Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

B M W

23. 1. 2004 17:53
SKOTA?
OT čko neznám, nevím o co jde, páč jsem nebyl na vojně. Sem chabrus na pravou ruku, vod neustálýho řazení rychlostí. Chápeš ...
0 0
možnosti

B M W

23. 1. 2004 17:53
SKOTA?
OT čko neznám, nevím o co jde, páč jsem nebyl na vojně. Musel jsem jezdit. Chápeš ...
0 0
možnosti

B M W

22. 1. 2004 23:04
Mám poruchu. Osobnosti. Ale mě to osobně moc neva. Užívám si jako nikdy!!
Dám si do rypáku a jedu. Je mi jedno kam. Prostě jedu. Nejlepší je to v létě, když se dá jezdit se staženou střechou. Pustim si Angie Stone a užívám si zatáčky s kvílícíma gumama. Kupuju většinou z 50% jetý, protože jinak bych se nedoplatil. Pak už ubejvaj míň a na slikách se jezdí na suchu stejně nejlíp. Jestli se za mnou někdo dívá mě už dávno přestalo zajímat. Důležitej je jenom ten pocit totální kontroly a dotyku s každou nerovností na silnici (pružiny mám zkrácený o půl závitu a tlumiče i podvozek naladěný na sportovní jízdu, stejně tak cambry, přední stabilizátor). No, a to je tak asi všechno. Jo a abych nezapomněl. Zvuk. Ten je polovina zážitku, protože mi nad 6500 vždycky běhá mráz po zádech. Cesta ... tak za těma zatáčkama je většinou nájezd na dálnici. Mám svý trasy a kdo mě potkal ví kdo sem a s čim jezdim. Úžasnej pocit svobody. Motor trvale přes 5000, šaltpáka s krátkym záběrem, škodovky a Pražáci v pravejch pruzích. Detaily: zkusim někdy z hecu vyměnit klakson z nákladního volva za pravej českej zvonec z tramvaje. Pražáci (ano, mám je rád, jako každej mimo big city) si budou i u Brna připadat jako doma na Václaváku :) Jo, sem fakt dobrej a léčim si na silnici komplexy. Vim to. Už mi to nepište.
0 0
možnosti

K.

23. 1. 2004 14:44
Re:
Jseš fakt dobrej,doufám ,že se brzo potkáme.Mám OT-64.
0 0
možnosti

Colin Mc Rae

22. 1. 2004 10:22
Pokud vás štvou pokuty, buďte nad věcí. Šlehněte si :)
Dám si do rypáku a jedu. Je mi jedno kam. Prostě jedu. Nejlepší je to v létě, když se dá jezdit se staženou střechou. Pustim si Angie Stone a užívám si zatáčky s kvílícíma gumama. Kupuju většinou z 50% jetý, protože jinak bych se nedoplatil. Pak už ubejvaj míň a na slikách se jezdí na suchu stejně nejlíp. Jestli se za mnou někdo dívá mě už dávno přestalo zajímat. Důležitej je jenom ten pocit totální kontroly a dotyku s každou nerovností na silnici (pružiny mám zkrácený o půl závitu a tlumiče i podvozek naladěný na sportovní jízdu, stejně tak cambry, přední stabilizátor). No, a to je tak asi všechno. Jo a abych nezapomněl. Zvuk. Ten je polovina zážitku, protože mi nad 6500 vždycky běhá mráz po zádech. Cesta ... tak za těma zatáčkama je většinou nájezd na dálnici. Mám svý trasy a kdo mě potkal ví kdo sem a s čim jezdim. Úžasnej pocit svobody. Motor trvale přes 5000, šaltpáka s krátkym záběrem, škodovky a Pražáci v pravejch pruzích. Detaily: zkusim někdy z hecu vyměnit klakson z nákladního volva za pravej českej zvonec z tramvaje. Pražáci (ano, mám je rád, jako každej mimo big city) si budou i u Brna připadat jako doma na Václaváku :) Jo, sem fakt dobrej a léčim si na silnici komplexy. Vim to. Už mi to nepište.
0 0
možnosti

DJ

22. 1. 2004 13:26
Re:
Jeste zijes magore? Tak si uzivej dlouho tu nebudes! Jenom doufam, ze as chcipnes tak to neods**e nekdo s tebou.
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části

25. dubna 2024

Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...