Diskuze
V Číně umějí kopírovat všechno. I automobily
Děkujeme za pochopení.
neuveden
Nazor
To vite ze nas berou na hul a drou nam kuzi ,ceny za ktere prodavaji automobily jsou priserne predrazene a lide z automobilek jsou preplaceni v platech treba takovej reditel fran. renaulta bere neskutecne mnozstvi penez a za co?Vzdyt ani nevi co s tim.A lidi v automobilkach totez.Manzel pracoval pro francouzskou tovarnu Renault za mesicni plat 80.000kc cisteho!! a to pracoval pouze na obyc.stroji na ktere neni potreba ani zadny diplom.Skoda ze to nemuzeme udelat jako cinani.Jaky z nich maji strach WV a ostatni.Jsou posrany az za usima aby neztratili jenom ten nejaky jen.Ondra
Podivný článek
Mám pocit, že článek je opět špatně napsaný a navazuje tak na sérii článků na iDnes obvyklých. Myslím si, že na obrázku není model Jetta, ale Bora. Jetta se vyrábí jako výběhový model evropské verze s pozměněnou maskou a drobnými úpravami...např. FAW i jiní výrobci. Určitě se najde někdo, kdo uvede správné informace, že to bude "novinář" z iDnes si ale rozhodně nemyslím.Pepa
Čínskej Passat
Číňan přemejšlel jak vydělat, pak si všimnul Bory a ukradnul to Volkswagenu včetně výrobní linky a fabriky na motory. Jóó kucí z Mladý fronty jsou borcí. No to bych se z Vás p....l.DuPe
Nesmysl
To je taková blbost, že jsem si málem pozvracel počítač, když jsem to četl. Všechny (upozorňuji VŠECHNY) "kopie" jsou ve skutečnosti originálem a všimněte si, většina vozidel momentálně vyráběných v Číně se již v mateřských automobilkách nevyrábí. Je to jeden ze způsobů, jak zúročit již vyřazené nerepasované výr. linky, malinko si přivydělat na zajímavých trzích atd. Každopádně velký omyl autorů článku.Mino
Re:
kam ze to chtela Skoda presunou vyrobu felicii, na Ukrajinu nebo do indie? Pred casem se neco takoveho psalo ....Driver
ceny motorizací
Víte, že silnější motor má nižší výrobní náklady než slabší? Tak proč platim za silnější víc? Vždyť třeba 1.4 a 1.6 VW jsou prakticky bez rozdílu, až na velikost díry pro písty. Vče ostatní vyjíždí ze stejné výrobní linky a je jedno, zda to půjde do 1.4 nebo 1.6. Akorát nás škubou.Mino
Re:
"Velkoobchdni" cena aut (nerikam primo vyrobni) je o mnoho nizsi, protoze v Nemecku se prodavaji tzv. EU-auta. Je to vlastne auto, dost casti nemecke, koupene pres Dasnko nebo Holandsko. Tam se plati totiz o 20-30% vetsi dane, ale pri vyvozi je zase tyto dane vrati, tzn. auto stoji mene o techto 20-30%. Jinymi slovy automobilka prodava do ruznych zemi stejna auta za dost odlisne ceny, ale "na krame" stoji skoro vsude stejne. VW mel vloni celkem problem a dostal tusim 95 mil EUR pokutu za tyto praktiky od EU. No a nemecky prodejce aut chce svych 30% take, takze auto "EX-WORK" stoji cca 50% toho, co je napsano navyloze.Kamil
I u nás
I u nás by mohli vietnamci začít kopírovat auta. Ty jsou neúměrně předražovány na úkor konečných zákazníků. Pro automobilky není problém vyrobit automobil o 1/3 levnější a s delší životností (např. plechy). Jenomže automobilky dělají "bussines" a tak nám nezbývá než plati, platit a zase platit...Tom
Re:
Kde jsi přišel na názor, že automobilky umí vyrobit auto o 1/3 levněji? Umí, ale to by chyběly peníze na vývoj nových vozů, nákupy technologií a jiných potřebných investic, které se nakonec promítnou ve finální ceně výrobku. Pokud by tomu tak nebylo, tak by jsi se ještě dneska chodil dívat k prodejci maximálně na Favorita v nějaké akční úpravě - ale stál by možná cca 180 tis.Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
RECEPČNÍ
Quality Hotel Brno Exhibition Centre
Jihomoravský kraj
nabízený plat:
30 550 - 30 550 Kč