Diskuze

Accord Tourer i-CTDi: kombi par excellence

hodnocení iDNES 4,8/5 Sedmá generace oblíbeného modelu Accord je na hony vzdálená od svých předchůdců. Tento veskrze pozitivní fakt je obzvláště patrný při pohledu na karosářskou variantu kombi, největší změny se přesto odehrály pod kapotou. Srdcem modelu s označení i-CTDi je totiž historicky první vznětový agregát z produkce automobilky Honda. VNĚJŠÍ VZHLED * INTERIÉR A KUFR * JÍZDNÍ VLASTNOSTI MOTOR A SPOTŘEBA * CENA
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Saša

30. 6. 2004 20:07
Diesel
Kdybych musel jít do dieslu, tak mám jasno... Myslím, že Honda tímhle docela zavřela ústa neználkům, kteří zpochybňují, že motorově je Honda (společně s Ferrárkem a BMWéčkem) absolutní špička. Doporučuju svezení majitelům Passatu!!
0 0
možnosti

Revo

30. 6. 2004 10:35
Zdravím
Zdravím majitele Civiců roku výroby tak kolem r. 95. Máte fakt bezva veteroše.
0 0
možnosti

TopGun

2. 7. 2004 12:22
Re:
Jo, 5. generacia civikov bola velmi uspesna, 6. generacia je este lepsia, no 7. (sucasna) je omyl, ktory vazne posramotil meno Hondy.
0 0
možnosti

Tomík

30. 6. 2004 10:32
Jiný auto
Jiný auto než francouzský a italský bych si nikdy nekoupil. Jediná vyjímka Jaguár a Chevrolet. Hlavně to musí dobře vypadat, a pak dneska jsou auta jinak skoro stejný, takže když nějaká porucha je, tak je to jako loterie, muže to bejt VW, může to bejt Alfa a jízdní vlastnosti. Jestli e to liší v nějakejch detailech, tak to pozná akorát profík v rychlosti nad 200 a to běžně nejezdík. A jak tady někdo psal, jezdít rýží je blbý.
0 0
možnosti

TopGun

30. 6. 2004 14:49
Re:
Oooou... tak toto je teda velky rozdiel. Ked som si kupoval taliansku chladnicku, nasiel som analogiu: Cele vnutro chladnicky bolo znacky Elektrolux, no motnovali to taliani, takze sice chladnicka chladi spolahlivo, ale dvierka netesnia, plasty sa krutia a menia farbu. Toto najdes aj v talianskych autach - po par rokoch ti do auta zacne tiect, auto zacne vrzgat prepali sa nejaka elektronika (napr. kontakty radia). Prejavia sa talianske "rucicky", ktore nedotiahli skrutky, zle zastrcili kontakty a vlozili nakrivo tesnenia..
0 0
možnosti

Stavi

29. 6. 2004 15:37
Test
Z vlastní zkušenosti - vím o minimálně srovnatelném dieslovém agregátu a to je motor druhé generace JTD-16V-103kW MultiJet (a to z obsahu 1,9l !!) který pracuje ve voze Fiat Stilo M-Jet !! Jedná se sice údajně o vůz nižší stř. třídy, ale: 17" palcová kola, 6ti stupňová převodovka, automat. klima,palub.počítač,posuvné dělené zadní sedadlo, senzor deště ,parkovací senzor, senzor na světla atd. atd.(6x airb, v zákl.) Cena: 639000 Kč!! To by stálo za test, ne??
0 0
možnosti

???

30. 6. 2004 9:02
Re: Ale....!!!
0 0
možnosti

icq 290934469

28. 6. 2004 17:15
Hodnocení ??
 Co dodat....
0 0
možnosti

šinkanzen

28. 6. 2004 16:00
nádhera!!!
Jedinou chybičku má tohle autíčko - chtělo by to větší elektrony. Jo a vlastně ještě jednu - nemám ho :o) Jinak je to auto bez chyb, i když já bych raději dal přednost sedanu - ta záď přeci jenom vypadá "divně". Každopádně jde o nejlepší auto ve střední třídě a všichni "Pašáci", Mondea, Laguny, 407ky a další jsou až za ním a nepomůže jim ani 7 airbagů v základu!!!!!!
0 0
možnosti

masinka

28. 6. 2004 22:27
Re:
Kolik tisic km jsi najel ve 407, ze ji hned takhle odsuzujes?
0 0
možnosti

J_A_R

28. 6. 2004 14:13
********
Jak rikaji kamosi - nafta patri do traktoru...
0 0
možnosti

Pikaso

28. 6. 2004 16:18
Re:
Jak říkám já benzín patří do zapalovače
0 0
možnosti

ralf

28. 6. 2004 13:35
a co bmw 520d?
neni to lepsi alternativa?
0 0
možnosti

28. 6. 2004 16:40
Re:
Ty asi rád mícháš jablka s hruškama, co?
0 0
možnosti

Karel

28. 6. 2004 11:21
Spotřeba
Jezdím už nějaký čas s touto Hondou 2,2 i-CTDi, k autu nemám v podstatě výhrady, ale spotřeba je v reálu vyšší než uvádí výrobce a to celkem o dost. Při rozumné jízdě v povolených limitech s nezatíženým vozem je vyšší 1,5litru než deklarovaná, při využívání motoru v plné síle je vyšší o 4 litry nafty. Přijde mi to dost, vzhledem k tomu, že jsem měl před tím služebního Passata kombi 96kW, který poskytoval srovnatelný výkon při nižší spotřebě, která navíc nebyla tak citlivá na styl jízdy. Otázkou je zda nevolit raději levnějšího  Accorda s benzínovým motorem. 
0 0
možnosti

Rado

28. 6. 2004 12:41
Re:
Nevím nevím, ale co znám lidi s tímto motorem, tak se sportovním stylem jízdy se vlezou do 7 litrů v pohodě, s lehkou nohou se dá zajet pod šest, což při skutečnosti, že to táhne líp, než dvoulitr VTEC není špatné....
0 0
možnosti

vasek

28. 6. 2004 11:01
Laguna 2.2 dCi
Chybi mi srovnani s vlajkovou lodi Renaultu v podobe Laguny 2.2dCi GrandTour, coz je je sestikvalt se 11OkW (150koni) a veskerou elektronikou co si umite prestavit. Dal jsem za to 970tisic (jeste v dobe odpoctu DPH) a nemuzi si ji po 30tis km vynachvalit. Tenhle motor je uzasnej - na dalnici neni v teto tride mnoho souberu s naftovymi motory a spotreba je take v pohode - neco za neco, ale celej vW koncern si davam na sestku jako rozcvicku :-) Tedy krome 2.5TDi co davaji do Audi aspol. tedy nechci prilis rypat, ale tento petikvalt toho asi nad 200km v hodine prilis nepredvede ...svezte se v Lagune 2.2 a az pojedete 225km na sestku se 4tis otackami tak pochopite :-) doporuceni pro autora clanku... tesim se na recenzi Laguny :-)
 
0 0
možnosti

Xray

28. 6. 2004 11:40
Re:
A zas jeden zakomplexovanej chudák, co je ukřivděnej že do srovnání nezahrnuli jeho auto, který je samozřejmě nejlepší na světě.
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...

Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari

29. března 2024

Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika
FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika

Monika Pavlíčková (35 let) je maminkou dvou dcer, sedmileté Terezy a čtyřleté Laury, a zároveň také manažerkou obchodního týmu společnosti ABF,...