Diskuze

Auta od GM se pěkně rozpalují

Největší světová automobilka General Motors stahuje zhruba 1,8 milionu vozů, aby opravila elektrickou závadu. Firma to oznámila s tím, že zatím zaznamenala zprávy o 80 incidentech zahrnujících nárůst teploty, roztavené a doutnající součástky nebo plameny v systému zapalování a na hřídeli volantu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

M

8. 2. 2004 23:25
?
Rekl bych, ze cim slozitejsi auta, tim vice bude problemu.
0 0
možnosti

Šalis

8. 2. 2004 22:56
Nissan Almera
Taky momentalne stahuji,a docela hodne vozu, nejake problemy se sledovacem otcek, meni je.
0 0
možnosti

Volvo

8. 2. 2004 15:42
Volvomělo taky svolávačku
U volva byly problémy s "nízkým utahovacím momentem" u dvou matek, která drží stabilizátory předních kol. Údajně se to vada mohla projevit tím, že by se ozývaly zvuky zpředu a mohly by se objevit nepřesnosti v řízení. Tolik dopis od Volva. Jenže česky řečeno, matky mohly být málo utažené, a pak vám to mohlo v zatáčce hůř zatáčet, případně kola mohla upadnout úplně. HE HE od té doby co to převzalů ford je lepší kupovat starší modely, které jsou ještě made in Sweden.
0 0
možnosti

Tom

8. 2. 2004 14:10
Závady plechových miláčků Vectra B
Prvni modely Opel Vectra B 1,8 16V(druhá generace) z roku 1996. Pořízeno nové - po nějakych 100 tis km se zaclo stávat, ze to obcas na krizovatce na volnobech chcipne. Opel Vectra B 2,0 16V r. v. 2000 (předpokladáme, že už jsou vychytány mouchy nového modelu z roku 1996) trpí stejným problémem. V autorizovaném servisu poruchu nedokáží identifikovat.
0 0
možnosti

ROman

8. 2. 2004 20:33
Re:
Chybu na voze Opel Vectra B mohu potvrdit z vlastní zkušenosti. V servise bylo řešeno výměnou krokového motorku volnoběhu, který vydržel tak dalších 15-20.000 km a odešel znovu.
Příčinu této závady se nikdy servisu nepodařilo objasnit. Stále dokola se prováděla výměna krokových motorků. Jediná klika byla, že vždy odešel ještě v záruce na díl.
  
0 0
možnosti