Diskuze
Komunistický škvár, nebo rarita?
Děkujeme za pochopení.
chroustík
Ty Tatry na závodech,
to nedělala Tatra, ale Cyril Svoboda a záchranný tým Narex
Derrick.
:)
Mám tiež iba 613nastky.A kto na nich nadáva,tak sa do toho vôbec nerozumie,lebo to nevie pochopiť.!!že to je láska k autám,abo nevie vychutnať si ten prekrásny pocit z jazdy v Tatre!!TATRA JE PROSTE TATRA!!!
Diablo
Srdeční záležitost
Mam tatru 6let,a k tomu sem vystřídal asi dalších 10zahraničních,takže vim co říkám,každe auto ma něco do sebe,a nejsem zaslepeny-sou i lepší auta,a je jich mnoho,ale tatru z ruky nikdy nedam,stačí se projet...konfort limuzíny výkon sporťáku...ani audi A8 podobného obsahu nemá takový rozjezd (podloženo zkušenostmi ze sprintu ) a neni to ani tak historie co mě k tomu autu pouta...je to o tom,že to auto jde samo za plynem,da se vněm nadstandartně cestovat,stejně tak (po srovnani všech sedadel) na letišti kvalitně souložit... (doporučuji tonovane okna...) prostě dokud budu schopny nedam tatru z ruky!!!!
komplikator
T613
Měl jsem tu čest krátkou dobu vlastni T613 z roku 77. Je pravdou že na některé problémy co byly zmíněny ve článku jsem narazil: Nefunkční bufíky (v zimě fakt není o co stát), vybíjení baterií a špatné starty ve 160 docela plavala a o moc rychleji jsem se sní neodvážil jet. Ale ve městě to byla pohoda, člověk ty dvě tuny uvedl do pohybu, zařadil za dva a už nemusel vůbec řadit :) Co se týká komfortu, tak takové sedačky jsem neměl ani v obýváku. Vozil sem dříve známého 190cm 150kg na přední sedačce ve favoritu a byl tam napresovaný, v Tatře se vozil jvzadu jako král :) Zátah motoru byl vynikající, bohužel jsem se s ní musel rozloučit jelikož jsem v té době neodhadl náklady na provoz, které byly pro mě v té době dost nad poměry :(M
Tatra je prostě Tatra
Je to bomba auto se kterým jezdit je prostě slast a větší spotřeba je vykoupená zážitkem z jízdyPolicisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Místo vzduchového polštáře šrapnelem do hlavy. Airbagy mohou i zabíjet
Seriál Když máte tu smůlu, havarujete a řítíte se za volantem proti jinému autu nebo třeba zdi, očekáváte,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
KVÍZ: Poznáte české automobilové legendy podle siluety? Otestujte se
Jak máte nakoukaná auta? Poznáte je jen podle siluety? Vybrali jsme deset vozů vyráběných v Česku,...
Nohu z plynu. Podívejte, jak policie měří rychlost na více než tisícovce míst
Na více než tisícovce míst na celém území Česka policisté hlídají dodržování nejvyšší povolené...
Čínské automobilky skladují přebytky z výroby v evropských přístavech
Místo přepravních kontejnerů, které bychom tu očekávali, se zde dnes řadí celé legie elektromobilů....
Embéčko, fordy i porsche. Auta, která na poslední chvíli měnila jméno
Aféra ohledně označení Alfa Romeo Milano ukázala na nijak výjimečný problém. Automobilky zdlouhavě...
Největší chyby českých řidičů. Omezení a represe jsou na škodu, míní expert
Premium Automobilový expert Jan Červenka vyzkoušel tisíce vozidel. Řídit se učil od závodníků, sám pořádá...