy a nabídky prodejců a srovnejte prosím podrobně nabízenou výbavu!!!
Ad2 - opět si neodpustíte zpropagovat mazdu6 která je levnější o 50 000,- Kč - ALE
![]() ![]() ![]() Opravdu nechápu, snad Vás ta mazda neplatí.
![]() |
![]() |
CarlosRe: SouhlasSrovnávat Mazdu a Hondu skutečně nejde. Mazda se snaží, snaží, kopíruje, ale za Hondou viditelně zaostává. Honda je snad ve všech měřitelných kategoriích o stupínek výš a jestli se někomu zdá, že má 6 větší sportovní švih než Accord... Asi blbě vidím, ale tentokrát se Accord designově mimořádně vydařil![]() ![]() ![]() |
![]() |
Ondrabalzám na duši... to jistěMusíte být skutečně zarytý fanda do přibližovadel Honda. Pokud je 9.1 z 0 na 100km/h a zvuk vzteklé sekačky na trávu balzám na duši asi vás nová Honda dostala. Když zavřu obě oči je sedan +/- přijatelný, kombi je obluda, hnusnější je snad jen stará Nubira a hybrid Multipla. Na druhou stranu kdyby všichni rádoby sportovci za volantem měli Accordy, bylo by bezpečno. Prostě nejedou. .... Accord je prostě obyč sedan střední třídy, s nepochopitelnou výbavou a podivným vzhledem, pro řidiče, kteří chtějí za pár korun mít pocit, že mají něco vyjímačného. Sportovní auto střední třídy vypadá fakt úplně jinak. ... Už i ropák jede líp. |
![]() |
SnehuldaRe:No hlavne ze Fabie RS se zrychlenim za 9.6 je sportovni verze. Sport je spis ject za ni, jelikoz clovek musi mit uzavrenej okruh klimatizace aby se neudusil a jeste si prisvecovat, aby pres ten dym videl. A zvuk auta jako vychodonemecky multikary mi taky sport moc nepripomina ... Mimochodem dava se vubec nejakej mensi motor do toho accorda nez ten dvoulitr? Jestli ne, tak mi ten vykon na zakladni motorizaci pripada vic nez dobre .... |
![]() |
Jenicek25Re:Koukám, že akorát machruješ, ale asi jsi v Hondě nikdy nejel, co? To, že design je takový jaký je, je proto, že Honda chce Accordem nahradit i Legend, který už se nevyrábí. U Accordu nejde za každou cenu o vizáž sporťáku, na to je tu verze Coupé, ale o to nabídnout Accord jako luxusní sedan. Mimochodem, Honda pravidelně kraluje v anketách Motor roku, takže nevím, co tu blábolíš o sekačkách na trávu. |
![]() |
JurajRe: balzám na duši... to jistě na 100%Z Tebe mluví možná zkušenost tak z Oktávky 1,9TDI, to je fakt odvaz. Ale točit víc než 1900-4000 a smát se ostatním Passatům atd. jak se mohou uřadit (už 3x), zatímco já jedu stále ještě na dvojku přes 120, to je spíš balzám na duši. Akorát pak už je uvidím až na 50-ce v obci, kde mě většinou hrdinové dojedou 100-kou. Kdo v životě nejel Accordem a já už mám třetího (ted Tourera 2,0) a nezkusil otáčky přes 7000 s krásným sytým zvukem motoru (tys asi opravdu slyšel jen ty sekačky od Hondy), neví o čem je řeč... |
![]() |
OndraRe:Jelikož se už nějakou dobu živím dovozem ojetých a předváděcích vozů, v počtu nikoliv malém, měl jsem skutečně hodně možností řídit kdeco. Hondy vozím minimálně, prostě o ně není zájem. Proč asi? I ošklivky jako Avensis, Corola se prodávají lépe, Hondy. Od Hondy dovezu nejvíc CRVéček. Možná mám prostě jiné chápání pojmu sportovní vůz, pokud bych "sportovní jízda" byla pro mě jediným měřítkem, nebyl by to sedan, nemělo by to motor 2.0 a pravda, taky by nestál 800tis. Pokud bych měl vzít za své, že