Diskuze
Audi A6: nesnesitelná lehkost bytí
Děkujeme za pochopení.
multidadula
A kde zustaly emoce?
S udivem sleduji, kam se svezla vase diskuse. Je skutecne dulezite, jestli je poruchovost 6.38% nebo 6.42%? Mozna u dodavky pro zivnostnika! Takovehle auto je pro radost! Driv jsem jezdil benzinovymi V6 (podradit, plny plyn...naaadhera), pak se dostal k TDI a rekl si - uz nikdy! Podradil jsem, pridal...a nic. Pak jsem se u dealera dostal k A6 3.0TDI Quattro. Rikal jsem si - otrava, diesel, peklo. Pak jsem nastartoval V6 s 225 konmi a nestacil koukat. Sametovy chod, zatah jak blazen.... Diesel potrebuje jine zachazeni nez benzin a tiptronic to opravdu umel. Nemel jsem rad diesely a automaty, ale tohle auto me docela vylecilo. Nakonec mam zase benzin - V6 2.4 manual. Ne ze bych ten diesel nechtel, ale nejak mi na to nevystacil financni limit. Ale - auto je hlavne o emocich, o image. Hadky, jestli MB, BMW...jsou k nicemu. Nekdo ma rad Audi, nekdo neco jineho. Nic osobniho a hlavne nic objektivniho. Ale nenadavejte na 3.0 TDI pokud jste v nem jeste nejeli. Je fakt super.Nick
nevite
jestli se jeste vyrabeji hrbacek renault vel satis, nebo jeho miniklon sesekly megane ? nejak nejsou k videni ... mozna je to tim, ze rozumni lide jezdi v koncernovych vozech. diky nove a sestce maji opet o duvod vic.Scorpiák
design
nazdar chrudimaci!!! koukam ze nejakej obdivovatel uz prisel na to ze v roce 2004 nekdo chce mit designove vytribene auto!! a to jako ma byt tahle trapna audina? ja mam scorpio druhe generace z roku 94 a mam ho prave kvuli designu, ktery je ovsem tisikrat vytribenejsi nez tenhle hnus a kdybych si tohle musel koupit tak ani ne kvuli pohodli. to v tom neexistuje. hlavne se ze to drahy co!! ve skutecnosti je to jenom predrazena koktaviepečlivý čtenář
Už mě seret..e
Furt dokola spolehlivost. Na to nemám náladu. Podle toho si auto vybírtat nebudu nikdy, poněvadž když to za 2 roky nebude mít kritickou závadu, tak ji to nebude mít nejspíše nikdy!!!! Takže mi laskavě řekněte co NABÍDNE JAPONEC A EVROPAN NE!Drbohlav
Klídek
Kritické závady se na dnešních vozech vyskytují jenom minimálně. Ale různé maličkosti se vyskytují hlavně na evropských chrochtadlech. Jednou se vysype centrál, když opravíme centrál nejde stahovat levé přední okno, opravíme stahování okna, začné vrzat neco v palubní desce. Opravíme vrzání, vyhoří motorek stěračů, opravíme motorek stěračů a přestane jít. komplet elektrika. Opravíme elektriku a žačne vrzat sedadlo řidiče. Opravíme sedadlo... Kolik se připlácí za třetí rok záruky u Fordu a Fiatu?pečlivý čtenář
Japan . lovers
Pánové, nějak jste mi neřekli, co Japonec nabídne a Evropa ne. Pokud vím, tak 3 roky nabízí i ital. A to je co říci. Mimochodem o věrohodnosti TUV a jiných organizaci: Roku mezi lety 1996-98 byly Bravy velmi poruchové, přesto se umístili kolem 40 místa. Není to divné? Tak sem s těmi výhodami;-)lonestarstate
Re: Japan . lovers
ovšem v USA nabízí prestižní japonské (Lexus,Infiniti,Acura) a americké (Cadillac,Lincoln,..) značky 4 roky záruky!!! Navíc evropa nikdy nenabídne spolehlivost na topten J D Power úrovni (kromě Porsche a to má dost omezený sortiment). Evropa v současnosti nenabídne ani hybridní luxusní SUV (Lexus RX400h u japonců, Ford Escape u američanů) ani hybridní sedany Honda Accord Lexus LS atd.Mr. Toyoda
Toyota Camry
franta
JAPONCE ? ? NEBO AUDI ? ?
Právě na základě údajú že je TOYOTA držák jsem si koupil Avensis. Předtím sem jezdil Citroen Xantia, pár problému bylo. Ale i ta vychvalovaná Toyota, je úplně normální auto. Také na Toyotě se vyskytují závady. Nebudu tady všechny zmiňovat. Nedělejte z japonců, to co nejsou. A nebo sem mněl smůlu na kus. Proč to píšu ? ? Myslím že Audi A6 je pohodlné a pěkné auto. Na mně ale drahé. Avensis 1,6 Grand / rv. 1-2003 / mně stál 571.000,- kč. Za to bych u Audi dostal jen volant a kola z Audi A6. A už tady neblbněte ! ! Sou to jenom auta ! To znamená prostředek pro přepravu z bodu A do bodu B. NIC VÍC ! ! ! !!!!!!!!!!!!!!!!Lou
Re: JAPONCE ? ? NEBO AUDI ? ?
Lind
Audi, MB, BMW
lonestarstate
Re: Audi, MB, BMW
kovbojové z Texasu neřídí Toyotu pick-up (pro tvou informaci amatére, jmenují se Tacoma (mid-size) a Tundra (full-size)) nýbrž ouplně jiné značky. přečti si třeba na Edmunsu žebříček deseti nejprodávanějších aut v USA. první tři pozice: full-size pick upy US výroby (Ram,Silverado,F). v top ten jsou i japonské vozy, ale jen sedany (Camry,Accord). Německé vozy za á nejsou vůbec v USA v top ten prodejnosti a nikdy nebyly. a za bé v USA je nejprodávanější luxusní značka Lexus = doktoři, právníci a pod. tam jezdí v lexusech. tvé oblíbené německé plečky jsou v poli poražených, byť se tam vyskytují.pečlivý četnář
Ojo
To jste se na mě sesypali jako včelky. Přitom 90% z vás viděla vyšší střední třídu nebo nejvyšší třídu leda tak zezadu, když vás předjela na dálnici;-) Viděli jste nabídku Toyoty? Hondy? Tzv. etalonů japonské výroby? Motory VTEC a VVT-i u levných modelů mají průměrný výkon a průměrnou spotřebu na litr objemu. To je docela smutný, ne? Když mají tak zázračné motory;-) Ale nic. Z pro mně neznámých důvodů lidé japonské auta vyzdvihují. Přitom vynecháme-li tzv. spolehlivost, nemají co navíc nabídnout. Ne nadarmo je automobilová velmoc evropa - USA - Japonsko a to přesně v tomto pořadí. Pokud si však myslíte, že mohou nabídnout něco, co Evropa ne, napište. Jsem přístupný ke změně názorů a možná mě přesvědčíte...japonec
Re: Ojo
Záruku 3 roky nebo 100 tisíc km aniž bych musel něco připlácet dostanu pouze na japonce. Až dá folcvágn podobné stejné záruky a do roka zbankrotuje.já
paráda
Krásné auto ! ! Je to německá klasika se vším co k tomu patří. A6 je výborný vůz a stálé porovnávání s japonci je hloupost. A6-tek jezdí opravdu mnoho a hlavně v německu je to markantní ! !Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Financial Controller (A12540)
AURES Holdings a.s.
Praha