Vážený "Virtualito",
V první řadě Tě musím upozornit, že na podobné chytrolíny nerad reaguji, ale přesto mi to nedá. Wartburg je skutečně velmi praktické a prostorné auto, ale to další se nedá číst- interiér je NADPRŮMĚRNÝ jinak by se do něj těžko dalo tak vejít jako teď, uznávám, že je spartánský, ale jsou i o hodně horší auta, která navíc nemají ergonomii a logiku- to interiér Wartburga má!
Jízdní vlastnosti jsou velmi dobré, projede všude, odpéruje všechno, stabilita je výborná- lepší než u řady dnešních aut- prosím neplést se Škodovkama s motorem vzadu. Konstrukce s klasickým rámem se přestala používat kvůli nemožnosti jakkoliv si hrát s podlahou, váhou apod; proto se dnes do Wartburgu nastupuje tak dobře, jako do mála jiných aut.¨
Bezpečnost je naopak velmi dobrá, na rámu jsou připevněné důležité technické skupiny, tedy např. motor by se nevytrhl jako papír při nedávné nehodě VW Golf u Teplic, sedačky na rámu, pedály taky a navíc má velmi dlouhou přední kapotu- hodně dobrá deformační zóna. To, že bezp. pásy byly vyráběné v licenci Švédské firmy Autoliv (dodavatel pro Saab, Volvo) zajisté už víš...