sportovní vůz má 4/5dveří a má být zároveň pohodlný a praktický, jízdní výkony, řekněme 0-100km/h pod 9,5s motor, slušný točivý moment... opět nějak nevím proč Hondu. Pokud se vám, líbí, v pořádku, člověk si kupuje spoustu věcí, jen proto, že se mu líbí. Pravdou však je, že Honda, i když má jinak poměrně dobré jízdní vlastnosti, motorem nijak neoslní. Ten kdo má "řepkožrouta" má často navrh. A to platí o benzínových motorech. Sám mám auto, které je o třídu výš, hodnoty výkonu, zrychlení atd. u Hondy mi připadají skutečně směšné, ... pravda cena je taky někdy jinde. |
![]() |
SteveRe:No nevim! Podle toho co tu pisete si libujete v "repkozroutech". Pomerne dobre jizdni vlastnosti? To snad nemyslite vazne? Honda ma jeden z NEJLEPSICH podvozku! A motor neoslni?! Tu uz je vazne nohoraznost! Ukazte mi motor se stejnymi, lepsimi vlastnostmi (moment, vykon, spotreba, atd... )nez je tenhle iVTEC. |
![]() |
PMRe:Předpokládám, že příspěvek byl myšlen pouze jako provokace a docela uspěl. I mě vyprovokoval k příspěvku. Ze své zkušenosti mohu srovnávat pouze Ford Mondeo,Passat,Volvo S60,Octavia,Felicia a Accord, s kterými jsem najezdil cca50 000km a více. U všech modelů kromě Accord mám na mysli téměř vrchol nabídky(Passat V6 2,8l,Thorsen apod.), ale Accord 2,0 pro milovníka sportovního svezení, jízdní vlastnosti, výbava atd. prostě bezkonkurenčně nejlepší. |
![]() |
CarlosRe: Ropák jede líp?Nechci vám brát názor, ale mám pár připomínek. Za prvé: V nějaké novější hondě jste se určitě nesvezl, protože pak by poznámka o "vzteklé sekačce" nenašla ve vašem příspěvku místo. Asi vás nepřesvědčím, ale mohu vám doporučit jediné: Půjčte si někde novýho Accorda a týden s ním jezděte. Pak se budeme bavit. Za druhé: Design není narozdíl od jízdních výkonů změřitelný. Já osobně nesnáším konzervativní design, miluji vše, co jde aspoň trošku proti proudu a vypadá trochu sportovně. Tourer vypadá jinak než většina dnešních kombíků, ale jestli hůř? Řekněte mi, které jsou podle vás hezčí. Za třetí: Který srovnatelný ropák jede líp? Za čtvrté: Porovnejte zvuk ropáku a VTECu. Těším se na diskusi! |
![]() |
OndraRe:Vám se ty Hondy prostě skutečně líbí a o tom to celé je. Mně se nejen že nelíbí, ale protože se živím prodejem vozů, nemám s nimi ani po stránce obchodu dobrá zkušenosti. Za prvé: Novým Accordem jsem jel několikrát a nejen jako spolujezdec. Prostě bych si ji nekoupil, ani kdybych chtěl "sportovní" vůz střední třídy. Motor 2.0 je tak akorát pro rodiné auto, přídavek "sportovní" si příliš nezaslouží. Jízdní vlastnosti velmi příjemné, ale v podstatě dnes již standard. Z druhé: Podle mě ošklivější je snad jen ta Multipla... pokud by to mělo být ze stejné třídy... nic ošklivějšího než Honda mě v evropě nenapadá, snad jen Mitsubishi Galant Wagon nebo Rover 75. Hezčí je tedy pro mě ten zbytek. Za třetí: klučina co mi dělá řidiče má "řepkožrouta" Octavii 1.9 TDi PD (série 96kW), pravda má ji upravenou, ale v podstě na úroveň Audi A4, takže myslím 110kW. Je to trochu cvok a jednou se v autě zabije, ale nechal to na jednom srazu sebevrahů změřit, z 0 na 100km/h to měl za 8,7s .. Za čtvrté: Benzin má lepší zvuk než diesel. Není co dodat, snad jen jestli se "sportovní" vůz pozná podle zvuku, Honda by vyhovovala. Já mám jak diesel (v SUV) tak benzin, pokud bych měl mít 1 vůz s objemem do 3.0l bylo by to v naftě. Samozřejmě své hrajou peníze... to teď nemusím řešit, jezdím prostě takovými vozy, které mi spíš vyhovují a jsou tím nejlepším kompromisem. |
