Diskuze

Diesel od Hyundaie - povedený kousek

Hyundai Accent v novém kabátě roku 2003 jsme si už v testu na auto.idnes.cz představili. Levné a velmi slušně vybavené auto sice neoplývá dokonalými jizdními vlastnostmi a moderními materiály jako konkurence. Oproti ní je ale o hodně lacinější.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

tojejedno

18. 7. 2007 15:18
neco malo ze zkusenosti

ahojte,

precetla jsem si vase prispevky a divim se, ze nekomu stoji za to , hodnotit novyho accenta i presto,ze v nem nikdy nesedel. Ja mam dieslaka 3/4 roku najeto 20 000 kilaku a jsem nesmirne spokojena ze spotrebou a vubec jizdnimi vlastnostmi -proste motor je spickovej a je jasny ,ze za 350.000 nikdo nemuze cekat buh vi jakej vizualni skvost -ale z boku je hezkej;-). Abych pravdu rekla, myslim ,ze v dobe kdy jsem ho kupovala opravdu konkurenci nemel -ted prehled nemam. Co mi vadi je spatna aerodynamika ve vysokych rychlostech a asi i s tim spojena horsi drzeni bilance v ostrych a rychle projetych zatackach.(korejci mysli na nase body) To je moje zkusenost

0 0
možnosti

ha-ha

12. 2. 2004 18:37
ha-ha třiválec
jako ve vtipu třiválec je jako ctyřválec ale horší.Taky to auto je jako ostatní ale je pry levnější.Redaktoří pišou za penize a delají reklamu pro inzerenta.Ale když jsou dneska na trhu auta s high tech čtyřválcem v naftě od FIATU/FIAT,OPEL a SUZUKI/a ten čtyřválec je nejen lepší ale i s menším objemem/znamena nížší pov.ručení/tak to s tou levotou Accentu v naftě tak horké to nebude/viz Opel Agila 1.3 CDTI cena i s klima 330000,- ha-ha
0 0
možnosti

Santa1

11. 2. 2004 10:15
Dobrý motor
Motor je opravdu špičkový, málo se uvádí, že vlastně pochází od Daimler-Chrysler, konkrétně koupili licenci od VM Motori.
0 0
možnosti

revo

11. 2. 2004 15:07
Re: špičkový?
Můžeš uvést ty konkrétní "špičkové" údaje? Výkon, objem, kroutící moment, spotřeba....
0 0
možnosti

zelva_bourak

11. 2. 2004 9:20
Moje zkusenosti
Mam zatim Accenta mesic, najeto cca 3000 km, auto je designove opravdu povedene. Vsem se libi hlavne predni a zadni cast, svetla a profilovani karoserie. Zadni kulata brzdova svetla (jakoby LED) vypadaji opravdu dobre.
Nechal jsem ho porovnat svou pritelkyni i vuci Elantre, stare i nove, Fordu Focusu a po strance designu Accent u ni zvitezil.
Ma velmi utulny, prakticky a zda se odolny interier, kvalitne slicovany. Libi se mi sikovne umistene kapsicky (u ridice, pred spolujezdcem, pred a za radici pakou). Volant je prijemny na ovladani a je skrz nej dobre videt na palubni desku. Podsvetleni desky je OK, palubni pocitac ma decentni svetle zelenou barvu, velmi rovnomerne podsvicenou, radost se podivat :-) Ma to meric venkovni teploty, pocitadlo km, prumernou spotrebu a dojezdovou vzdalenost.
Razeni mi prijde velmi lehke, presne a spolehlive. Spotreba zatim 6.8 Naturalu 95 podle pocitace, mesto:mimomesto radove 1:1.
Sedadla se mi zdaji velmi dobra, primerene tvrda. Vyhled z mista ridice je velmi dobry, zpetna zrcatka jsou take lepsi nez prumer.
Auto je primerene zive, rozhodne mi nepripada hlucne. Motor ma velmi prijemny zvuk.  Zatim jsem ho moc na zimnich silnicich nevytacel, max. 140 km, ale v lete se uvidi :-).
Pristup do (osvetleneho) kufru je optimalni.
V zakladni vybave je mj. dostal zamek radici paky a radio.
Jedine, co si chci nechat pridat, je dalkove ovladani k centralnimu zamykani za cca 3.500.-.
Hodnoceni: za svoji cenu porazi ostatni konkurenty uplne v pohode. Nejaka Fabia, Polo a dalsi se naprosto nechytaji.
Spolehlivost: uz jsem mel 3 Hyundaie: Sonatu, Lantru, Elantru a ted Accenta (ty tri predtim v praci), nebyly s nimi zadne vetsi problemy. Navic zaruka 3 roky bez omezeni km :-)
0 0
možnosti

revo

11. 2. 2004 14:56
Re: Fabia, Polo
Evidentně seš doplašenejk z novýho auta... Hlavně to osvětlení kufru je opravdu super! (měl jsem ho už v Polu ročník 96, promiň, ale moc mě to tedy nepřekvapuje. Navíc v současnosti mám v kufru světla 2. osvětlení dveří řidiče i spolujezdce a to jak do země, tak dozadu červeným svěltem, dále pak celkem 6 světel vnitřního osvětlení...přišel by sisi na svoje!). Jinak Polo a Fabia se víc než "chytá" na tvýho Hyundaie. Stačí se podívat na tabulku prodeje ve třídě malých aut.  Kolik se prodá Accentů a kolik Fabií a Polo....To snad Getz, ale Accent . Design je věcí názoru. Promiň, ale já považuji Hyundai ještě s Daewoo za nejškaredší a nejodfláklejší auta. Párkrát jsem jel s Lanosem a měl jsem pocit, že se vracím do doby před 10 lety...to jsem jezdil ve Favoritu.  
0 0
možnosti

Technik

10. 2. 2004 22:26
"Testy"
No tyhle "testy" (a zvlaste na idnes) je treba brat hoooodne s rezervou. Vznik clanku vidim asi takto: ve 4 odpoledne prijde za redaktorem sef a rekne "do peti chci mit na stole test na tenhle vuz". Redaktor tam napraska par vseobecnych zazitych vet (jako ze kdyz je to nemecky vuz, je to preciznost, strohost a kvalita, kdyz francouzky tak je to prehnana mekost, kdyz korejsky tak ze je to nic moc ale za ty prachy dobry atd.).
Nerikam ze je vsechno spatne ale jsem presvedcen, ze o nejakem skutecnem testu nemuze byt ani rec :-)
0 0
možnosti

Havirov Devils ! ! !

10. 2. 2004 11:11
EU
O kolik je ten naftozrouž dražší než výkonostně srovnatelný benzín?? Pro člověka který s autem nenajede víc jak 100tisíc to nemá cenu kupovat v naftě
0 0
možnosti

albatros

10. 2. 2004 4:24
RE TEST ACCENT DIESEL
Opět mi nezbývá než reagovat o zřejmé zaujatosti testujícího človíčka pro ilustraci přikládám odkaz na jiný test a po vlastních zkušenostech s tímto autem  byť 1,3benzin (najeto téměř 50tisic km za 18 měs.) se přikláním spíše k pravdivosti druhého testu.http://www.itest.cz/automobily/H_accent.htm
0 0
možnosti

Little Boy

10. 2. 2004 8:05
Re:
Docela me zarazi jak se tydle dva clanky rozchazeji. Jestli na idnesu netestovali jine auto... :-). Tech 7l nafty se me zda nejak moc, to nemaj ani podstatne vetssi auta.
0 0
možnosti