Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Opel Speedster: Le Mans na českých silnicích

hodnocení iDNES 4,1/5

Opel Speedster se díky uložení motoru před zadní nápravou a pohonem zadních kol řadí mezi plnokrevné sporťáky, což také dokazuje jízdními výkony. Není divu, vždyť jej pohání dvoulitrový turbo motor o výkonu rovných 200 koní.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

twinsen@speedster.cz

Cesky klub Opel Speedster
, Radi uvitame vsechny nove cleny nedavno vznikleho Opel Speedster klubu. Pomalu se rozrustame :) Vice na www.speedster.cz.
0/0
28.5.2004 11:48

davy1@centrum.cz

tak jsem jej koupil...
a jsem naprosto spokojeny, parada.
0/0
16.2.2004 2:34

Jarda

Auto pro radost a předvádění se
Z mého hlediska jde o velmi drahou hračku, motor je docela slabý, ale o to nejde, stejně se s tím nejezdí rychle, rozhodně to není auto "zabijáků" spíše jde o pohodové užívání a předjíždění lenochodů, ale držet déle 150-170 je velmi nepříjemné, zejména vzhledem k podvozku a krátkému rozvour, spíše pohodička a semtam nějaké hodiny raději na štěrku než silnici ... posilovač řízení není potřeba, protože má na předku 175 gumy, což vypadá dost divně, taky mě dost bolely záda, ale jsem asi měkejš .... pokud by se prodával okolo 500.000,- stál by za úvahu, takhle dopuručuju radši motorku ...
0/0
19.12.2003 16:20

Olda

srovnani rychlosti
To jste prehnal, rozdil bude cca 20%, vic asi tezko. Sam jsem si Speedster porovnal s Hondou CRX a byl jsem v zatackach cca o 15km/h pomalejsi pri rychlosti kolem 90km/h. I kdyz , mozna kdybych mel vic casu, dalo by se jet rychleji :). Zadni nahon se musi ucit dlouho.
0/0
4.12.2003 11:19

Olda

Sportak
S2000 je bezvadne, ale Speedster je jine auto. Je to proste cistokrevny sportak, minimum vahy a maximum jizd. vlastnosti. Nejlepsi Opel, co jsem ridil! Sice slo o verzi 2,2, ale i tak to byl zazitek. Horsi je zpracovani, pochybuju, ze to auto u nas najede vic jak 100 tis.. A taky se mi nelibilo razeni, ta prevodovka je strasna. Super byl podvozek a nizka vaha. :)
0/0
3.12.2003 22:23

hakinen

speed-ster
Se speedsterem jsem měl možnost dva dny jezdit, byl to fakt zážitek, na kterej se nezapomíná. Byla to sice ještě ta verze bez turba, ale i tak to byl nářez, a bohužel, musím přiznat, že to trochu člověka nutí zkoušet i různý prasárny... Ale na druhou stranu to fakt poslouchá, takže si myslím, že to nikoho v protisměru neohrozí. Co se týká srovnání s Hondou S2000 (ale s tím jsem jel jenom asi hodinu) - to už je auto i na horší povrch, ale ten pocit ze závoďáka s tím nezažiješ, i když: kdybych měl kupovat jen jedno auto, volil bych hondu. Ale já si nebudu moct dovolit ani jedno, tak6e to je na jiných, co si koupí.
0/0
1.12.2003 9:26

s2kman

Honda S2000 vladne
Speedster je nepochybne zajimave vozitko. Kdyz ho vsak srovnam s S2000 tak, alespon podle toho co pisi o Speedsterovi redaktori, S2000 vitezi. Nemam problem jet s S2000 180 se strechou dole, vzdusny vir je stejny jako pri 60. Do kufru se mi vejde pomalu nakup na vikend a motor ma 240 koniku. Cena s2k je podstatne nizsi a to auto sedi jak motokara:-)
0/0
28.11.2003 21:13

Pedro

Jeste dodatek
Autore clanku -  asi jste prilis unesen rychlosti - paket  ne(be)zpecnost citi pruserem
Osobne bych tyhle magoty co s tim projizdeji zatacky v okreskach ve 170 (a zpravidla uprostred silnice ci v temer v protismeru) strilel na potkani mym palubnim kulometem.  Maji stesti ze mam jen ubohou skodovku a ne BVP to by dopadli hodne spatne....  At si stim blbnou nekde na Masarykove okruhu nebo v Paul Ricard ale neohrozujou nas normalni ridice co se pouze potrebuji nekam premistit a ne se lecit ze svych mindraku....
Lidi - jezdete s rozumem.  Mrtvych na silnicich jsou za den hromady ze to je pomalu III svetova
0/0
28.11.2003 18:32