![]() |
CarlosRe:Vidím, že se nakonec celkem shodneme. Máte pravdu, Hondy se mi opravdu líbí. Naopak nesnáším německý design (snesu jen Opel a Porsche), ale netvrdím, že neznám hezčí auta, než dělá honda. Třeba Fiat mi vzhledově docela vyhovuje, krásný je Stilo 3D. Vaše obchodní zkušenosti vám věřím, český zákazník přece jen pořád "nechce slevu zadarmo", nechápe, že Honda mu ušetří hlavně úžasnou spolehlivostí v provozu. Ale prodej Hondy v Česku i v dobách "krize" (jako jedné z mála automobilek) stále roste. Přinejmenším zajímavé, nemyslíte? Co se týče toho "sportovního" vozu - shodněme se na tom, že Accord je výjimečně dynamické rodinné auto. Jasně že to není klasický sporťák, ale když chci naložit celou rodinu, potřebuju slušnej kufr, chci mít možnost bez problému předjíždět a na dálnici neztrácet dech, tak je to podle mě ideální volba. A co se týče benzíňáků - mám pro ně slabost. Nafta mi prostě nejde do ucha. Ale musím uznat, že momentálně se zdá, že ropáci mají větší perspektivu. No uvidíme, každopádně benzínový 1.2 v Hondě Jazz je taky zajímavým vykročením... Každopádně přeju cesty bez nehod, ať už jezdíte čímkoliv. |
![]() |
NormalRe:Nevím co je na 3ku při 130km/h za super výkon. Mám 9 let starýho Opela a ten mi tahá na 2ku 120km/h a na 3ku 160km/h.... (2.5i V6 125kW).![]() |
![]() |
IDahoRe:Máš pravdu, to zas bratr souseda bývalý ženy mýho strejdy má 5-ti litrovýho pontiaca a ten mu tahá na dvojku i 150..
..Zamysli se nad sebou a srovnávj srovnatelné..
|
![]() |
S120Re:A ja mam skodu 120 na plyn a dvojku vetsinou taham do sedesati. A ted kdo je vic? |
![]() |
120LSRe: Re:Já to s ní na dvijku dávám jen do padesáti, ale na čtyřku jsem z ní vyždímal taky 130km/h |
![]() |
Marusja @ DusjaVendulaUkažte mi někdo lepšího motoráře, než je Honda... prostě není! Pokud se budou chtít OPRAVDU zaměřit na motor pro F1, tak to bude otázka maximálně 3 let, než budou mít titul. Honda prostě motory umí - jakékoliv! To, že nedělají ty úplně největší (8,10,12 válců) je spíš proto, že mají rozum - jinak by to nebyl nejmenší problém![]() |
![]() |
revoRe:Co je to "nejlepší motor"? Myslím, že je to výkon x litrovej objem. A v tom je nejlepší tuším BMW. A nebo výkon x spotřeba - bezkonkurenčně německý diesely. A pokud jsou v Hondě takový hvězdy - proč se nechytá v F1? A tvoje argumenty typu "kdyby chtěli" jsou o ničem. To můžu říct: "kdyby chtěla Škoda...". Kdyby jsou kdyby. Zatím nic neukazuje v F1 a ani se nechytá v rallye. Takže "kdyby" si můžeš strčit za klobouk a to, že nedělá 8,10,12 válce svědčí o tom, že je prostě neumí. Samozřejmě můžeš tvrdit to svoje "kdyby".![]() |
![]() |
JimmiRe:To máš tak: u motoru můžeš popsat výkon, spotřebu, objem válců, počet válců, kroutící moment, průběh kroutícího momentu, maximální otáčky, cenu, kultivovanost chodu, použitou techniku (SV, OHV, OHC, DOHC, 8V, 16V, turbo, mezichladič, vstřikování, proměnné časování ventilů.....), životnost, náklady na údržbu........................
