Moje zkusenosti
Mam zatim Accenta mesic, najeto cca 3000 km, auto je designove opravdu povedene. Vsem se libi hlavne predni a zadni cast, svetla a profilovani karoserie. Zadni kulata brzdova svetla (jakoby LED) vypadaji opravdu dobre.
Nechal jsem ho porovnat svou pritelkyni i vuci Elantre, stare i nove, Fordu Focusu a po strance designu Accent u ni zvitezil.
Ma velmi utulny, prakticky a zda se odolny interier, kvalitne slicovany. Libi se mi sikovne umistene kapsicky (u ridice, pred spolujezdcem, pred a za radici pakou). Volant je prijemny na ovladani a je skrz nej dobre videt na palubni desku. Podsvetleni desky je OK, palubni pocitac ma decentni svetle zelenou barvu, velmi rovnomerne podsvicenou, radost se podivat :-) Ma to meric venkovni teploty, pocitadlo km, prumernou spotrebu a dojezdovou vzdalenost.
Razeni mi prijde velmi lehke, presne a spolehlive. Spotreba zatim 6.8 Naturalu 95 podle pocitace, mesto:mimomesto radove 1:1.
Sedadla se mi zdaji velmi dobra, primerene tvrda. Vyhled z mista ridice je velmi dobry, zpetna zrcatka jsou take lepsi nez prumer.
Auto je primerene zive, rozhodne mi nepripada hlucne. Motor ma velmi prijemny zvuk. Zatim jsem ho moc na zimnich silnicich nevytacel, max. 140 km, ale v lete se uvidi :-).
Pristup do (osvetleneho) kufru je optimalni.
V zakladni vybave je mj. dostal zamek radici paky a radio.
Jedine, co si chci nechat pridat, je dalkove ovladani k centralnimu zamykani za cca 3.500.-.
Hodnoceni: za svoji cenu porazi ostatni konkurenty uplne v pohode. Nejaka Fabia, Polo a dalsi se naprosto nechytaji.
Spolehlivost: uz jsem mel 3 Hyundaie: Sonatu, Lantru, Elantru a ted Accenta (ty tri predtim v praci), nebyly s nimi zadne vetsi problemy. Navic zaruka 3 roky bez omezeni km :-)