Pedro

zatacka s Oktavkou ve 130????
Tomu bych rikal spis rovinka ne?
Lotus  Opel  
S tou upravou motoru to 150tisic to beru.  Platim hned a cash 
0/0
28.11.2003 18:20

Stax

Nechápu
proč na home page idnesu se článek uvádí slovy "Dvě stě v městě". To samo už jaksi předpokládá, že majitel takového auta bude jezdit jako bezohledný vrah...
0/0
28.11.2003 14:01

Little Boy

Re:
Protoze vy inteligente jsou to slova z pisnicky.. Kazdy komu se ta pisnicka libi je vrah?
0/0
28.11.2003 14:18

Marusja @ Dusja

Vendula
aut se kterejma se to nechá srovnávat (jakási motokára) na světě příliš není a rozhodně to svezení musí být radost. Když už, tak bych si radši vzala to od Lotuse - mnohme hezčí, klasičtější, tvary a hlavně se to jmenuje  Lotus. Na straně druhé mě to asi nemusí vůbec zajímat, takovéto vozítko si někdo kupuje jako třetí nebo páté auto...
0/0
28.11.2003 13:38

nemec

Re: Lotus
"Toto auto kombinuje vyhody Skodovky 120 s vyhodami nemeckych vozu :-)" Sorry, ale mne pripada Lotus spis jako auto pro snoby - resp. pomer cena:pozitek z jizdy je dost vysoky... ackoliv sam se se nim nesvezl. Jen mi vadi, kolik za nej chteji penez, kdyz zase tak moc neumi (absence posilovace a jen 1 airbag je OK, ale pry se do Lotusu nemontuje ABS, opravte me, pokud to vite jinak). Radsi bych bral tohohle Opla. Pokud ma teda ABS na vypinac. "Nebo vytahnes pojistku :-)"
0/0
28.11.2003 21:08

nemec

Zrovna 2 chyby ...
1) sam JSEM se s nim nesvezl; 2) absence posilovace RIZENI (nikoliv brzd)
0/0
28.11.2003 21:17

Vykuk

Blbost
Zase jen vozítko pro magory na silnicích
0/0
28.11.2003 13:34

polarniliska

Re:
Tak to si ho kup.
0/0
28.11.2003 15:26

Matus

trochu iny pohlad
Podla mna si treba hlavne uvedomit, ze ak toto auto porovnavate s ktorym kolvek, tak je to uplne neporovnatelne, lebo ma zhruba polovicnu hmotnost, co je u sportoveho auta pri ovladani nenahraditelne. Jedine relativne objektivne porovnanie by bolo cas na kolo nejakeho okruhu. A osobne si myslim, ze v tejto discipline by s nim mali problemy aj auta dva krat a viac drahe...
0/0
28.11.2003 13:03

aaa

Honda S2000
Vůz stejne kategorie je i Honda S2000 (nekolik let stara) Ale pokud by se redaktori odvazili porovnat je ,mel by Opel z ostudy kabat. Ve vsech smerech, ne jen ohledne motoru (2l, 8000ot/min 240k - bez turba!) chapu ze pí ár je holt pí ár
0/0
28.11.2003 12:24

Zdenek

Re:
Honda je hodne hodne dobra. Motory delaji snad nejlepsi na svete. Ale pokud porovname treba zrychleni (dost dulezity parametr u sportaku), tak Honda ma 0-100 za 6.2 sec a Speedster za 4.9. Speedster Turbo pritom stoji o cca 200.000 Kc mene. Takze s tim kabatem z ostudy bych to nevidel az tak cerne.
0/0
28.11.2003 12:42

dring

Re:
Dovolim si pripomenou bmw motorsport a jeho M3 E30 ktera se delela od r. 1986 a uz tenkrat mela moroc 2,3l 16v ve verzi sport evo a 240ps ;-) S2000 je super stroj ale ty kone ze stejnyho objemu inzenyri v nemecku vymackali uz pre 17ti lety ;-)
0/0
28.11.2003 16:29

stan

Re:
ale s2000 je 2l:)
0/0
29.11.2003 20:19

Olda

Re:
copak nemecti soudruzi :)), to jsou smati :)
0/0
3.12.2003 22:27

stan

Re:
turbo je srabarna
0/0
29.11.2003 20:18

karel

Re: honda S2000
Vážený aaa, zjevně nechápete, že porovnáváte neporovnatelné - nejde jen o výkon motoru a jeho charakteristiku, ale o celkovou koncepci vozu. Protože jsem měl možnost Speedster několikrát řídit, vím že mluvíte o něčem čemu nerozumíte. Pokuste se doplnit chybějící informace, a hlavně se ve Speedstru projet. Pak zjistíte že vaše slova " mel by Opel z ostudy kabat." jsou velmi nepatřičná.... Kdykoliv si vsadím na Opel Speedster proti Vaší Hondě :-))
0/0
28.11.2003 16:51

