Diskuze

Mazda 2 - kamarádka do města

hodnocení iDNES 3,5/5 Ulice měst přetékají auty a každý centimetr, který lze ušetřit přijde vhod. Mazda se s "dvojkou" vydala trochu jiným směrem, než kterým míří konkurence. Do délky a šířky malé auto do města růst nemůže, do výšky je ale v městské zástavbě ještě místa dost. VNĚJŠÍ VZHLED * INTERIÉR A KUFR * JÍZDNÍ VLASTNOSTI MOTOR A SPOTŘEBA * CENA
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Milan

11. 10. 2004 0:29
Mazda
Mně se Mazda líbí a jako 2 auto bych si jí koupil.1 mám doma Mazdu E2200 bus sice auto koncepčně starý 20 let,ale... spotřeba 7.8-8.5 l nafty na 100 km,spolehlivost-  najeto 81000 a mněnil jsem 1.žárovku.Mazdy jsou opravdu spolehlivý auta .
0 0
možnosti

standa

6. 8. 2004 23:30
Test Mazdy 2
Mám dvojku 1,4 diezl,spotřeba 5l průměr. Test Mazdy 2 je zvláštní, jaký by asi byl kdyby s takovou verzí auta přišla Škodovka.Fabije je malé auto do města,rozhodně ne pro rodinu.Jezdím s ní služebně,tak mohu porovnávat.Spotřeba je vysoká,nevejdu se do normy.Mazda 2 je auto o třídu výš.
0 0
možnosti

dasa

17. 7. 2004 8:56
Jsem
maximalne spokojena se svou novou Mazdou 2. Mam ji tri mesice a jsem nadsena. V kombinovanem provozu je stabilne spotreba 6,3-6,4 (motor 1,25), najezdim 2900 km/měsíc. Samozřejmě jsem před koupí uvažovala i o jných autech, ale po zvážení všech pro a proti a toho co skutečně potřebuji, vyhrála Mazda - nelituju a vřele doporučuji.
 
0 0
možnosti

Dave

12. 7. 2004 16:43
Dvojka je jednička
Vlastním Mazdu2 přesně rok a jsem velmi spokojený.Skvělé jízdní vlastnosti,prostornost,bohatá zákl. výbava, spotřeba do 6,3l(motor 1,25 16V), 3 roky záruka,slušné chování lidí v aut. servisu,cena vozu přiměřená(fabie s takovou výbavou vyjde minimálně na stejno).Závěr-auto vřele doporučuji,klidně i jako rodinné.Při jeho rozměrech ho nazývat městským vozem je nevhodné.Svezte se a posuďte sami!  
0 0
možnosti

TD M-10 wolverine

30. 6. 2004 12:38
divná.
Když jsme se rozhodovali pro auto mazda 2 byla taky v pořadí ale ten desing na rozdíl od 3,6,RX-8 je divný ! Na auto s vizáží dodávky se nehodí sportovní čumák,zadní světla jsou inspirovány Alfou 156 a krabicoidní desing ala  Daewoo Tico ???? Oč je hezčí Fiat Panda který je také krabicoidní ale tyto prvky zachovává všude a výsledkem je auto které je i přes hrany hezké. Nebo Fusion,bratr 2 ten je taky hezký. P.S:U nás to nakonec vyhrála Micra - díky výbavě.
0 0
možnosti

cochran

30. 6. 2004 11:20
hmm
smer spravny, cena neakceptovatelna.  210 000 by bylo az az.
0 0
možnosti

Sasoň

30. 6. 2004 10:46
Problém...
...tohohle auta taky bude v tom, že jako vůbec první model značky není vyráběn v Japonsku , ale v Evropě, konkr. ve Španělsku. Podobně jako u Nissanu Micra a Almera hatchback v Anglii. Možná by mě to odradilo...
0 0
možnosti

atvar

30. 6. 2004 10:33
strasne se mi libla
Letos jsme na veletrhu v Lipsku se venovali prohlizeni malych aut, ktery bysme casem poridili jako 2. a Mazda 2 se nam libila teda nejvic ze vsech, hlavne interier.
 
Ale nemel jsem moznost v tom nikdy ject, takze to nemuzu posoudit. A kdyz jsem koukal na cenu, tak podle ceniku bych si to hodne rozmyslel, jestli bych se nedostal v te cene uz jinde k vetsimu autu, treba v nejaky akci.
0 0
možnosti

marek

30. 6. 2004 10:20
mazda = ford
fiesta je hrozná a mazda je její klon
0 0
možnosti

šinkanzen

30. 6. 2004 9:40
a co Jazz???
S touto Mazdou zkušenosti nemám, ale myslím, že Jazz od Hondy bude lepší - větší prostor, kvalita a ten základní motor 1,2 nemá chybu!!!! Pocitově se chová jak minimálně 1,4!!!!! To vše při příznivě spotřebě. A cenou zhruba stejný.
0 0
možnosti

e-moe

30. 6. 2004 10:05
Re:
Přesně tak. Jazz je všestranný auto, který ve své kategorii nemá konkurenci - reálná spotřeba ve městě 6.7, po venkově s lehkou nohou na plynu 4.8, maximálka dle tachometru 185 po rovině, zrychlení dynamičtější než např Fabia 1,4 16V 55kW, kufr 380l, při sklopených sedadlech nikoli 1000l (to je po úroveň sedadel), ale 1300l! (složení zadních sedadel do úplné rovné plochy jedním pohybem) Vysokootáčkový motor hondy s technologií DSI nemá problém zabrat na dálnici v rozjezdu do kopce na trojku, trojku tam můžete v klidu nechat lehce přes 130km/h (cca 6500rpm), takže při akceleraci ze 100 na 130 nemám problém udržet tempo s klasickými auty 1.9TDI... Při hovadské jízdě Brno-Praha na plnej plyn, v kopcích min. 140, po rovině 170-180 byla spotřeba 8.2l/100... Tohle auto není jen pro paničky...
 
Prostě Mazda nemá Jazzu v čem konkurovat...
0 0
možnosti