Diskuze

Peugeot 206 RC: sebevražedný adrenalin

hodnocení iDNES 3,7/5 Malý Peugeot 206 vždy stavěl spíše na pohledné tvářičce, než na dokonalých jízdních vlastnostech. Nejlepší léta své kariéry už má za sebou a automobilka se v posledním období výroby snaží zaujmout i vyhraněnější skupiny zákazníků. VNĚJŠÍ VZHLED * INTERIÉR A KUFR * JÍZDNÍ VLASTNOSTI MOTOR A SPOTŘEBA * CENA
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tester

30. 9. 2004 5:28
??????????
To je tady snad reakce na Peugeot 206 a né na nějaké jiné vozy, nemám pravdu??? Až tu budou mercedesy,škodovky atd. ,tak pak tady plácejte blbosti.
0 0
možnosti

xenon

16. 9. 2004 7:33
toho bych chtěl.......
. . . . . . . .
0 0
možnosti

pilot

8. 9. 2004 14:15
cool auto
Sem se byl dívat letos na barumce a jedno RC tam jelo a docela slušně lítalo. a určitě to bylo nejehzčí auto ve skupině N3.
0 0
možnosti

deliquente

5. 9. 2004 21:40
206 je mooc mala,ale dobra za tu cenu.......pro holky :)
kolem 600 litru se spatne hleda novy sportak ....ale uz za 700 se da sehnat starsi RS FOCUS ! a to je parada...v zakladu je to sportak-zadne investice a kokotiny-proste sednes a das tomu poradny kartac a pokud umis jezdit tak te nezklame. 220 ps koni tam je max. vyuzito a ta stabilita !- jen je to mozna moooc koniku na 2 kolku,pekne to v tom volantu da znat,ale jinak.....top kara
0 0
možnosti

Uršula

17. 8. 2004 8:45
Pežó je nej kára
A tahle 206 je fakt brko.
0 0
možnosti

Vector

10. 8. 2004 8:59
TEST
http://www.tuning.cz/tuning/?page=11&act=1&clanek=486&ftno=0 Když už nic jiného tak pánové umí řídit a celkem se i vyjadřovat.
0 0
možnosti

206 Sport

3. 8. 2004 7:20
A jak otestovali 206 na www.auto.cz?
Peugeot v zatáčkách drží jak na kolejích, velký rozvor a nízká setrvačnost dovolují velmi jiskrné kousky. Pokyny řízení poslouchá podvozek bez odmluv a na hladkém asfaltu poskytuje řidiči jistotu. Při rychlé jízdě na nerovném povrchu se projevují limity zadní nápravy, která jeví tendence k směrové nestabilitě. I zde ztrácí Peugeot body na Mini. Ž8dná záludnost se neskrývá v brzdách, odvádějí standartní práci, nepřehřívají se. Radostí na závěr je rychlý slalom, miniaturní karosérie prakticky vylučuje vliv setrvačnosti. 206 je auto pro radost, nabízí jedovatý vzhled, silný motor a elektrizující interiér.
0 0
možnosti

Vector

10. 8. 2004 9:01
Re:
To psal nějáký indián po tom co si přečet ostatní testy ne ? Ještě méně faktů a květnatější vyjadřování a mohl by jít do indiánskýho parlamentu.
0 0
možnosti

iZítra

30. 7. 2004 7:38
coool car
takovou 206 bych chtěl. Taťak mě koupil 1.4 HDi, nic to nežere, ale motor není protsě dvoulitr benzín. Tak snad až něco najezdím, papíry má 10 měsíců, abych to pak vůbec udržel na silnici.
0 0
možnosti

Speedy

27. 7. 2004 8:11
Test Vojtěcha Štajfa, kterej jezdí rallye - no comment
HBITÝ PRCEK Již při usednutí do hluboké sedačky je jasné, že to bude jiné svezení než jen do supermarketu pro týdenní nákup. Po otočení klíčkem zapalování dunivý plechový zvuk a do 250 km/h cejchovaný tachometr nutí každého, komu v žilách koluje krev o vyšším oktanovém čísle, okamžitě sešlápnout pravý pedál až k podlaze. Malé lvíče jen na chvilku zavrní a jeho sedmnáctipalcové nízkoprofilové tlapy se rázně zakousnou do asfaltu. I když jsou rychlostní poměry vzhledem k vysokootáčkové charakteristice agregátu vhodně odstupňované, ani u modelu RC bohužel nechybí pro peugeot typicky méně přesné řazení. Chválit konstruktéry ale musíme za šestnáctiventilový dvoulitr, který se svým litrovým výkonem 88,6 k může směle řadit mezi nejpovedenější automobilové agregáty vůbec. Kompaktnímu vozu uděluje neskutečnou mrštnost, díky níž je tento lev spíše motorovou myší. Nízká váha, necelé čtyři metry délky a tuhý podvozek umožňují zažít za volantem mnohem víc adrenalinu než u miliónových sporťáků. Proti podobným kouskům neprotestují ani vynikající brzdy. I pro jednoznačné zaměření tohoto modelu se pak zdá těžko pochopitelné vybavení vozu samočinnou aktivací výstražných světlometů při intenzívním brzdění. Při ostřejší jízdě se totiž varovné blinkry rozblikají před každou třetí zatáčkou, což je pro řidiče nejen otravné, ale vyvolává to zmatek i u ostatních účastníků silničního provozu.
0 0
možnosti

Otakáro

28. 7. 2004 11:23
Re:
To je část článku z Reflexu, viď? Jak tak ty oba testy porovnávám, myslím si že pánové měli každý úplně jiné auto. Ale spíš budu věřit p. Štajfovi, je to jenom přece závodník a né pisálek, co se plete v každém druhém článku. By mě zajímalo jka s tím autem brzdili novináři v iDnes, když se o těch blinkrech ani nezmínili. No prostě ametéři.
0 0
možnosti