Diskuze

Audi A3: rychlé, silné, ale drahé

hodnocení iDNES 4,7/5 Redakčním testem prošlo Audi A3 druhé generace s novým přeplňovaným dieselovým motorem o objemu dva litry. Od svého předchůdce se liší nejen vzhledem a pohonnou jednotkou, ale především novým koncernovým podvozkem. VNĚJŠÍ VZHLED * INTERIÉR A KUFR * MOTOR A SPOTŘEBA JÍZDNÍ VLASTNOSTI * CENA
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

erosia

26. 1. 2004 10:24
vyzkoušej a pak hodnoť
Mám A3 1.6 75kw , nehoním se za výkonem a to auto je pohoda sama, pocit z jízdy příjemý, motor komfortní,prostě ideál pro 2 člennou posádku, rozhodně bych doporučil se svézt a pak hodnotit, když vezmu cenu a výbavu, mimochodem slevu jako na Audi vám nedá žádný prodejce, tak zjistíte že je srovnatelná se vším okolo....
 
0 0
možnosti

fks

22. 1. 2004 15:13
AUDI je smejd!
AUDI, zejmena pak A3 je peknej smejd!!! (Zapinam stopky a cekam, za jak dlouho se stihne REVO ozvat...)
0 0
možnosti

Revo

13. 1. 2004 9:56
A3 nebrat
Z vlastní zkušenosti Vám radím, Audi nekupujte, šli tak z kvalitou dolů, že dnes už je lepší kdejakej korejec.
0 0
možnosti

revo

13. 1. 2004 10:54
Re: královské raegge
...a kdo nemá "R", ten je amatér.....
0 0
možnosti

ostrovid

7. 1. 2004 20:16
Cena není vše
Všichni se tady zamýšlíte jen nad cenou a otázkou germán kontra talián. Jasně že se tady platí především značka. Ale když si koupím šaty u německého Bosse nebo italského Armaniho, tak se můžu spolehnout, že Hugo mi vydrží mnohem déle v šatníku, ale více šmrncovní budu v šolně od Giorgiho... A teď si vyber jestli chceš německou kvalitu nebo italský design? U nové A3 kompromis dělat nemusím - je tak sexy, že až v březnu splatím svou Fabii prošpikovanou vším co mi škodovka tehdy mohla nabídout, nechám ji mladé a půjdu si objednat A3 ať to stojí co to stojí. I když vím, že za tu cenu bych měl Superb v plné náloži. Ale kdo jednou propadne audi...
0 0
možnosti

Milosch

8. 1. 2004 7:08
Re:
Ty vole ten tvůj "německý " BOSS patří už tak deset let jedné italské oděvní společnost (jméno si nepamatuji, ale na int. str. to určitě najdeš) ty rozumbrado. Italské auto jsi nikdy neměl tak nechytrač.
0 0
možnosti

Koudy

7. 1. 2004 18:29
NE NAFTA
Proč proboha pořád ta nafta???? Proč??? Kdy už to konečně skončí tahle cesta dopekla a přestane se to ládovat do kár....
0 0
možnosti

mysak

7. 1. 2004 18:46
Re:
Kdy si naposledy jel v podobne kare s naftovym motorem ?
0 0
možnosti

RM

7. 1. 2004 14:12
čirá optika
Zajímaly by mě vaše zkušenosti s "čirou optikou". Jsou tam stejné halogenové žárovky jako v obyčejných světlech ? A opravdu je s ní v noci vidět lépe ???? A od kdy se dělá čirá optika do octavií ??? díky
0 0
možnosti

Marek

7. 1. 2004 14:35
Re:
Cirá optika = krycí sklo reflektoru je hladké, směrování světla se děje prostřednictvím zrcadel uvnitř paraboly. Pohlcování svetla je tudíz nizsí nez u klasických reflektoru s vroubkovaným krycím sklem. Octavia má cirou optiku od MR2001, ale stále klasické zárovky H4.
0 0
možnosti

L@F

7. 1. 2004 13:36
Technická pozn. pro redakci:
Co tak příště fotit úplně černé auto v tunelu? Vidět toho bude zhruba stejně...
0 0
možnosti

Tydyt

7. 1. 2004 13:07
100Kw Almera Tekna
Divim se, ze tam neni misto Corolly je vykonostne lepsi nez Corolla a je jeste o neco levnejsi a ma bohatsi vybavu. Nissany jsou spolehlivejdi nez VW a nebo Alfa.
0 0
možnosti

lukinoo

7. 1. 2004 12:46
hmmm
jedině Alfa 147  nestěžuji si
0 0
možnosti

limach

7. 1. 2004 13:25
Re:
Jsem úplně stejně "postižený". Odkud jsi?
0 0
možnosti

A4 Avant

7. 1. 2004 11:20
Nejde jen o auto
Při posuzování výhodnosti nejde jen o auto. Po dřívějších zkušenostech si nemohu vynachválit přístup v PORSCHE Brno - čímž zdravím pana Krupičku.
 
0 0
možnosti

revo

8. 1. 2004 16:23
Re: taky tak
A pana Karase na servisu.... Porsche - no. 1. Vždycky mi naskočí husí kůže, když se ocitnu v servisech jako: Rašíno (Ford) na Vídeňské, Fiat na Cejlu a podobně... Brrrrr. Pocitově a prostředím tak rok 1985. A ROS na Poříčí? Kolegovi z práce lehce vyměnili 1/2 auta, aniž je někdo prosil....
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...

Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari

29. března 2024

Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika
FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika

Monika Pavlíčková (35 let) je maminkou dvou dcer, sedmileté Terezy a čtyřleté Laury, a zároveň také manažerkou obchodního týmu společnosti ABF,...