Diskuze
R1e: elektrická myš od Subaru
Děkujeme za pochopení.
<HellFish>
sutuki kingquad 700
zdar co si myslite ze je lepsi suzuki kingquad lta700 nebo yamaha raptor 660 r.v.01 D9999K
Tomas
Jak tam jsou ty clanky razeny?
Na tech 200 V vstupnich mi zadna kombinace clanku nevychazi. Bud je to 6 paralelnich vetvi po 5 clancich v serii(180 V), nebo 5 paralelnich vetvi po 6 clancich v serii (216 V).nemec
Re: vstupni napeti
"Vstupni napeti" je to, kterym se to dobiji. Zmeril jste si nekdy, kolik voltu Vam leze ze zasuvky? Pokud bydlite na vesnici, bude to v dobe ranni spicky urcite min nez tech "normalnich" 220. A proto je to delane na 200 V (s tim, ze to samozrejme musi vydrzet i 240). Jak je to s napetim baterie a motoru je mi jasne uz mene, jeden clanek muze mit napeti max. neco pres 3 V (z elektrochemickych duvodu - proste kvuli energii, ktera se uvolni/spotrebuje pri chemicke reakci, ktera na clanku probiha). Udaj "Number of cells" se zrejme asi nevztahuje na pocet elektrochemickych clanku, ale pocet akumulatorku, ze kterych se sklada cela baterie auta.specnaz
synchronni motor?
no myslim ze synchorni motor tam stoprocentne nebude, jelikoz 1) ten ke svemu provozu potrebuje stridavy napeti, coz z tech baterii tezko vyleze (musel by tam byt nejakej stridac, ale to by jeste tezce snizovalo ucinnost cely soustavy) 2) synchronni motor se toci pouze synchronnimi otackami, pokud je zatezny moment vyssi nez motor "zvladne", tak motor vypadne ze synchronismu a zastavi se... coz by se u auta moc nehodilo - spis tam bude nejakej ss motor...Tomas
Re: ano, na stridavy proud
to je. Od toho je tam menic, nemusite mit obavy, ze by to melo vyrazny vliv na ucinnost. Podivejte se na klasicke menice pro 3f asynchronni motory: stridavy proud je usmernen na stejnosmerny a potom je opet premenen na stridavy s promennym napetim a kmitoctem. Dnes je to velmi propracovane, ucinnost muze byt velice dobra (menic muze eliminovat nedokonaly ucinik motoru atd...) Dulezite je, aby menic a motor byly jaksi sladeny k vzajemnemu pouziti, coz zde ale nechci blize rozebirat.nadase
Kdo hledá, stejně nenajde ...
Hledala jsem o tomto zázraku něco na netu, ale když i oficiální stránky Subaru "mlčí", tak to je těžký ...ja
Re:
A co treba tohle: http://www.subaru-global.com/topics/ms/tms2003/r1e.html staci pouzit google.František Dvořák
Údaje-DOPLNĚNÍ
Vendelin
pohled energetika
Jen bych si dovolil polemizovat s tvrzenim, ze je vozidlo pratelske k zivotnimu prostredi. Pokud elektrinu vyrobime v tepelne elektrarne, ktera ma u nas ucinnost cca 33procent, znamena to, ze na vyrobeni jedne kWh dve kWh vylitnou kominem a chladicimi vezemi. Jiste nemusim pripominat, ze spalovanim hnedeho uhli vznikaji emise CO,CO2, SO2, NOX ... coz jiste pratelske k zivotnimu prostredi neni. Jina vec by bylo pokud by se elektrina vyrabela jen v jaderkach. To nam ale zeleni ekoteroriste nedovoli...Tomas
Re: Nemate zas tolik pravdu
ze to neni tak ekologicke. Sice tu elektrinu musime nekde s horsi ucinnosti vyrobit, jak pisete, ale 1) neni to ve meste, kde jede to auticko, a pokud prijmete nazor, ze toto auticko v nasem meste nahradi jine, benzinove, tak 2) zvysena exhalace z elektrarny je dokonce vyvazena ubytkem exhalaci ve meste. Spalovaci motor ma podobnou ucinnost jako ta elektrarna.R4dim
myslete
takze: 1.celkova kapacita 450Ah 2.celkova vaha clanku 270kg 3.60kw? tutovej preklep vzdyt jenom motor 3.5KW vazi asi 30kg a je velkej asi jako kos na odpadky, to znamena ze by ten nas musel vazit kolem 515kg. 4.jedna se zcela urcite o 6kw ted je jenom otazkou jak vysoke je napajeci napeti,berme treba hodnotu 24V motor pobezi v prumneru na 2-3KW to mame spotrebu 125A/h takze auticko nam vydrzi jen jen asi 3h. Kdyz vezmeme jako napajeci hodnotu 230V tak to mame spotrebu 13A/h coz nam vyjde asi na 34h provozu. ale to jsou vsechno je dohady protoze autor clanku neposkytl ani zakladni technicke informace a nektere co poskytl jsou podle mne mylnevon Kleist
Re:
Je tam s nejvyssi pravdepodobnosti 30 akupacku po 15Ah, 36V a 9kg. Pak by cela baterie mela 270kg a 16.2kWh. Na coz by se zminenych 100km (ted nevim kde) dojet dalo. Koresponduje s tim udaj o specificke merne energii 60Wh/kg, coz pri tech 270kg da presne onech 16.2kWh.Wozyk
Čím to zatrsakr je?
Když už iDNES uveřejní zajímavý článek o něčem jiném, než s kým spí Bartošová, vesměs si naběhne. Proč si novinář nepřečte ten prospekt aspoň 2x? Pro nezavolá někomu kdo ví, co je Watt, Ampér a kilometr? Uvádějte alespoň odkazy na stránky zdroje, ať nemusím kvůli zjištění reálných informací otevírat google.Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO
Každý den po celý tento týden můžete vyhrávat jedinečné dárky od značky BEBELO.