Bad.Man

Re:
0/0
28.11.2003 17:06

Lukas

motor
vy chytráci, ani jeden z vás s tim autem s timhle motorem nejel, ja taky ne, ale ten motor znám moc dobře, jezdil sem s nim v signumu,a i s nim hejbal dost dobře, co teprv s klehoucky speedstrem. motor táhne od nakych dvou tisíc až k omezovači jak k*ava, takže si ty vaše scestný komentáře nechte jinam. O kvalitě nebo nekvalitě opelů se nebudu vyjadřovat, je jaka je. A pro info speedster vyrábí lotus v anglii na stejny lince jako lotuse. kvalita zpracování toho auta je dost pochybná.....
0/0
28.11.2003 12:13

aha

doplnky
Me se libi jak si vyrobci u techto aut cucaji ceny volitelne vybavy z prstu - mlhovky za 11 000, koberecky za 4 000 :-).
A proc je do haje ten formular tak nepochopitelne pomalej ?
0/0
28.11.2003 12:05

RobWarrior

sportovní Opel?
točivý moment neoslní, ale pokud je jeho křivka plochá v celé oblasti používaných otáček tak to ujde. Myslím ale že díky turbu bude spíš zátah tak do 3ooo otáček, pak už to bude jen postupný pokles. Nebude to špičkové naladění jaké má třeba Octavia RS, nebo vrcholové provedení v Leonu Cupra (pro zajímavost: motor 1.8 turbo, 280Nm zcela plochý toč. moment ). Opel v poslední době neměl moc úspěchů ve sporťácích (např.Calibra si moc u zákazníků nevedla), snad jen malá Tigra. Ale design Speedsteru je dle mě povedený a těžiště bude díky motoru vzadu pěkně uprostřed, jízda v zatáčkách bude paráda!
0/0
28.11.2003 11:12

Zdenek

Re:
Opel podle me nikdy nedelal dobre sportaky, ale tohle je vyhoda, ze to je Lotus temer za cenu Opelu :) Z Opelu ma prakticky jenom motor, zbytek je Lotus a v Lotusu se cele auto take vyrabi, takze s Opelem toho ma mene spolecneho nez na prvni pohled vypada.
0/0
28.11.2003 11:16

Bad.Man

Re:
Chlape ty toho o Oplu opravdu moc nevis .... jinak bys vzivote nenapsal ze si Cali nevedla dobre u zakazniku .... Jeste v roce 97 kdyz se rozprodavaly posledni kousky tohoto auta byl o ne takovej zajem - a to je auto, ktery se zacalo vyrabet v roce 91. A srovnavat Tigru s jakymkoliv sportakem - Tigra je typicke mestske auto (nebo auto pro zenu) s libivim a lehce sportovnim designem .... ale nejsilnejsi motor pouzity v Tigre - 1,6 16V svedci o tom, ze nikdy nemela ambice stat se "sportakem". A posledni vec - Spickove naladeni v Octavii RS ..... no Octavia RS je bezesporu vyborne auto, ale sportak to nikdy nebude a Speedster diky sladenosti motoru, prevodovky a predevsim podvozku a v neposledni rade i hmotnosti ma sanci byt uspesnym v teto kategorii.
0/0
28.11.2003 17:19

octavia2@seznam.cz

Srovnejte to ...
.. s novou Octavii II, foto zaslu na pozadani.
0/0
28.11.2003 10:47

semtex

Nic moc..
Na dvoulitr s turbem, teda nic moc.. Jinak auto pekne, ale bohuzel OPEL..
0/0
28.11.2003 10:05

Zdenek

Re:
Zkus se svezt :) Ridil jsem tu slabsi verzi 2.2 L (147 koni) a vykon je to na ten motor fakt slabej, ale to auto je silene lehoucky, takze to s tim uzasne cvici. O tom ostatne mluvi zrychleni 0-100 za 4.9 s a 0-160 tusim za 10 sec. Navic si primo v Lotusu, ktery Speedstera vyrabi, muzes nechat udelat asi za 150 tis upravy, ktere tohle auto pasuji co se tyce zrychleni na uroven tech nejdrazsich supersportu. Ale tohle neni jen o zrychleni ale i o bocnim pretizeni, jake to auto zvlada. V zatackach sedi jak pribite a je na hony vzdalene takovym radoby sportakum jako je treba Audi TT, BMW Z3 a podobne.
0/0
28.11.2003 10:39

semtex

Re:
To je sice pekne, ale stejne si mohli s tim motorem jeste trochu pohrat - Lotus ma taky slabsi motor a dohani to tim, ze je lehky.. Me slo o to, ze pokud je podvozek opravdu tak dobry, tak by snad snesl a zaslouzil trochu vic vykonu..  I kdyz potom by to byla uz nejspis jezdici rakev..
0/0
28.11.2003 10:53

