Diskuze
Fiat Panda je evropským autem roku 2004
Děkujeme za pochopení.
petr
panda je super
já mám teď cinquecento a jsem s ním spokojenej..předtím jsem měl 3 roky pandu 34,byla stará 14 let a já s ní ještě najezdil 50 tisíc km prakticky bez závad..takže já fiatu důvěřuju a do nový PANDIČKY jdu .. 4ever fiatPrachatice
Je dobrá ne?
myslím si že fiat panda získal ocenění zaslouženě. co vy? též si to myslíte?petr
Re:
no jasně ..já s tím souhlasím..fiat panda je stylová..a zaslouží si to...Martin
auto roku
Libi se mi, jak nekteri jedinci nemohou skousnout, ze to auto co vyhralo nebyl prave ten jejich pekac :-)bosch
Je to politika
Anketu o Autě roku jsem kdysi sledoval, ale poslední roky se mi zdá, že se rozhodnutí dělají u kulatého stolu a záleží na tom, jak kdo umí lobovat za značku. Nemám nic proti fiatu, naopak se divím, že u nás se tak špatně prodává. Třeba Punto i když má nejlepší časy za sebou podle mě není špatný a je i cenově přijatelný.neverFiat
neverFiat
Jak muze nekdo tak hnosnemu autu udelit titul roku ! Je to urazka ostatnich "opravdovych" aut. Je to koupeny titul ve snaze zvednout temer nulovou prodejnost krachujiciho Fiatu. Jestli se nespletli a nebyla to anketa NEauto roku 2004 ?Stavi
Re:
Chybí Vám základní informace.Je to nejprestižnější anketa 60 odborníků z celé Evropy-již od r.64.Fiat získal toto ocenění 8x-11x vč.Alfy +Lancia-daleko nejvíce a to nepotřebuje dalšího komentáře.Fiat Panda je super autíčko do přecpaných komunikací.Přečtěte si podmínky pro hodnocení např.poměr cena-užitek.A což teprve s motorem 1,3Multijet (diesel)-jestli Vám to něco říká-to je naprostá bomba.Uvědomte si,že jsme ve sféře"německé loby",takže co nemá značku WW,Opel,MB atd.tomu se moc reklamy nedělá.A není pravda,že Fiat má nulovou prodejnost a že krachuje.Např.Fiat Stilo je super auto(viz x testů),ale "masírování mozků "dělá svoje.Fiat(Ferrari) je na evropské úrovni v něčem na světové-a hlavně -umějí dělat auta,která mají "duši".CAO!!!Pavel
Panda je super
Fiat je dobrý a nová Panda má šmrnc, na jaře do ní jdu. Měl jsem Uno a najelo přes čtvrt milionu km, v drsném provozu každodenním, na krátké vzdálenosti, jen s drobnými opravami, takže si nemohu stěžovat. Pravda, pak ((bylo mu necelých deset let) se začalo výrazněji sypat, ale ještě jsem jej za 40 L prodal. Za tyhle prachy nemůže chtít nikdo žádný zázrak, v této ceně musí počítat s tím, že bude utrácet víc za opravy než za benzín. Po zkušenostech bych si auto nenechával déle než osm let.Halabala
Kdysi
Kdysi, kdysi. Kdysi taky Japonci a Korejci neumeli ani sestavit kolobezku a tady se uz jezdilo v autech a dneska z nich maji vsichni zamotanou hlavu, obzvlaste automobilky v Americe. A Mercedes taky nerad slysi o testech kdo je tissi, jestli Mercedes S nebo Lexus a pritom KDYSI delali jenom trikolky. A kupovat Tipo za 50.000;-Kc? To snad ani ten clovek nemohl cekat ze to auto je v poradku?! To vam to porad jeste neni divny, kdyz je neco tak levnyho? To vam to neni podezrely?!Martin
Co to zase je?!?
Co je to zase za další anketu?!? Tady je to samá anketa, každý si vychvaluje svoje auto a udílí mu ceny! Která anketa je "zaručeně objektivní?!?"Pepík
Fiat nemá chybu
Mám Fiat Brava 1.4S již 6.rok a nemá chybu, absolutně žádná závada, přečtěte si hodnocení například německých aut v renomovaných časopisech a uvidítě že již delší dobu zaostávají třeba právě za italskými auty v řadě parametrů kvalita, spoelhlivost, jízní vlastnosti atd. Nevím na co si pořád hrají. O Fiatu uvažuji i v budoucnosti.Bobek
Re:
revo
anketa
Asi jsem nepochopil, co má auto roku být zač. Měl jsem pocit, že to není nejlepší auto roku co do parametrů, ale co do ceny vs. užitné hodnoty. Pak je ale Transit 6x tak velkej a 6x tak drahej. Tedy lepší. Můžete mi někdo tedy vysvětlit, jaký jsou podmínky pro zvolení auta rokuMarusja @ Dusja
Re: Vendula
podmínky nejsou žádné - jedná se o názor a hlasy motoristických novinářů na to, který vůz jaksi nelépe znázorňuje současný evropský trend a vkus kupující veřejnostiTest prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO
Každý den po celý tento týden můžete vyhrávat jedinečné dárky od značky BEBELO.