Diskuze
Dacia X90 - fešanda z Rumunska
Děkujeme za pochopení.
mates
prevlecena thalie
Nova Dacie je jen skelet thalie prevlecenej jinejma panelama. Produkce Thalie v Turecku se ukonci a bude pokracovat v Rumunsku prave jako Dacie. Levna sracka pro chudaky z vychodni Evropy…m@cek
OLTCIT
Měl jsem Oltcita v letech 1992-94. Když jsem ho koupil, neměl najeto ani 25tis. Km. Po 30 tis. Km. jsem musel nechat vyměnit vačky a rozvodové řemeny a tahle sranda mě stála 11 tis. Kčs. Tenkrát to pro mně znamenalo vyhodit dvě celé výplaty. Přitom se jetý Oltcit prodával kolem 30 tis. Kčs. Nehledě na to, že u nás (Západní Čechy) byly jen 2 servisy na Oltcity (Plzeň a K. Vary). Už bych RUMUNA nechtěl. Jaksi jsem k nim zanevřel.Jan Kamenický
Re: S Dacií jsem spokojený
Po dlouhé rozvaze jsem si na podzim roku 2002 koupil Dacii SuperNovu s motorem Renault 1,4 MPI. Najel jsem s ní přes 20 tisíc km a jsem velice spokojený. Auto je to velice živé, dobře sedí na silnici, motor tichý s malou spotřebou (kolem 6ti litrů při velmi svižné jízdě, při jednorázové jízdě mimo město je spotřeba 5,2 l/100km). Zatím je bezporuchové (to je toho, každé nové auto má být bezporuchové, co na tom). Soused má Fabii a už ji měl několikrát v opravě (Fabia Sedan 1,4 za cca 350 tis. Kč). Na služební jízdy používám novou Fabii s tříválcem 1,2/48 kW (tj. ten silnější). Moje osobní poznání, oběma auty opravdu jezdím: Dacia je lepší. Ani proklamovaná preciznost a dílenské zpracování není u Fabie tak oslnivé, jak se povídá. Tím nechci nic a nikoho urážet. Mohu jenom říci, Dacia mě překvapila, je to dobré auto. Kdo nevěří, ať se přesvědčí sám. Nejlépe vyzkoušet si jízdu tímto vozem a udělat si svůj názor.Frantík
ale ten servis!
To Vojta, jirka, Zekon: no jo, pánové, to je sice hezký, jak máte spolehlivý auta, ale taky všem řekněte, o kolik je dražší servis na almeru než na např. evropský auta(samozřejmě srovnatelný, ceny u Audi, BMW, Medvědů, VW jsou někde jinde). Ty náhradní díly jsou přece o dost dražší!!!!sx02
Re:
mlock
dacia vs. škoda
Silně mi tyto příspěvky připomínají dobu, kdy se zde ve velkém začínaly prodávat "korejci". Auta jsou to spolehlivá a spousta lidí si je koupí raději než Škodovku. Vysvětlení je v ceníku a v základní výbavě. Při skoro stejné ceně je velmi markantní výkonový handicap škodovek, např. Octavia 1,4 75 koní vs. Hyundai Elantra 1,6 cca. 108 koní. Jen čas ukáže, jak je to které auto spolehlivé. Takže hanět auto, které se ještě ani nevyrábí je pěkná rána pod pás. Mám 1310 kombi. Narozdíl od škodovek olej, kterej do toho naleju taky šroubem vypustim a ne, že mi odteče netěsnostma. Pořád je to rychlejší než favorit a 1,3 felicie. Semtam na silnici potkám starší západní stroj, jehož řidič mě z kopce nebo po rovině předjede, ale do kopce předjedu já jeho. No jo, západní auto, ale ten stav. Když už srovnáváte škodovky a dacie, tak si srovnejte škodovku z roku 1975 a dacii. Je to nesrovnatelné.Marek
Re:
Rychlejší než Favorit??? To sis spletl když jsi jel s kolečkem na dříví a uklouzly ti nohy,ne?Eldo
To je bomba!
Konečně něco pro normální lidi, kteří nevydělávají miliony. Pěkné rodinné auto do 200.000,-. Ani bych se nebál, že to je z Rumonska. O kousek dál v Turecku se taky vyrábí ledacos a to už nikomu nevadí ?!?ring
che chéé
nevíte o čem mluvíte škodofkáři. mám dáču 25let starou a je boží. jede jak nová(i tak vypadá). škodofky po téhle době jedou už jen po GO. kufr na 2 mrtvoly. náhon na přední. 5x uložená klikovka (škodofka to nemá do teď). nikdy bych nechtěl simply "clever" už se těším až si tuto ohmatám. konečně je tu lidové vozítko!! škodofka krachnetaky auto
skoda
strejda
ne ne ne
humus ,bastard ..jak design tak pravdepodobne i provedeni , cili zadna fesanda jak tu tzv . odbornici z i dnes naznacujipetr
Od Aše na východ?
Jestli autorovi článku připadá automobilový trh od Aše až po nevím kam homogení, tak asi usnul někde v době normalizace. Omlouvám se všem pesimistům, ale český trh už je dávno západní. A přes všechny pozitivní ohlasy na nový rumunský produkt, nepředpokládám větší prodejní úspěch než jakého u nás dosáhl Fiat s Paliem či nové Lady. Zkrátka za tuhle cenu se kvalitní auto prodávat nedá a co víc, kde je image?Vojta
Re:
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Financial Controller (A12540)
AURES Holdings a.s.
Praha