Zdenek

Re:
No trosku si s tim vyhrat mohli, to je pravda. Kdyz si vezmu treba Lotus Exige. Motor 1.8 bez turba,190 koni a z 0-100 za 4.2, to je to prave :) Podvozek je hodne dobry, ale myslim ze ten vykon je plne dostacujici pokud nechcete jezdit na okruhu. I na temer prazdnych silnicich s tim jezdit na max je tolik adrenalinu, ze clovek je po par hodinach skoro odepsany :) Proto me osobne by stacila i verze bez turba, zase neni nad rovnomerny zatah atmosferickeho motoru. :)
0/0
28.11.2003 11:06

BartS

Re:
o koních to vůbec není, spíš o hmotnosti a zpřevodování, jízdních vlastnostech, na co mě bude třistakobyl v nějakým audi, když tu zatáčku neprolítnu tak jako s oplem. Jo a jak tady někdo psal že má Vectru pořád v ervisu. Nic si z toho nedělejte, taťka má Audinu A6 a taky mus každou chvíli stojí v servisu. Asi moc elektroniky a nebo vyloženě špatnej kus.
0/0
28.11.2003 10:58

H.

Re:
Posli mi fotky novy oktavky na mail janvlacil@seznam.cz a ja ti reknu jestli je to ona nebo ne - videl jsem ji uz pred pul rokem :)
0/0
28.11.2003 12:43

Karel Havlíček Borovský

"Kvalitní" značka Opel
Pořídil jsem na začátku roku nový Opel Vectra za tři čtvrtě milionu, má najeto 35.000 Km, v servisu byl za tu dobu pětkrát a půjde zase. Silný motor je k ničemu, když elektronika se železnou pravidelností omezuje otáčky na 2.500 (a maximální rychlost na cca 110 km / h), hlásíc poruchu.
Než si od této firmy za velké peníze pořídit  podobně nefunkční sporťák, raději si urazit pracky.
0/0
28.11.2003 9:27

JanŽižka

Re:
Dám vám tip: jezdím něco přes rok ve Fordu Mondeo (2.0tdci, 330Nm) a je bez chyby. Motor šlape jak hodinky a dosáhl jsem stejnou spotřebu jako má VW 1.9 TDI (96kw, 310Nm) a to je panečku nějaký diesel.
0/0
28.11.2003 11:21

H.

Re:
si nemysli ze ten tdi od vw je nakej supr motor. Taky mame doma mondeo s tdci, motor ma najeto pres 150t km a jede jak drak !! :) tdi od vw jsem zkousel, je tvrdsi, hlucnejsi, spotreba stejna a vykon taky...
0/0
28.11.2003 12:54

Bad.Man

Re:
K tomu pridam opacny nazor - mam Vectru z roku 1990, motor 2,0 16V  - 150 koni a za tu dobu co ho mam jsem s ni nemel jediny problem (pokud pominu obvykle vymeny oleju a tlumicu, zrezleho vyfuku - vzhledem ke stari uz mel narok - jsem do servisu kvuli zavade musel jednou) takze si nemuzu stezovat (a elektroniky je v nem taky vic nez dost) a kamarad si koupil lehce ojeteho Golfa IV a zbavil se ho behem pul roku - moc poruch ... asi to nebude jen o znacce.
P.S.: To IDNES.CZ - ta pomalost formulare pro prispevky je desna .... ale za to reklamy se nacitaji rychle ...
0/0
28.11.2003 17:29

ericn

Re:
Sporťák od Oplu, no měl jsem Astru GSi, rychlá, super  držela v zatáčkách, celkem dobrá až na spolehlivost, nebyl měsíc kdybych nemusel něco zpravovat a nebo jet do servisu....
0/0
28.11.2003 11:22

Delfin

Rána do šrajtofle
Pekne zlute auto, ale k cemu slouzi?
0/0
28.11.2003 8:20

Speedy

Re:
Slouží pro zábavu.
0/0
28.11.2003 9:07

Rat

Kryt motoru?
Teda to je terminologie! :-(
0/0
28.11.2003 7:58







Najdete na iDNES.cz