Diskuze
Pražský rallyesprint: pořadatelský krach
Děkujeme za pochopení.
dan
Byli jsme u nestastne nehody D. Komarka
byli jsme primo v te zatacce, kdyz se to stalo, jenze jsme si nasli ponekud bezpecnejsi misto - primo na ochozu stadionu. byla to neskutecna show, vsichni tam jeli cca 30-50 metru dverma napred. Strahovska byla RZ3 a servis byl az po ni, jenze takovejch pul hodiny pred prujezdem zacal poradnej slejvak a bylo jasny, ze vetsina posadek bude mit suchy gumy. Poradatele v Praze naprosto zklamali. V one inkriminovane zatacce bylo asi sest poradatelu uvnitr zatacky, primo pod strechou stadionu, vsichni tam spolu kecali a bylo jim jedno, ze na vnejsi strane, primo na chodniku hned za paskou, jsou nakyblovany spaliry divaku. Mezi nimi byl jen jeden obtloustly postarsi poradatel, kteremu to zjevne bylo taky jedno, ze mu tam stojej davy v nebezpecnym miste. Navic tam mel zaparkovanou Felicii Service Mobil a vypadalo to, ze je tam schvalne na rane (nekdo chtel novou?!). Chvili pred nehodou Komarka tam vletel Dan Landa (octavia WRC), auto letelo smykem ven ze zatacky a zastavilo se snad dvacet cisel bokem od one felicie. Poradatel zase nic. Pak v tom miste vyletel Tomas Enge (focus), zadupnul brzdu a opet zastavil kousek od ni. Nastesti jen protrhnul pasku, za kterou nahodou nikdo nebyl, vycouval a jel dal. Poradatel a divaci zase nic, i kdyz ty auta tam klouzaly fakt hodne blizko. No a pak prijel Komarkuv lancer a asi zaslapnul brzdy trochu vic a auto letelo rovne - ale to uz jste asi videli v TV. Co ale bylo nejhorsi, ten obtloustlej dedula tam postaval dal asi dvacet metru od bouracky a delal jakoze nic! Pochytili jsme z toho dojem, ze se nikomu nic nestalo (z nasi strany to vypadalo, ze vsichni stacili uskocit]. Sanitky prijely asi po deseti minutach, ackoliv servisni zona a radiobod byl hned na vjezdu do servisni zony, tedy v onom vracaku na kostkach. No proste podes!!! A co se tyce dalsich poradatelskych bot, radsi nemluvit. Je mi velice lito spadleho vanocniho stromu na Staromestskem namesti, ale cil na rampe se nekonal a nebyl tu ANI JEDEN PORADATEL, natoz, aPeerAgE
Rally
Jezdim na vetsinu podniku CR. Taky jsem to videl na vlastni oci. Spatna vina poradatelu, spatne chovani divaku, chyba jezdce, spatne podminky. Porad stejna pisnicka, porad stejny problem... Btw: 4 divaci byli zraneni, nastesti nic vazneho (nekolik zlomenin). Pro priste to muze dopadnout jinak...fanoušek
LIDI
VŠE ZÁLEŽÍ JENOM NA LIDECH,JAKÝ SI MEZI SEBOU DOKÁŽOU UDĚLAT POŘÁDEK. BUĎTE RÁDI, ŽE TAKOVÁ VĚC, JAKO JE PRAŽSKÝ RALLYSPRINT VUBEC U NAS FUNGUJE. JE TO SUPER A NĚCO TAKOVÉHO SE JINDE V EVROPĚ ŠPATNĚ HLEDÁ !!! S DIVAKEM BLAZNEM SI NEPORADI ANI NA SOUTĚŽI TYPU MS !!!Michal
Re:
Nezbyva nez souhlasit. Pokud je divak magor a stoupne si vne zatacky nebo mezi tim prebiha cestu, tak to nezachrani ani poradatel.Xvoto
Pořadatelé...
Luk
vyhlášení
Vyhlášení se nekonalo protože na Staromáku spadl ten strom...Rade
Vyhlášení vítězů na Staromáku ?!?
Iris
Re:
50Kc neni podle tebe odpovidajici vstupne? a to i pro lidi, kteri treba na Strahove bydli, celou sobotu nahoru nejede autobus a ani autem se nedostanes domu... a jeste chteji vstupne, za to co predvedli? Organizace na Barumce byva teda za dvacku mnohem lepsi!eto
A ještě něco...
Daniel Ch.
Paní ředitelka soutěže u místa nehody nestála....já ano!
Nehodu jsem viděl na vlastní oči a souhlasím s názorem,že si za to mohli sami diváci a pořadatelé.Vždyť před osudným okamžikem takhle na mále měli snad 3 jezdci a když Daniel Landa svou "oktávku" málem do lidí opřel...já bych tam teda už po tomhle extempóre nestál ani minutu.Bohužel každý nemá stejný názor jako já.S pozdravem Daniel Ch.t
krach čeho?
kenx
Prohlášení jezdců k havárii Davida Komárka
Na Pražském Rallysprintu došlo ke zranění několika diváků. Následně vychází v médiích velice nešikovná informace, že nehodu zavinil jezdec David Komárek. My, jezdci rally, se co nejdůrazněji ohrazujeme proti podobným formulacím či diskusím, neboť dojde-li při legálních, oficiálních závodech pořádaných FASem ke zranění kohokoliv, kromě přímého účastníka soutěže (jezdcespolujezdce), nelze na problém nazírat jako na běžnou automobilovou nehodu. Diváci na tyto závody chodí výhradně na vlastní riziko a musí počítat s tím, že závodní speciál vyletí z trati KDYKOL, KDEKOL a z JAKÉKOL PŘÍČNY. Jezdec se často řítí rychlostí, ve které velmi často nevnímá (nebo si všimne až na poslední chvíli) dav nevhodně stojících diváků. Zatímco diváci s vozem počítají, jezdec s diváky často ne. O tom přece nejsou oficiální automobilové soutěže. Vyzýváme proto všechny diváky a pořadatele, aby zvážili možná rizika a podle nich se řídili. Je nutné propříště zabránit formulacím v médiích, že zranění přihlížejících zavinil jezdec, neboť tomu tak není ani podle práva ČR, ani podle zdravého rozumu. Václav Pech jun., Petr Uhel, Daniel Landa, Roman Kresta, Tomáš Enge, Milan Liška, Karel Trněný, Václav Arazim, Milan Blahout, Emil Triner, Karel Trojan, Jan Kopecký, Filip Schovánek, Martin Barták, Jaroslav Malý, Petr Novák, Vojtěch Štajf, Jiří Tošovský, Michal Sláma, Kateřina Trojanová, Štěpán Vojtěch, Tomáš Vojtěch, Michal Ernst, Štěpán Palivec, Josef Peták, Alena Benešová, Jan Jelínek, Václav Pritzl, Stanislav Kafka, Jaroslav Jugas a další… (8.12.2003)savvyx
Re:
Souhlasím s vámi a přeju vám všem hodně štěstí v nadcházející sezóně!! savvyxTest prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Political, Cultural and Economic Affairs Assistant
Velvyslanectví Thajského království
Praha
nabízený plat:
34 310 - 39 458 Kč