Dvoulitr z hondy accord, té co se vyráběla dosud, je naprosto úžasný motor s neuvěřitelně tichým a kultivovaným chodem (v této cenové kategorii prostě nevídaným neslýchaným) s perfektním záběrem od nejnižších otáček (ovšem dosažení max. otáček bez otáčkoměru nepoznáš), s velmi nízkou spotřebou a pravděpodobně velmi, ale velmi vysokou životností. Jeden z nejlepších benzíňáků ve své objemové kategorii.
P.S. Benzíňáky od BMW tady myslím nikdy nikdo nezpochybňoval. To jenom Ty, revo, se vždycky stébla chytáš, když Ti někdo dostatečně nechválí Tvůj koncern. Ale až se koncern fauvé zmůže na benzínové motory s proměnným časováním ventilů, dáme řeč (BMW ho umí)
![]() P.P.S. Jasně že má fauvé docela dobrý diesely. Ale peugeot a fiat mají o něco lepší. BMW samozřejmě.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
revoRe: starý dobrý JimmiNo konečně slušná odpověď po dlouhé době...
![]() ![]() Konkrétně tvoje poslední věta: Peugeot a Fiat mají lepší. Promiň, ale další výkřik. Napiš, v čem jsou lepší.
![]() |
![]() |
VendulaRe:trubkoTvoje prohlášení, že Honda neumí víceválcové motory (umí je každej - není co umět), nebo se nechytá v F,1 tě usvědčuje jako někoho, kdo se zajímá o motorismus VELMI povrchně![]() |
![]() |
revoRe:Já se přiznám, že motosport není moje hobby. Ale znám pouze spojení: Ferrari, Wiliams BMW, McLAren Mercedes, Renault - (?). Kde je ta Honda? Možná na Hondách rozváží poslíčci pizzu, to je možný. Ani ten safety car není od nikoho jinýho než MB.![]() |
![]() |
Marusja @ DusjaRe: VendulaCo rallye? Tam se neangažujou. Momentálně se Honda soustřeďuje na motocyklové GP a je suverénní. Až je to "přestane bavit" a zaměří se třeba na F1, tak to bude podobné. V osmdesátých a devadesátých letech "minulého století" vyhrála Honda F1 (motor) coby desetiválec, dvanáctiválec i šestiválcové turbo mnohokrát šampionát... Netvrdím, že jsou na světě jediní, ale rozhodně patří mezi absolutní a úzkou špičku... Howg![]() |
![]() |
revoRe:1, Nikdy jsem netvrdil, že Honda nedělala motory pro F1 a nebyla dobrá. Ale v posledních letech se zkrátka nechytá....A v rally se neangažuje - dejme tomu.
2, Motorkám asi zase nerozumíš ty, že? 125 ccm - Aprilia, 250 ccm - Aprilia. V GP nastoupila po 31 letech Ducati a je před všema japoncema mimo Hondu. A to jenom proto, že na ní jezdí Rossi. Příští sezónu se bude trápit na Yamaze, takže na konci sezóny se pobavíme.... A pak je tady šampionát Superbike, což jsou motorky, které vychází z normálních sériovek. Ta Rossiho Honda totiž nemá s tou co koupíš v obchodě stejný ani řídítka a to nemyslím ironicky....No a v těch Superbicích se za těch cca 12 let, co se jezdí, Honda postavila na stupně vítězů tak 3 x. Ostatní opět nedostižná Ducati. Takže v motorkách má akorát Rossiho a ne nejlepší motorku.....
![]() |
![]() |
VendulaRe: jenom klidHonda už vládne moto GP (dříve dvoutakt 500cc) už asi deset let v kuse (jednou se tam vmáčknul Roberts se Suzuki) a poradí si příští rok i bez Rossiho. Ducati fandím taky, ale domnívám se, že (bez Rossiho) na šampionát mít nebudou - ale jak říkáš uvidíme. Pro Hondu přestala být F1 prioritou už před pár lety - nemohou dělat všechno pořádně. Nebude dlouho trvat a Honda se opět do F1vrátí (myslím tovární tým a né Mugen), potom je již pouze otázkou času, kdy vítězný monopost bude mít motor od Hondy. Jinak o motorkách - Honda kdysi dělalal, mimo jiné, také pětiválec čtyřtakt 125cc a byla s tím mistr... jenže to už bude na tebe příliš dávno![]() |
předchozí | 1 2 3 | další |