Diskuze
V Kolíně budou vyrábět tři malá auta
Děkujeme za pochopení.
je to fakt dobrý
manik
Databáze autoservisů v ČR
http://www.autoservisy.com" target="_blank" rel="nofollow">http://www.autoservisy.comPovalec
Nechapu...
Nechapu, proc by delnik u linky mel mit vyssi, nez prumerny plat? Kdo by podle diskutujicich mel mit nizsi, nez prumerny plat? Ucitele s VS vzdelanim? Doktori a zdravotnicky personal? Tak kdo? Delnik je delnik a v kazdy normalni zemi jsou na tom delnici s prijmem hur. Uz snad soncila doba, kdy tady budou vsichni podelany z horniku, slevacu, soustruzniku...Admin
Re: Naopak, ta doba přichází
, Sehnat zkušeného soustružníka, nebo slévače litiny je řádově těžší, než sehnat někoho, kdo se na VŠE nechal otitulovat. O Pajdalech nemluvím. Já třeba nechápu proč stát provádí mezi nezaměstnanými diskriminaci středoškoláků a lidí bez vzdělání? Panáček z VŠ, nemusí vzít zaměstnání, které "neodpovídá jeho kvalifikaci". Kdežto "nevzdělanec" musí. Ikdyž "nevzdělanec" nebyl od převratu nezaměstnaný a bral trojnásobek průměrné mzdy a "vzdělanec" odpracoval z deseti let 5 s polovinou průměrné mzdy. Vzdělání je tvá soukromá věc. Měl jsi naposledy plat 8 tisíc a vydržel tam půl roku? Tady máš doplňovače v hypáči, dostaneš slušivou zástěrku a mazej, nikdo tě živit nebude.Fuck-Maker
Náborové letýáky jsou všude..
Kdo si myslí , že japončíci stavěli fabriku proto , aby platili mzdzdy , jako v E.U.tak je na hlavu padlej . Můj kámoš se přihlásil , coby vyučenej zámečník s několikaletou praxi a nabídka zněla 10500 hrubého , ten kdo tady plácal o svařovně s 2o ooo až 25 tisíc , vyloženě lže zrovna tak jakků ten člověk co píše o běžném platu zaměstnance firmy škoda kolem 22000 hrubého .To je průměr firemní zahrnuta je v něm i elita škodovky se smluvními platy .Normální dělňas se pohybuje kolem 17500 hrubého a to chodí na tři směny..Čínský Dongfeng v Česku odpálí cenovou bombu. Elektrický Box bude za půl milionu
Součástí uvedení modelů luxusní značky Voyah státního čínského koncernu Dongfeng bylo i představení...
První jízda: Kodiaq si škodováci na rozloučenou se spalováky vymazlili
S novým Kodiaqem si Škoda mohla vyhrát. Tým Jiřího Dytrycha, šéfa projektů spalovacích aut značky,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Místo vzduchového polštáře šrapnelem do hlavy. Airbagy mohou i zabíjet
Seriál Když máte tu smůlu, havarujete a řítíte se za volantem proti jinému autu nebo třeba zdi, očekáváte,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Zemřel šéf slavného studia Pininfarina, jež obléklo Zetor, Ferrari i Mattoni
Zemřel Paolo Pininfarina, šéfovi legendární designérské společnosti Pininfarina bylo 65 let....
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Německý boj o klima. Ministr dopravy děsí řidiče plány na zákazy jízdy
Německý ministr dopravy Volker Wissing vystrašil miliony německých řidičů slovy o možných plošných...
Čínská Chery chce dobýt Evropu mezi prvními. Začínala s fejkovým toledem
Chery se stane první čínskou automobilkou, která bude mít v Evropě svoji továrnu. Bude to ve...
Sraz vytříbených bavoráků přivítal žraloka, botu i nejlepší M všech dob
Rekordní. Tak se dá shrnout letošní setkání majitelů a příznivců vozů BMW divize M. Na trať...