Diskuze
Vládce Fiatu vyzývá k používání italských aut
Děkujeme za pochopení.
Mačka
Vážený pane Montezemolo,pokud přenesete kvalitu Scuderia Ferrari do Fiatu tak jdou Němci do pr.....
svobodny clovek
Bracha ma Bravu
LUDĚK
, , , ? ? ? ,,,
Berlusconi je velice chytrý člověk ! V jeho postavení kde potřebuje velký bezpečný a reprezentativní vůz, je jeho volba AUDI A8 optimální řešení. Koncern Fiat, vyrábí automobili opravdu pro jiné sociální skupiny. Myslím sedany a jim podobné vozy. Ferrari a Maserati jsou super sporťáky ! ! Ale nejsou to vozy pro pro vládní účel. A že by Berlusconi vyrazil v Maree nebo Stilu, se mi zdá nedůstojné jeho postavení ! ! V tom si jezděte vy ! Např. Jirka, Petr, Mara a podobní spojkojení majitelé ( bezproblémových ) Fiatů. Užívejte si ty svý spolehlivý Fiaty. Statistiky spolehlivosti a prodeje vozů Fiat, vypovídají o pravém opaku. VLÁDCE FIATU JE SNÍLEK ! ! Němci, Francouzi i amící, mají ve svých zemích výrobce kteří velké REPRÉ vozy vyrábějí ! ! Bohužel Fiat tyto vozy nevyrábí a nikdy nevyrtáběl ! ! ! Fiat je jednička v malých vozech ( jížní evropa ) a to je vše. Kdyby Fiat vyráběl vůz typu Škoda Superb, asi by v něm jezdil.........paolore
Re:
Alfa 166, Lancia Thesis jsou dostatečně reprezentativní auta a rozhodně vypadají líp než nějaké odporné německé škatule A2-8. A co se týče spolehlivosti, tak mám zcela opačnou zkušenost.Mara
Stilo je výborné auto
Máme Stilo 3dv, 1,2 obsah, 80 k, 6-kvalt, 6x airbag, ASR+MSR+EBD+ABS a mnoho dalšího. Vše už v základní výbavě. Design vynikající. Jezdí s ním manželka a je velmi spokojená. A co je hlavní - při koupi jsme dostali slevu 90.000,- ze základu. Auto nebylo předváděcí. Pro mě zkrátka rozhoduje nabídka. Auto je zboží jako každé jiné. Kdyby lepší podmínky nabídl VW, Škoda nebo Renault, tak jezdí v Golfu, Octavii nebo Meganu a také by byla určitě spokojenost.Petr
fiat brava
máme také fiat brava uz 6 let a kromě pravidelné výměny oleje, a filtrů nic. Čestné skautské. Myslím, že si velmi mnoho lidí plete dílenské zpracování(to jestli na setiny milimetru lícuje palubní deska) s celkovou spolehlivostí auta. Osobně bych řekl, že na ni nemá nějaké zpracování plastů žádný vliv. V tom prvním fiat není špička :-), ale spolehlivost jako takovou si myslím má na slušné úrovni plně srovnatelné s ostatními automobilkami. A teď malé rýpnutí(v dobrém): Je zajímavé jak se pořád poukazuje na nějaké desítky let staré modely fiatu. Jak byly poruchové, jak rezivěly atd.. Ale např. ať nechodíme daleko, Škodovky. Co třeba felicia. Ta přece taky pořádně rezivěla a spolehlivost(nemyslím dílenské zpracování) taky nic moc. Když se podíváte do nějaké statistiky tak je na posledních místech. O dřívějších modelech nemluvě. Ale teď! Nedá se říci, že je fabia nebo octavia špatné auto. To opravdu ne. Tak nechápu proč by to mělo platit o nových Fiatech typu Stilo, Punto, Panda, o Alfe Romeo nemluvě.Jirka
Re:
fofrman
super karosarina
Mel jsem kdysi Punto. Dobrý povozeníčko a poměr cena/výkon suprový . Jenže po 50 tisících se mu začala sr-t elektrika. Když jsem do oprav narval víc, než bylo zdrávo, tak se mi to podařilo ve správnej okamžik střelit. Teď bych si klidně koupil Stilo, ale mám strachWendy
Re:
neboj, kdo se bojí nesmí do lesa....já tě když tak ochránímromca74
fiat je super auto
prodaval jsem fiaty 2 roky (95-96) a kvalita odpovidala cene - byla dobra. Nejvice nadavaji troubove, kteri si po revoluci pritahli Una, Tipa, Cromy z Italie, bylo to 10 roku stare a oni verili, ze to ma najeto 20.000km. Sam mam Pandu r.v. 91 s automatem a technicky neni jednoduzsiho auta. V podstate se tam nema co pokazit. Za 3 roky jsem menil rezavy vyfuk, ktery uz byl nacly, kdyz jsem to kupoval. Jinak zere 6,2 l/100km a ze stejne starych favoritu si delam na ceste srandu a kdyz je lehce predjizdim, tak jim mavam.fiat ano
To nejlepší na trhu
Před rokem jsem si koupil nový Punto. A po 40.000 kilometrech říkám, že lepší auto jsem nikdy neměl. A navíc za ty peníze. Za 300.000 Fabii s klimatizací, CD nekoupíte ani náhodou. A ta jednoduchost. Předtím jsem měl Omegu, která se začala po 170.000 kilometrech rozsejpat a neuvěřitelně žrala. Teď jsem maximálně spokojen a už se chystám na Barchettu...Navíc porovnejte Stilo s neskutečně předraženou Octavií:-)Wendy (wenousek@centrum.cz)
Re:
správně ses rozhodl, máš recht, takový chlapy mám rádStavi
Re:
Ty trumpeto,s Fiaty jezdím od r.1969(to jsi o autech neměl ani tušení) a nikdy bych neměnil-tvoje myšlení zamrzlo někdy v minulém století!! Jestli ti říká něco jako Auto roku-tak nejvíc titulů má právě FIAT!!! Dnes je to zkrátka o něčem jiném.Pouze konstatuji, že Fiat Stilo MultiJet-103kw je prostě bomba! CIAOTest prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Denní recepční - poloviční úvazek
Clarion Hotel Prague Old Town****
Praha