Diskuze

Mini One D – z mrňouse šarmantním dorostencem

hodnocení iDNES 3,6/5 Malý nebo velký, usedlý nebo excentrický, rodinný či pracovní. Žádný automobil dnešní doby nemá šanci dosáhnout výrazného komerčního úspěchu aniž by v jeho nabídce chyběl vznětový motor. To si uvědomila i automobilka BMW a tak do svého retromobilu Mini One montuje od loňského roku i turbodiesel. VNĚJŠÍ VZHLED * INTERIÉR A KUFR * MOTOR A SPOTŘEBA JÍZDNÍ VLASTNOSTI * CENA
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tom

17. 4. 2004 0:00
Minik diesel
Měl jsem ho půjčenýho od AuTecu když mi opravovali BMW.  Znovu jsem si potvrdil, že diesel V ŽIVOTĚ NE !!! V 3.5 tis to zdechlo...S tim se neda jezdit, to je utrpeni..   Ale jinak MINI je super, vážně jsem o něm uvažoval - ale jen Cooper S, slabší za to nestojí, a pak, je to přední pohon.. ale z těch je to ten nejlepší, řízení pěkně natvrdo, žádný gumový uložení..
Jo a blbý jsou ty run-flat pneu, moc těžký..proto ten monitor tlaku. Taky mi vadily bezrámový okna..trochu fórovej pocit..hodí se spíš do sport.kupé když už vůbec.... Co ještě..stupidní kovová šaltpáka..přimrzne ruka
Takže - Mini ANO - diesel  NE !!!
0 0
možnosti

Richie_BigBiker

14. 4. 2004 6:35
Turbo diesel je hnus!!!
Hnus a spina presneji. Nikdy bych TD nechtel a chtit nebubu...
Richie
http://www.riweb.wz.cz" target="_blank" rel="nofollow">http://www.riweb.wz.cz
0 0
možnosti

m-10 wolverine

13. 4. 2004 20:26
I love mini
Miluji Mini :) Škoda že na něj nemám a hned tak mít nebudu :( Je to nejhezčí retro auto široko daleko.Brouk je proti němu hnus kudrnatej
0 0
možnosti

VLD

13. 4. 2004 17:41
Fabia je ....
.... je oproti tomuhle hnus humus. Mini Rulez!!!
0 0
možnosti

Dan

13. 4. 2004 17:22
Povedený motor od Toyoty
Můžu za sebe napsat, že vznětový čtyřválec od Toyoty je nejpovedenější z konkurence. Je dražší, ale když ho srovnám s rachtavým tříválcem TDI Fabie, či totálním lenochem HDi v Peugeotu, či Citroënu, tak to pak je cena akceptovatelná. Mluvím sice o tom, že jsem ho testoval v Yarisu, ale je to nádherně živounký a úsporný motor. A když se k tomu ještě přidá legendární spolehlivost značky Toyota......hmmmmm. Konkurence je prostě horší. Doporučuji vyzkoušet. Otázkou je, zda-li stačí i na těžší auto, jako je Mini????
 
0 0
možnosti

keks

13. 4. 2004 16:52
italian job :)
Takové jedno šílené představení těchto vozítek je ve filmu Loupež po italsku (The Italian Job), pro fanoušky
0 0
možnosti

iuos

13. 4. 2004 13:13
hmmm
a důvod, proč takový auto vzniklo je v pr*eli
0 0
možnosti

Max Fratzek

13. 4. 2004 11:01
cooper
Testovani Mini s dieslem je mimo misu. To jste si asi moc nezajezdili. Ten motor je tam podle me omylem. Ja sam mam coopera s 116 k. Dalsi vec je opet hodnoceni Mini, srovnavani se segmentem typu polo, corsa a pod. Je to nejmensi sportacek, nebo luxusni nakupni kosik, ale neni to auto pro mladou rodinu. Pokud jinak srovnate jeho zakladni vybavu a cenu, dostanete se na cenu fabie a...( fabie nema: sport. podvozek, pirelli v zakl., mereni tlaku v pneu, kos. zrcatko u ridice, bocni airbagy, tak kvalitni audio, osvetleni nohou, zakl. vybavu, koncovku vyfuku a dalsi prvky v chromu a cojavim co jeste ani mit nemuze)
0 0
možnosti

Brzda

16. 3. 2007 9:33
Re: cooper

čau, mohl by ses se mno podělit o zkušenosti s novým mini.Přemýšlím o něm.Děkuju:-) Teda o benzinu.;-D

0 0
možnosti

Richard

13. 4. 2004 9:12
fanklub
Koukám Miku, že se Ti tu rozrůstá fanklub.  Nicméně článek se mi líbí, připadá mi objektivní a i čeština se zdá být OK. Kritika od člověka, který nedá dohromady kloudnou větu a navíc neví co je diakritika mě docela pobavila.
0 0
možnosti

fuckarkin

13. 4. 2004 3:57
blekoto safranku
No, podivej se Safranku, co jsi to napsal za slataninu. Udelej nam radost a vloz do clanku ceska slova, snad tomu budeme vice porozumime. Snad jenom dabel se vyzna v tech zkomoleninach. Nevim, kam ten cesky jazyk leze, do ktereho otvoru.
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

Šárka Hamrusová: Díky laktační poradkyni jsem si přestala myslet, že je chyba ve mně
Šárka Hamrusová: Díky laktační poradkyni jsem si přestala myslet, že je chyba ve mně

Šárka chtěla kojit. Chvíli to ale vypadalo, že se jí to nepodaří. Díky správně zvolené laktační poradkyni nakonec dosáhla úspěchu. Poslechněte si...