Diskuze
Škoda Octavia II Combi: potvrzeno
Děkujeme za pochopení.
TDI66 chiptunincg
TDI66 chiptuning
chtel bych se zeptat jestli nekdo nemate skusenosti s firmou tuningcentrum - http://www.tuningcetnrum.net" target="_blank" rel="nofollow">http://www.tuningcetnrum.net - prej maj software od nemeckejch H&S a auta jim nekouri. vezl sem se s novou octavii TDI 77 upravenou od H&S a libilo se mi to. Mam starou octavii TDI 66 a asi si to od nich necham udelat, ale chtel bych slyset dalsi nazor.bc23
Není to škoda?
Není škoda celou první stránku za...t jen škodovkou? Nemám proti této značce nic, ale buď je autoidnes dealer škody a pak je to dobře, nebo je to server o novinkách a hodilo by se věnovat se i jiným značkám... Už snad 14 dní je na titulní stránce Superb, Octavia Combi, Fabie z kosmetiky a jen se to tu a tam prohodí... Nechtělo by to změnu milá redakce?LUI
Koktavka 2
svobodny clovek
Re:
mart
307 sw je mnohem lepší
Kupte si místo toho peugeota 307 sw.Mám 1.6 a jsem moc spokojený a vyšlo mě to asi o 50 000 kč levnější než Oktávka.A mám navíc prosklenou střechu.Fakt pěkné auto.svobodny clovek
Re:
:)
dalsi verze O2combi
dalsi verze O2combi zde http://www.rokytno.cz/forum/viewtopic.php?t=4634&sid=33dbdbc8c2acb0a6e5eacc8d2a29e17erevo
to je o ničem
Octavia nebo Nubira ? Je to úplně jedno, tyto autíčka jsou o ničem. Z koncernu VW umí kombíky jen Audi a VW ! ! Německý auto je vždy lepší. Ale v česku, je to jiné. Chudí lidé, kteří vlastní pouze jedno nové auto. Proto ty velký kufry a dluohý kastle, ve vnitř místa minimum. Octavie II. je normální auto, z východní evropy. Já mám VW Golf IV. Variant 1.9 TDi. To auto je držák rok. výroby 2001- nové. Škodovka je oproti Golfu, ve všem horší. Mimo kufru. Nevěřte že je Golf a Octavia II. to samý ! ! Teď ale čekám na Audi A-3 Sportback. To auto musím mít. To bude combík, kterej si na nic nehraje. Ale co jsem o něm četl, jsou jen superlatívy. Vím že bude mít malej kufr - 370 litrů - , ale to mi nevadí. Já v autě nic nestěhuju. Chci ale kvalitně jezdit ! Octavisti se možná smějou, jen se smějte. Svezení to bude perfektní. Rozvor to má stejnej jako Golf a Octavie 2. Ale délka je 4,3 metry, takže to bude vyvážený auto. Kupujte radši VW a Audi ! ! ! ! Ty dělaj opravdový auta MADE IN GERMANY ! ! ! ! Škodovky jsou stále ...................................................................Autoň
Octavia vs. Nubira
Nová Octavia je pěkná, ale nechutně předražená, za 460.000 Kč auto s motorem 1.6 8V bez tónovaných skel a s kličkami u okének je to opravdu silná káva. Kombík bude o dalších 50. tis. dražší, zatímco lépe vybavené Daewoo Nubira combi je za cenu 400.000 Kč s modernější motorem 1.6 16V, při větším rozvoru a levnějším servisu. VW motory FSI na předražený nat. 98 raději nekomentuji. Více než stotisícový rozdíl v cenách je ale jasný argument proč ne Octavii při stejné užitné hodnotě.Přemek Podlaha
Re: Autoni
Problém je v dalším prodeji. To Daewoo bude za dva roky stát 180.000,-Kč protože nikdo za něj víc nedá a tak Oktávie bude stát 380.000,-Kč protože ji budou všichni chtít. Když k tomu ještě připočítáš, že když řekneš někde, že máš Daewoo, každej tě hned šoupne mezi socky protože pro většinu lidí je Daewoo stále ten prorezlej Racer z tuzexu. Další rozdíl poznáš po prvních sto tisíci kilometrech. Daewoo bude lapat po dechu a Oktávie bude pěkně zajetá. Dále tady máš u Oktávie o 100 procent lepší dílenské zpracování a kvalitu vůbec. Oktávie také vychází lépe v crash testech a vůbec působí velice luxusně a bytelně narozdíl od bambusového Daewoo. No a ještě k příspěvku dole, kde píše frajer o Peugeot 307. to nemyslíš vážně spojovat 307 s Oktávií, že ne?Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...